Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boycott Ayaan Hirchi Ali Somali

Pagina's : [1] 2 3

Camalia17
08-09-2004, 15:53

Mensen, ik erger me kapot aan alle aandacht die Ayaan Hirschi Ali krijgt in de media, ze wordt zo serieus genomen als de tering. Zelfs als een stelletje pubers uit den haag een liedje maken over haar uitspraken, is ze zo bang dat ze aangifte gaat doen en extra bodyguards neemt op kosten van Ons belastinggeld. Ayaan wil aandacht van alle media en bedreigd worden door extremistische moslimjongeren, daar kickt ze op. Ze doet niet voor niets domme, ondoordachte en hypocriete uitspraken, want ze weet van te voren wat haar volgende uitspraat teweeg gaat bregen in ons klein kikkerlandje. Het zal me niet verbazen als Ayaantje achter haar pc zit en dan naar www.marokko.nl surft om te kijken wat er over haar gezegd wordt, want ohhhhhhhhh ze heeft wederom weer aandacht, of het nu negatief of positief is. AANDACHT=AANDACHT. De beste oplossing tegen deze kakkerlak is GEEN AANDACHT geven aan onze vluchteling met een verblijftvergunning die het op wil nemen tegen de kwade islamieten. Zo min mogelijk topic's over haar starten, haar uitspraken en aanhangers compleet negeren. tja en dan, dan is het einde Ayaan in nederland, kan ze het opnieuw in Somalië gaan proberen. thalla, camalia p.s. heb geen zin in boze reacties van supporters van de kakkerlak

batata112
08-09-2004, 15:57
ben je haar nu niet aandacht aan het geven.....

Camalia17
08-09-2004, 15:59
klopt, maar ik vind dat dit ook de laatse topic over haar moet zijn om duidelijk te maken dat er niet meer gepraat moet worden over haar

Aitmoro
08-09-2004, 16:23
hirsi krijgt alle aandacht vanuit alle hoeken van de wereld... ze heeft een missie in haar hoofd en das de onderdrukte vrouwen in de islamitiche wereld redden wat er te redden valt

Zoelfa
08-09-2004, 17:05

Origineel gepost door batata112 ben je haar nu niet aandacht aan het geven..... Negatieve aandacht inzake dat lelijk mormel is altjd welkom!.

Wink
08-09-2004, 17:07
Ik ben geenen Ollander (halleluia trouwens) kan iemand my uitleggen wtf die persoon is???

Cicatrice
08-09-2004, 17:08
Origineel gepost door Zoelfa Negatieve aandacht inzake dat lelijk mormel is altjd welkom!. als jullie er zo mee zitten, waarom vallen jullie haar dan niet aan op haar argumenten en zet desnoods een of andere site op waar je punt voor punt met gedegen argumenten die van hirshi ali onderuit haalt? ik denk namelijk dat met uitspraken zoals lelijk mormel, en aap, en opmerkingen over haar besnijding je meer overkomt als een puber met lange tenen dan iemand die wat te zeggen heeft.

Camalia17
09-09-2004, 16:09
hirsi krijgt alle aandacht vanuit alle hoeken van de wereld... redden wat er te redden valt? pffffffff ze kan beter haarzelf gaan redden van haar ondergang. Onderdrukte vrouwen hé? Wajoo ik wordt het echt spuugzat alsof ze3ma alle islamitische vrouwen onderdrukt worden. En dat Ayaantje er wat tegen moet gaan doen.<<<<<< VOOROORDELEN Zelfs hier in Holland, worden de oerhollandse vrouwen onderdrukt, geslagen en verkracht, maar dat heeft natuurlijk niets met het christendom/ westerse gedachtengoed te maken, want het westen is ontwikkeld en die domme moslims zijn achterlijk en weten niet beter. Zodra het over Nederlandse vrouwen gaat zijn alle vooroordelen weg, want dan weet men wel beter. Zodra het een westere vrouw is die onderdrukt wordt, maakt men NIET de associatie met het westerse gedachtengoed, MAAR zodra een moslimvrouw wordt onderdrukt dan maakt men WEL de associatie met de ISLAM. Je zult het waarschijnlijk niet snappen, maar als je er maar lang genoeg over nadenkt zullen je ooit realiseren dat ik gelijk heb! :zwaai:

Camalia17
09-09-2004, 16:13
Origineel gepost door Cicatrice als jullie er zo mee zitten, waarom vallen jullie haar dan niet aan op haar argumenten en zet desnoods een of andere site op waar je punt voor punt met gedegen argumenten die van hirshi ali onderuit haalt? ik denk namelijk dat met uitspraken zoals lelijk mormel, en aap, en opmerkingen over haar besnijding je meer overkomt als een puber met lange tenen dan iemand die wat te zeggen heeft. Als zij dan ze3ma wil 'helpen' of een 'missie' heeft waarom doet zij uitspraken over de profeet Mohammed, die iedere moslim als zeer kwetsend doet ervaren? Het is ook niet okay dat jongeren dat soort uitspreken doen, maar ja het zijn maar jongeren, ZIJ is een volksvertegenwoordiger en Zij heeft een voorbeeldfunctie. Who's The Puber Now?

