Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kerstboom?????

Pagina's : [1] 2 3

Liefste
22-12-2002, 14:27

hallo allemaal...................alles goed??? Ik zat me weer een te vervelen en vroeg me af of iemand van jullie een kerstboom thuis heeft staan.....................want ik wil er eigelijk ook wel een maar je weet me ma zegt dan WAT ben je een nederlander geworden of zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar toch is het gezellie...........dus zijn er moderne marokanen die het wel hebben???????? Beslama :zwaai: :zwaai:

sefrilover
22-12-2002, 14:29
no man wat moet je met een kerst boom het kan wel heel gezellig zijn maar toch vind ik het niet passen een marokaantje met een kerstboom thuis ja maar iedereeeen denkt er natuurlijk adners overn maar wij een kerstboom thuis nee na groetjes p.s het heeft niets met modern te maken.

BENTGHATAR
22-12-2002, 14:30
Nee wij hebben geen kerstboom, dat hoort bij een christelijke feest en wij zijn moslims

Liefste
22-12-2002, 14:32
Origineel gepost door sefrilover no man wat moet je met een kerst boom het kan wel heel gezellig zijn maar toch vind ik het niet passen een marokaantje met een kerstboom thuis ja maar iedereeeen denkt er natuurlijk adners overn maar wij een kerstboom thuis nee na groetjes p.s het heeft niets met modern te maken. Nou meid zo bedoel ik het niet hoor..........................maar zie je een oud omaatje met een hoofddoek bij een kerstboom zitten???????????

sefrilover
22-12-2002, 14:33

nee man dat staat al helemaal niet maar goed je wilt er wel graag een zei je toch.

saila
22-12-2002, 14:35
EEEY...WIJ HEBBEN GEEN KERSTBOOM MAAR ZOU ER WEL EEN WILLEN IS WEL GEZELLIE MAAR MIJ PA WIL ER GEEN EEN :jammer: nasira:D

Onslaught
22-12-2002, 14:36
ja me broertje was zo vervelenden dat ik hem als straf ene kerstboom liet na doen, dus we hebben een levendekerstboom:d

-Reda-
22-12-2002, 14:38
wat moet je met een kerstboom kost alleen maar geld en stroom...en later moet je weer al die dennenaalden van de grond zuigen...en na drie weken gooi je dat ding weg...doelloze shiet:D

berbertje00
22-12-2002, 14:38
nee alsjeblieft wat moet je nou met een kerstboom, dat is voor christenen, angezien ik moslim ben doe ik daar niet aan mee, hoe gezellig het ook kan zijn

Atlasleeuw
22-12-2002, 14:40
Origineel gepost door BENTGHATAR Nee wij hebben geen kerstboom, dat hoort bij een christelijke feest en wij zijn moslims Een kerstboom heeft niks te maken met het Christendom....het komt door vermenging van oude germaanse godsdiensten met het christendom, zo ook de kerstman........maar het heeft allemaal niks met Jezus te maken, waar het volgens het christendom dus wél om gaat..... Maar ja, wat moeten wij met zo'n boom?? het is gezellig enzo misschien en ik vind hem ook wel lekker ruiken..........maar ja.......... :confused:

Liefste
22-12-2002, 14:40
Net of de chiten weten waar de kerstboom voor staan..................maar dan wil ik er wel een zonder jesus eronder maar profeet mohammed of zo......................of een schaappie

Atlasleeuw
22-12-2002, 14:44
Origineel gepost door Nesma Net of de chiten weten waar de kerstboom voor staan..................maar dan wil ik er wel een zonder jesus eronder maar profeet mohammed of zo......................of een schaappie Jezus is ook een belangrijke profeet vergeet dat niet !! Alleen of ie nou echt rond deze tijd geboren is.......nee denk het niet.........ze hebben de geboorte van de profeet Jezus........vermengd met het heidense midwinter-feest...........dus eigenlijk is het een heidens feest.

SweetRose
22-12-2002, 14:45
http://******************/imtocool4you/hpbimg/mhsanta.gif

Liefste
22-12-2002, 14:47
Origineel gepost door atlasleeuw188 Jezus is ook een belangrijke profeet vergeet dat niet !! Alleen of ie nou echt rond deze tijd geboren is.......nee denk het niet.........ze hebben de geboorte van de profeet Jezus........vermengd met het heidense midwinter-feest...........dus eigenlijk is het een heidens feest. Ja dat weet ik allemaal wel................maar zo kan ik nog de kerstboom bij de islam betrekken..................snappie...............w ant anders gaan ze nog denken dat ik eeen chisten ben :D

Atlasleeuw
22-12-2002, 14:49

Men kan zeggen wat men wil, je vindt het gewoon leuk zo'n boom, dan hoef je geen christen te zijn......dat is allemaal onzin.........ik kan toch net zo goed een mini-palmboom in mijn huis neerzetten.....

Pagina's : [1] 2 3