Bekijk originele versie : Op welke leeftijd.....
AngeliNora
22-12-2002, 14:47
Op Welke Leeftijd Zouden Jullie Willen Trouwen????
En Hoeveel Kinderen Zou Je Willen Hebben????
KuZzz Nora
Onslaught
22-12-2002, 14:49
leeftijd weet ike cht niet wallah, maar kidneren inshallah 4 of 5, maar moet wel over leggen met me vrouw dus:D
Ik zou wilen trouwen als ik klaar ben met me studie en dan ben 22(als alles volgens planning verloopt) en dan wil ik 3 kids
Atlasleeuw
22-12-2002, 14:51
24 a 25 en zoveel mogelijk kids........... :D :D ...........10 of 20.....:stout:
AngeliNora
22-12-2002, 14:51
Oke ik wil eigelijk niet trouwen maar ja moet toch maar.Dan wil ik dat over 2 jaartjes als ik 21 ben of misschien wel eerder.En ik wil 1 of 2 kinderen.
ik weet niet wanneer ik ga trouwens.. maar wil inshAllah ongeveer drie kinderen.
mercedias80
22-12-2002, 14:54
ik denk dat ik pas op mijn 26e wil ofzo.............ena als Allah die leeftijd voor mij heeft uitgekozen..
Te vroeg trouwen >>>>vroeg scheiden
Laat trouwen>>>laat scheiden...
dus conclusie later trouwen later scheiden.
Goeie theorie he?? Zelf bedacht en dat nog wel in de Vakantie!
hahhahahahaha :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Atlasleeuw
22-12-2002, 14:54
Waarom wil je niet trouwen?? Is mijn zaak niet, maar toch nieuwsgierig...... :D
Oke ik wil eigelijk niet trouwen maar ja moet toch maar.Dan wil ik dat over 2 jaartjes als ik 21 ben of misschien wel eerder.En ik wil 1 of 2 kinderen.
maghrabia82
22-12-2002, 14:55
inchallah 22 jaar als ik klaar ben met studie....(eerder mag ook wel)
en kids, ik zie wel...
AngeliNora
22-12-2002, 14:56
Nou waarom ik niet wil trouwen is een lang verhaal.Maar om het kort te maken,ik heb geen geluk in de liefde.
Maar Insha allah wil ik toch wel trouwen
Trouwen wanneer je de ware vindt insa Allah!Kinderen zien we dan wel!Eerst de ware vinden!
Atlasleeuw
22-12-2002, 14:58
Origineel gepost door AngeliNora
Nou waarom ik niet wil trouwen is een lang verhaal.Maar om het kort te maken,ik heb geen geluk in de liefde.
Er zijn genoeg mannen op deze wereld......het komt nog insha'Allah.
AngeliNora
22-12-2002, 14:58
Insha allah daar geloof ik wel in.
Je weet wat ze zeggen Liefde moet je niet zoeken.........je moet het op je af laten komne.................bij sommige komt het vroeg en sommige wat later...............maar voor iedereen is wel wel iemand... :D
mercedias80
22-12-2002, 15:02
Vaak is het zo, dat liefde komt wanneer je even niet wilt....
en dan kan je niet zeggen ;Nee, dit is niet het goede moment..
De liefde kiest uit wanneer en wie... en spoort je op wanneer jouw tijd gekomen is.......(mekteb).... De liefde vindt een weg waar geen weg is......de liefde zorgt voor geluk waar geen geluk is....de liefde zorgt voor vertrouwen wanneer die weg is.....
..................Keep up faith.... Allah masabierien!!
groetjes moi :zwaai: :zwaai: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.