Bekijk originele versie : Mijn leven lijkt wel een reallifesoap
NietTeDissen
08-09-2004, 16:50
Een week geleden kwam ik erachter dat de 27 jarige vriend van mijn 19 jarige beste vriendin getrouwd bleek te zijn en al twee kinderen heeft.
okee ik bemoei er niet mee dacht ik maar okee dan hoor ik gisteren weer dat de vriend van mijn andere vriendin, er naast haar nog twee hollandse meisjes op nahoudt...
wollah de wereld zal nooit verbeteren:jammer:
mister_ano
08-09-2004, 17:14
haramzaken leiden tot niets,dat is hier duidelijk op te merken..lhram keey mshie dlam?
NietTeDissen
08-09-2004, 17:20
ewa ja...maar wel klote als je er tog wel aan begint tog?:verdriet:
kijk maar naar mijn vriendinnen..ik weet dit maar zij nog niet..en ik weet niet wat ik beter moet doen, mijn mond houden of ze vertellen wat ik weet.
Maar je weet tog..die meiden zijn dolverliefd, en de kans is groot dat ze mij niet gaan geloven:jammer:
NietTeDissen
08-09-2004, 17:21
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Het leven van je vrieden.............. jij hebt maar een bijrol :melig: ja maar ik weet alles wat er speelt en zij niet..dus ik heb de hoofdrol eigenlijk wel! :zwaai:
Stoertje
08-09-2004, 17:27
Sorry, maar als ik dat zou weten zou ik het hun ECHT WEL vertellen..
Een vriend is voor even..... ECHTE vriendinnen zijn er je hele leven..
NietTeDissen
08-09-2004, 17:41
Ji bent de slechterik/spion die zijn mondje niet opend doet............ jij bent die hun nog erger de verkeerde kant op laat gaan :goedzo: Jij verdient de hoofdrol :hihi:
Vertel je vriendinnen gewoon wat je weet en voeg erbij dat een relatie HARAM is ........... dan krijg j evan mij de Oscar voor beste Actrice! ik wil dat graag doen ik bedoel, het zijn mijn vriendinnen!maar het enige waar ik bang voor ben is dat ze me niet geloven en ruzie met me gaan maken..dat is het laatste wat ik wil!:verdriet:
p.s. mijn oscar is egt goud, anders ken je hem zelf houwe! :kwaad:
NietTeDissen
08-09-2004, 17:46
je hebt gelijk...ik moet het doen
miss_chaimae
08-09-2004, 17:55
Je moet het echt vertellen meid.
Het zijn je vriendinnen,zoeits moeten ze gewoon weten.
en als ze nu boos op je zijn zullen ze dat nadat ze der achter zijn gekomen zeker niet zijn en realisieren ze zich hoe dom ze tegen je hebben gedaan.
maare als het echt goeie vriendinnen zijn zullen ze je wel op je woord vertrouwen tog?:o
Chaimae..
miss_chaimae
08-09-2004, 17:57
Dan heb ik voor morgen leesvoer............ zet er ook effe me Postadres bij.... Kunnen ze daar fanmail naar sturen! ;)
:hihi:
NietTeDissen
08-09-2004, 18:03
miss_maghrebia..ik ben je grootste fan:goedzo:
Secret_girl
08-09-2004, 18:28
Origineel gepost door miss tanger2003
ja dat denk je ik ken je maar al te goed en je mannetje is zielig geloof me nou je hebt gelijk denk maar dat je het perfecte huwelijk hebt hahhahahhahahhhahahahha en een zuster behoeden voor haar fouten doe j eniet zo om jezelf zerma heilig voor te doen en ik ben niemand om te oordelen maar dit is geen oordeel dit is een gewoon een feit maar goed liefs ik
Had je dat niet prive kunnen doen? een pm sturen.
Sorry dat ik me hier mee bemoei maar haar prive leven gaat jou en ons helemaal niets aan!! En als je haar wilt waarschuwen (wat je niet wilde doen maar ja) Dan had je dat per pm kunnen doen.
Sorry maar ik vind dat zo zielig dat je dat hier allemaal over haar en haar echtgenoot komt vertellen. Wat is er meisie ben je jaloers!!
Zorg jij er maar voor dat je MAAGD blijft en zult trouwen. Want dat moeit je eerst bereiken voordat je je mond open trekt. Dat is haar al gelukt, maar bij jou is dat nog maar de vraag.
