Bekijk originele versie : Huwelijkspartner importeren
Salaam allemaal,
Ik heb een vraagje over het trouwen met een partner afkomstig uit een niet EU-land (lees Noord-Afrika).
Wat is de procedure voor het aanvragen van een verblijfsvergunning als je zelf de Nederlandse nationaliteit hebt?
Sommige vertelde mij dat je als voorwaarden een baan en een woning op je naam moet hebben. Maar volgens de site van de IND heb je in dit geval alleen maar een baan nodig. :confused:
Ik weet het echt niet meer. Wil iemand die dit al gedaan heeft zijn ervaring fisabiel'Illeh met mij delen.
OUa 7'azakoum Allahou gayran..
minous21
08-09-2004, 16:44
Wat er op de site van de IND staat klopt......!!!
Independence
08-09-2004, 23:34
Jullie hebben het allemaal over import. Als ik dat woord zie, denk ik gelijk aan goederen of koeien die geïmporteerd worden. Jullie hebben het over jullie aanstaande hoor!!! Ik zou daar met respect over praten en het geen import noemen, ook al wordt het bijvoorbeeld in de media veel gebruikt.
DaNGeRouZLy
09-09-2004, 00:00
Origineel gepost door Independence
Jullie hebben het allemaal over import. Als ik dat woord zie, denk ik gelijk aan goederen of koeien die geïmporteerd worden. Jullie hebben het over jullie aanstaande hoor!!! Ik zou daar met respect over praten en het geen import noemen, ook al wordt het bijvoorbeeld in de media veel gebruikt.
ja k ben het met je eens een walgelijk woord is dat alsof je het over een container tomaten hebt:jammer:
riffia19
09-09-2004, 09:18
hi ik heb zelf ook de nederlandse nationaliteit ik heb mijn man ook uit marokko binnengehaald wat ik opstuurde is 3 recente loonstrookjes werkgeversverklaring uitreksel van het gemeentelijke basisregister en een registratiebericht van de uvw en je huwelijksakte natuurlijk je hoeft geen woning te hebben dat is afgeschaft ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb
Tetouani_boy
01-12-2006, 13:29
Djazakoum Allahou '7ayran.
Ik ben het er helemaal mee eens dat importeren een verkeerde term is.
Mijn toekomstige is alles behalve vee. Maar ik moest de aandacht vestigen op mijn vraag. Ik neem aan dat jullie jullie wel kunnen voorstellen hoe ik me op dit moment voel. Er zijn duizende mythen rondom de verblijfsvergunning.
Mij werdt zelfs verteld dat ik 6000 euro moet neertellen voor een inburgeringscusrsus die hij in de bled moet volgen.
Ik vind het zelf een belangrijk onderwerp om het erover te hebben op yasmina, aangezien het onders ons veel leeft.
Ik zelf had nooit gedacht dit te doen. Het is erg onverwacht. Maar goed, je hebt geen controle over je hart. Toch??...
wat moet je 6000 € betalen voor curcus?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.