Bekijk originele versie : Wie vind het lastig als je familie 4 dagen op bezoek komt
we hadden paar dagen geleden 4 dagen bezoek uit frankrijk
ik werd gek kon nergens heen
je kan niks doen
de hele tijd in de keuken staan
niet goed kunnen slapen
wie heeft dat ook gehad
reageer dan
beslama.
die kleine kinderen die overal aanzitten... pfff inderdaad, je kan niet effe gtst kijken uit angst dat robert ineens Charly op der bek pakt ofzo... jep i know what ya mean...
whahahhahaha ... dat is inderdaad irritant ...ik heb nog nooit 4 dagen gehad maar wel
2 dagen en dat was al erg.....
nasira:D
maar het is wel gezellig of niet
BENTGHATAR
22-12-2002, 14:32
De kleine opdondertjes zijn alleen irritant, ze zitten echt aan alles,je wordt er helemaal gek van
En slapen doe je ook al niet, je gaat laat slapen en je moet weer vroeg opstaan.Dit begrijp ik niet, waarom staan ze altijd zo vroeg op??
Origineel gepost door BENTGHATAR
De kleine opdondertjes zijn alleen irritant, ze zitten echt aan alles,je wordt er helemaal gek van
En slapen doe je ook al niet, je gaat laat slapen en je moet weer vroeg opstaan.Dit begrijp ik niet, waarom staan ze altijd zo vroeg op??
Ja dat vraag ik me dusssssssssss ook af waarom staan ze zo vroeg op, want toen ik klein was bleef ik pitten tot 12 uur of zo :D
Atlasleeuw
22-12-2002, 14:46
Origineel gepost door djamilla
we hadden paar dagen geleden 4 dagen bezoek uit frankrijk
ik werd gek kon nergens heen
je kan niks doen
de hele tijd in de keuken staan
niet goed kunnen slapen
wie heeft dat ook gehad
reageer dan
beslama
ik vind het meestal gezellig..........maar ja.....het hangt ook af van wie er langs komt, maar over het algemeen heb ik goede familie en vind ik het juist jammer als ze weer weg gaan.... ;)
BENTGHATAR
22-12-2002, 14:48
Origineel gepost door Nesma
Ja dat vraag ik me dusssssssssss ook af waarom staan ze zo vroeg op, want toen ik klein was bleef ik pitten tot 12 uur of zo :D
Jaaaaaah die goede oude tijd...........
Maar jah nu zijn wij zehma "groot'en is het een hasoema om laat wakker te worden :kwaad:
berbertje00
22-12-2002, 14:51
aaaaaaaaaaah, bespaar me al die kinderen die aan je spullen zitten, om gek van te worden!!
Joh da hebben wij elk jaar elke kerst vakantie en dan meer dan 4 dagen Heerlijk vindt k t samen met je nichtjes in de keuken staan lachuh
K vin t zo leuk maar jij zij hebben dan geen kleine kinderen voordeel
het is wel Leuk als al die BEESTEN is een keer op bezoek komen..ontzettenD GezzeliG !!!!!!!!!
En gelukkiG niet zoveel kleintJUS!!!!!
SweetRose
22-12-2002, 15:22
Hangt ervan af wie er komt.....en mijn kamer is dan altijd op slot...ik heb een eigen badkamer..maar als ze die willen gebruiken zeg ik..beneden is er ook één :D
en weet je waar ik het serieus lastig vind...:kwaad: in marokko..kvertrouw der niemand!!!
Origineel gepost door zin 'n midar
Hangt ervan af wie er komt.....en mijn kamer is dan altijd op slot...ik heb een eigen badkamer..maar als ze die willen gebruiken zeg ik..benden is er ook één :D
Hahaha bij mij staat mij kamer juist open daar ga k altijd lekker zitten met de rest vrouwtjes beneden dames boven.
K zou nie weten waarom k m opslot zou moeten doen!!!
Ze3ma ze gaanw at rippen en als t een rotzooi wordt samen opruimen
SweetRose
22-12-2002, 15:29
Origineel gepost door moiself
Hahaha bij mij staat mij kamer juist open daar ga k altijd lekker zitten met de rest vrouwtjes beneden dames boven.
K zou nie weten waarom k m opslot zou moeten doen!!!
Ze3ma ze gaanw at rippen en als t een rotzooi wordt samen opruimen
het gaat zeker niet om het feit dat ze wat gaan stelen neen hoor..maar gewoon..dan sluipen die mannekes naar boven..zetten ze mijn pc aan en uit..iwaar daaaar krijg je het toch van?!
of je ziet ze zo springen om je bed..pff daaaaar krijg ik het van!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.