Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werd jij als kind geslagen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

minik24
03-12-2010, 14:29

En wat heeft dat met jou gedaan? Na het zien van die filmpjes (dr phil) besloot ik dit topic te openen. Iedereen reageerde geschokt op de cold shower en hot sauce, wat ik natuurlijk normaal vind, ik vind het ook gestoord gedrag van die heks. Maar ik wil zeggen, ik heb vroeger soms erger meegemaakt (zowel bij mezelf als bij anderen ook gezien). Nu kunnen we wel soms als een idioot lachen om de klappen die we vroeger kregen, maar wanneer ik diep nadenk...het heeft echt zn sporen gelaten...ik bedoel het waren niet zomaar klappen...ik kan er echt uren over vertellen..ma goed... Elhamdulilah weet ik nu hoe het NIET moet. Herkennen jullie dat? Vertel als je wilt..

Morrocan_sugar
03-12-2010, 14:34
Het is "Werd jij als kind geslagen?";)

hawael
03-12-2010, 14:38
hamdolilah niet, maar kende er zat waar het wel het geval was.

san_rayane
03-12-2010, 14:41
Wij werden hmdl, ook niet mishandeld.. De laatste jaren, hadden onze broers vaak een appel met ons te schillen.. Maar dan kwam onze vader, meskine er tussen.. En liet dat nooit toe.. Een oom van ons, martelde zijn kinderen.. Echt zeilig..

Mila76
03-12-2010, 14:42

Komt in de marokkaanse gemeenschap veel voor. Dat je klappen krijgt van je ouders.

ikwilafstuderen
03-12-2010, 14:42
Het is "Werd jij als kind geslagen?";) :hihi:

minik24
03-12-2010, 14:44
Kan een mod de titel veranderen aub? En dan verder on topic graag.

minik24
03-12-2010, 14:45
ow is al gedaan, thx

mishoceima
03-12-2010, 14:46
ik werd niet geslagen, maar dat komt meer omdat ik gewoon heel rustig was en ik gehoorzaamde mijn ouders heel erg. Mijn broers en zussen daarentegen hebben ze echt wel gevoeld. Maar ik vind dat je die tijd niet kan vergelijken met deze tijd. Onze ouders waren zo onwetend. Het was moeilijk om affectie te tonen tegenover je eigen kinderen. Want als we allemaal heel eerlijk zijn dan hebben vele van ons nog nooit van hun ouders gehoord dat zij van hun houden. Ze houden zeker wel van ons, maar ze waren/zijn gewoon heel moeilijk in het uiten daarvan.

Noa_
03-12-2010, 14:47
Ik heb nooit klappen gehad, maar kreeg ze wel altijd van mijn broer, gelukkig kwam mijn vader er dan wel altijd tussen..

KHouVanA
03-12-2010, 14:47
ik heb ook weleens klappen gehad hoor:haha: maar achteraf kon ik er altijd wel om lachen maarja dan had ik wel weer wat gedaan ofzo.. maar ik kreeg meer preken en die preken waren nog erger... dan was ik niet naar school geweest en mijn vader was er dan achtergekomen dus ik op normale tijd thuis komen zehme ik kwam van school en me vader zat al the wachten... kom es zitten... dan denk ik al OH OH... en dan waar was je vandaag? ik: SCHOOL.... dan nog keer Waar was je vandaag?? en dan preek van hier tot tokio

Jadey
03-12-2010, 14:48
En of ik klappen heb gekregen. Elke klap was raak en verdiende die ook echt. Ik was een verschrikkelijk moeilijk kind. Guess what? Volgende deed ik het gewoon wéér.

sweetlovelady
03-12-2010, 14:50
Ik heb ook weleens klappen gehad maar niet echt ernstig ofzo.. Mijn vader was best streng, maar mijn moeder ving ons altijd op. Stel je voor je wordt door 2 ouders geslagen dan heb je ook niemand die je troost. Het heeft geen sporen achter gelaten, maar ik weet wel dat ik het niet opnieuw zou doen bij mijn kinderen. Eens een tik is niet erg.

minik24
03-12-2010, 14:53
En of ik klappen heb gekregen. Elke klap was raak en verdiende die ook echt. Ik was een verschrikkelijk moeilijk kind. Guess what? Volgende deed ik het gewoon wéér. Hahahaha:hihi:

Mientje88
03-12-2010, 14:57

Zoals ik me kan bedenken heb ik wel eens een tik gehad, maar dat was niks. Wij kregen eigenlijk nooit echt klappen. Zoals mijn vader ook altijd zegt, klappen lost niks op.... Mijn vader was dan iemand die een bepaalde blik op kon zetten en wij wisten dan gelijk hoelaat het was. Wat we dan ook deden, we moesten er gelijk mee ophouden. Die blik van mijn pa die maakte altijd dingen duidelijk. We wisten dan meteen hoe hij over dingen dacht. Dus echte sporen? Nee, die zijn er niet. Maar zoiets wil ik ook wel bij mijn kinderen. Dat ze die blik zien en dat het klaar moet zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9