Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit ben ik:'(

Moii_x
03-12-2010, 22:04

Nooit heeft iemand mijn pijn gezien, nooit heb ik iemand mijn pijn laten zien. Iedereen ziet mijn lippen lachen, lachen met geluk. Maar ze zien het niet, ze zien niet dat ik langzamerhand meer bij meer stuk. Ik laat nooit een traan vallen, in het bijzijn van andere. Wel tranen van geluk. Ik denkt nu dat ik geluk heb dat iedereen zou willen. Maar ze moesten eens weten, weten hoe ik me echt voel. Wat mijn pijn met me doet, het maakt me kapot. Steeds meer en meer. Maar niemand die het ziet, niemand die ik mijn pijn laat zien. Niemand hoeft te weten dat ik pijn heb, dat ik kapot ga. Niemand hoeft te zien dat ik stuk loop en geen uitweg kan vinden. Ik hou me tranen binnen, want me hart huilt. Maar mijn gezicht spreek geluk. Maar als ooit iemand ooit in mijn hart keek, begreep hij/zij meteen wat ik voel. Wat voor pijn ik heb en wat ik bedoel. Maar niemand zal ooit in mijn hart kunnen kijken, niemand zal ooit mijn pijn begrijpen. Ik houd alles voor me, en stop het weg in mijn gedachten. Mijn gedachten die me stuk maakt me de dingen waar ik aandenk. Ik wil dit niet, waarom moet ik dit hebben. Niemand zou ooit geloven, dat ik pijn heb. Ik ben juist de gene die iedereen helpt met hun pijn, met het gelukkig zijn. Maar niemand weet wat van mijn pijn, niemand weet wat ik voel. Echt niemand zou het geloven, mijn pijn die ik voel. Niemand echt niemand. Ik loopt steeds meer en meer stuk, maar ik lach. Dit is wat ik mezelf heb aangeleerd. Ik lach, om de pijn te verbergen. En mijn tranen die uit bij het lachen, zijn eigelijk omdat ik van verdriet huil. Maar niemand die het ziet, niemand die het weet. Als iemand ooit mijn verdriet zag, als iemand ooit wist wat er in mijn speelt. Wat er achter mijn glimlach te zien valt, wat me zo'n doet. Maar niemand die het ziet, niemand die het ooit zal begrijpen. Nu zelf houd ik mijn tranen binnen, omdat ik wil dat niemand mijn pijn ziet. Niemand mag het zien, alleen ik. Als ik in de spiegel kijk zie ik een meisje met een glimlach, maar als haar van binnen zag. Ik houd me sterk en wijs iedereen de goeie weg, maar ik ben de enige die mijn weg niet kan vinden. Die mijn niet kan laten zien, niemand ziet het! :(

TULP
03-12-2010, 22:08
Weet dat Allah de Verhevene ziet wat in onze harten zit. Allah houdt van degenen die Hem aanbidden, Hem aanroepen, Hem vragen en Hem smeken... Insha Allah komt alles goed met je lieve meid :sjans:.. ik gun het je..

Moii_x
03-12-2010, 22:13
Insha Allah =(

TULP
03-12-2010, 22:33
http://www.youtube.com/watch?v=X_Nh9CpvuUoHet komt goed lieve zuster... wees niet verdrietig... Allah wil het beste voor ons... kijk of je tot rust komt bij het lezen van de edele koran Wees goed voor je hart... en als het beschadigd is..fix het!

Moii_x
03-12-2010, 22:45

Dank jj zuster! zie pm ..

riffiea
03-12-2010, 22:53
Wat jij net hebt getypt lijken net mijn eigen worden. Alleen kan ik het niet meer verbergen. Probeer het wel. Bij mij zie je geen emotie meer.

Moii_x
03-12-2010, 22:55
Wat jij net hebt getypt lijken net mijn eigen worden. Alleen kan ik het niet meer verbergen. Probeer het wel. Bij mij zie je geen emotie meer. :(

marocco_ned
03-12-2010, 23:01
Salam oe 3alaikoem zuster, Ik kan een beetje begrijpen wat je bedoelt. Wat jij van binnen voelt kan niemand begrijpen, al zegt iemand van wel. Ik wens je veel sterkte toe meid. Allahoe ma3a sabirien, Allah Suhana Wata3alah is met de geduldige. Een slechte tijd wordt opgevolgd door een goede tijd. Dus heb geduld meid. Groetjes XXXX

Moii_x
04-12-2010, 14:10
Ameen ,dank jj wel dames! Xx.

khouribgia20
17-12-2010, 03:10
zo voel ik mij oook subhannallah..allah i saberna.

dunya..
17-12-2010, 13:35
Allah belast niemand boven zijn vermogen. (2:286) dus weet hoe sterk je bent! het komt goed inchAllah! X

I-Love-Maroc
18-12-2010, 22:14
Alles komt goed schat :)

Moii_x
19-12-2010, 11:47
Inschallah =)

Jeblie
19-12-2010, 12:37
Klinkt ernstig.