Bekijk originele versie : Wat moet ik nu????
hallo, wie kan er mij helpen?? ik ben heel erg gek op een jongen maar hij heeft zelf toegegeven dat hij mij ook wel leuk vind, maar toch zit hij met andere meiden, player dus!! maar ja toch ik kan em maar niet vergeten :( wat moet ik nu?? en toch komt ie steeds bij me terug met zijn lieve praatjes, ik ben gewoon echt verliefd op hem :confused:
wat zouden jullie doen???? :confused:.
zoek afleiding.. die jongen zal waarschijnlijk toch alleen voor meer verdriet zorgen.. once a cheater, always a cheater... loop niet rechtstreeks in die valkuil...
NassiraL
22-12-2002, 20:45
trtret
NassiraL
22-12-2002, 20:48
sorry dat was een test maar ik wil reageren op dit verhaaltje, cheetah heeft gelijk dat is de beste advies. wat ik wil toevoegen is dat je gewoon voor dit soort probleem je hart op slot moet doen (klinkt krom) maar ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel. gewoon die gevoelens negeren op een gegeven moment gaat het gewoon over is makkelijker gezegd dan gedaan maar dat is gewoon zo en je moet hem proberen te negeren.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
sterkte
Vriendelijke groeten,
jamila
Origineel gepost door NassiraL
sorry dat was een test maar ik wil reageren op dit verhaaltje, cheetah heeft gelijk dat is de beste advies. wat ik wil toevoegen is dat je gewoon voor dit soort probleem je hart op slot moet doen (klinkt krom) maar ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel. gewoon die gevoelens negeren op een gegeven moment gaat het gewoon over is makkelijker gezegd dan gedaan maar dat is gewoon zo en je moet hem proberen te negeren.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
sterkte
Vriendelijke groeten,
jamila
:goedzo:
Origineel gepost door faraz_dd
De meest gebruikte worden bij Players:
Player = ik hou van je , jij bent echt lief , jij bent mij droom meid, ik wil met je trouwen, eerst wil ik je kussen en naar...... als je echt lekker bent dan vraag ik jouw hand en zo voort.
:goedzo: :goedzo:
hallo lief worteltje wat een geinig naampje zeg!!
GEEF DIE DROL GEEN AANDACHT MEER, DAN KOMT HIJ VANZELF ALS EEN KWIJLENDE HOND NAAR JE TOE!!!
HET LIGT IN HET AARD VAN HET MANNETJE OM TE JAGEN, ALS JE HEM GEEN AANDACHT GEEFT WORDT HIJ GEK EN ZUL JE HEM WINNEN !!
Origineel gepost door HAJET75
hallo lief worteltje wat een geinig naampje zeg!!
GEEF DIE DROL GEEN AANDACHT MEER, DAN KOMT HIJ VANZELF ALS EEN KWIJLENDE HOND NAAR JE TOE!!!
HET LIGT IN HET AARD VAN HET MANNETJE OM TE JAGEN, ALS JE HEM GEEN AANDACHT GEEFT WORDT HIJ GEK EN ZUL JE HEM WINNEN !!
Dit klopt zeker :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.