Lady_moi
08-09-2004, 18:32
Mijn belgische vriendin van 19 vekeert ook met een marokkaan van 32 jaar hij heeft 3 kinderen :toink:
Origineel gepost door NietTeDissen
Een week geleden kwam ik erachter dat de 27 jarige vriend van mijn 19 jarige beste vriendin getrouwd bleek te zijn en al twee kinderen heeft.
okee ik bemoei er niet mee dacht ik maar okee dan hoor ik gisteren weer dat de vriend van mijn andere vriendin, er naast haar nog twee hollandse meisjes op nahoudt...
wollah de wereld zal nooit verbeteren:jammer:
Lady_moi
08-09-2004, 18:37
Sorry ik wil me hier nie mee bemoeien maar waarom praat je zo? Laat da kind gewoon me rust raar mens! Ze is nu gelukkig getrouwd met haar man of hij nu van Marokko is of van HIER. Wat maakt da uit? Weet je ik vind u heel erg triestig. Wat wil je proberen door zulke taal uit te smijten? Ik denk da gij ook zo ne jaloers dametje bent. En ja sorry voor me commentaar maar ga bemoei u met u eigen leven, zorg maar da gij nix slechts doe, en zorg voor u eigen man als je die hebt. Met andere woorde bemoei u met u eigen leven en laat die van een ander met rust. En laat haar verleden rusten daar ebde gij geen affaire mee te maken zielig meisje.
Ok da's hoe ik erover denk en over u.
je mannetje blijft bij je totdat hij zn papieren rond heeft hahahhhhhhhhhhhaahhahahahahah kon j ehier niemand vinden?????? oh nee het was natuurlijk of in marokko trouwen of nooit miss piggy
NietTeDissen
08-09-2004, 18:45
Origineel gepost door Lady_moi
Sorry ik wil me hier nie mee bemoeien maar waarom praat je zo? Laat da kind gewoon me rust raar mens! Ze is nu gelukkig getrouwd met haar man of hij nu van Marokko is of van HIER. Wat maakt da uit? Weet je ik vind u heel erg triestig. Wat wil je proberen door zulke taal uit te smijten? Ik denk da gij ook zo ne jaloers dametje bent. En ja sorry voor me commentaar maar ga bemoei u met u eigen leven, zorg maar da gij nix slechts doe, en zorg voor u eigen man als je die hebt. Met andere woorde bemoei u met u eigen leven en laat die van een ander met rust. En laat haar verleden rusten daar ebde gij geen affaire mee te maken zielig meisje.
Ok da's hoe ik erover denk en over u. misschien jaloers?
miss_chaimae
08-09-2004, 21:52
nee als jullie haar allemaal zouden kennen dan zouden jullie het weten>maar goed ik weet niet waar jullie die stelling jaloers vandaan halen jaloers op een dikke meid die een jongen uit marokko heeft gehaald ja joh daar ben ik echt jaloers op zijn jullie gek of zo? secret girl ga naar de graf van je moeder zor kbar de mamak kom niet mij hier de les voorlezen larahma ze zal vast en zeker een goede vrouw zijn geweest meskiena ik voel met je mee maar kom mij hier niet de les lezen aub want je weet niet wat er gaande is en lady moi of ik dat prive wil doen of hier daar heb jij niks mee te maken ga jij je maar druk maken om je zielige woorde gattenlekker of zoiets maar goed dat zegt ook al genoeg ove rjou nogmaals secretgirl wollahila sterkte gewenst meid met het overlijden van je moeder lahrama en inshallah zal allah swt over waken en haar begeleiden naar een goede plek inshallah liefs ik
Salamoe 3alaikoem meid.
Wat er is tussen jou en miss_maghrebia,dat is jullie probleem.
Maar jij beweerd dat zo o zo slecht is en dat ze een illegaal als man heeft.
Ze heeft hem als man ze doet niks verkeerds of het nou een illegaal uit marokko is of een chinees liever een illegaal dan sommige jongens van hier.:jammer:
Jij begint hier op haar te schelden op het forum en verteld dat ZEI slecht is/bezig is. Maar dit is internet niemand kent elkaar''bijna niemand''. De eerste indruk die je krijgt is door de reactie's die mensen zetten.
Zei is slecht beweer jij,maar zoals ik haar reactie's heb gelezen is er helemaal niks aan de hand.
maar zoals jij je reactie's zet of nou jah verwoord. Vind ik je maar eerder zielig.(bedoel het niet slecht zeker niet) maar je moet begrijpen dat wat jij doet nergens op slaat en egt triest is sory hoor.
Als je haar hier komt uitschelden en dat allemaal om haar man ofzo? dat denk ik en nog een paar mensen dat je gewoon jaloers bent.
Ik was geen eens van plan op jou te reageren maar ik kon het niet laten.
Het ga je goed meid,en ik bedoel het zeker niet slecht of verwijtend of wat dan ook.Het is dat je het weet..:)
Ma3a Salama Chaimae..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.