Hamas_C
09-09-2004, 17:51
Hahahahahhahaha! Stakkers, Ik zie die moslim vrouwen jullie al uit zwaaien wanneer zij in de hemel zijn, en jullie afgevoerd worden naar de HEL !! haha Een ding moet je weten, jullie onwetende mensjes! Als je de koran zou lezen, zijn alle voorspelling tot nu toe uitgekomen. En ook alle nadelen van het moslim zijn. oa. dat je mishandeld en misbruikt om afstand tenemen van je geloof! MAAR de echte moslims zullen blijven zweren dat ze moslims zijn! En 1 ding waar een moslim zich onderscheid aan een jood, is dat een jood zijn geloof verloog om niet opgepakt teworden in de 2WO. Dat zou een moslim NOOIT doen. En echte Moslim NOOIT doen!! Groetjes Hamas_C!!

Cicatrice
10-09-2004, 00:24
Origineel gepost door Camalia17 Als zij dan ze3ma wil 'helpen' of een 'missie' heeft waarom doet zij uitspraken over de profeet Mohammed, die iedere moslim als zeer kwetsend doet ervaren? Het is ook niet okay dat jongeren dat soort uitspreken doen, maar ja het zijn maar jongeren, ZIJ is een volksvertegenwoordiger en Zij heeft een voorbeeldfunctie. Who's The Puber Now? nu verschuil je je erachter, jij hebt ook een voorbeeldfunctie: en indien jij merkt dat er binnen JOUW gemeenschap de uitspraken van hirshi ali als kwetsend worden ervaren : DOE er wat mee, niet alleen voor je zelf. Who's the adolescent now? :zwaai:

SsiSta
10-09-2004, 00:34
Origineel gepost door homingdevice Je bent haar nu aandacht aan het geven, moet je niet het goede voorbeeld geven en haar negeren? Waarom moet je de wijsneus uithangen :rolleyes: Ze wil hiermee aan de rest aan geven niet meer op die Aliaan te reageren, of een topic helemaal aan haar te weiden. Ben het daar helemaal mee eens, dit is dan ook mijn laatste reactie die over dat geval gaat.

Pista
10-09-2004, 06:16
Origineel gepost door Camalia17 klopt, maar ik vind dat dit ook de laatse topic over haar moet zijn om duidelijk te maken dat er niet meer gepraat moet worden over haar Als er nog veel zijn zoals jij zal er nog veel aandacht besteed worden aan deze moedige vrouw.

Camalia17
10-09-2004, 16:42
nu verschuil je je erachter, jij hebt ook een voorbeeldfunctie: en indien jij merkt dat er binnen JOUW gemeenschap de uitspraken van hirshi ali als kwetsend worden ervaren : DOE er wat mee, niet alleen voor je zelf. jeh niveau, maar toch....... Ayaantje hoort haar voorbeeldfunctie serieuzer te nemen dan ik, want zij is een volksvertegenwoordiger. daarnaast doe ik geen ondoordachte, domme en kwetsende uitspraken i.v.m. ayaantje. wie luisterd en nu naar een 17jaige nederlandse van marokkaanse komaf met een hoofddoek? okay, het klopt dat er mensen zijn in nederland, met dezelfde afkomst als ik, die uitspraken doen die als kwetsend worden ervaren. MAAR ER IS 1 VERSCHIL: AYAAN IS 'VOLWASSEN' EN HOORT BETER TE WETEN DAN ZOMAAR KWESTSENDE UITSPRAKEN IN HET ROND TE ROEPEN EN DIE MAROKKANEN ZIJN VAAK PUBERTJES DIE GEEN BETERE MANIER KUNNEN VERZINNEN OM HUN ONGENOEGEN TE UITEN. en oja AYAAN'S UITSPRAKEN KWETSEN EEN HELE GROOTSE GROEP EN UITSRAKEN VAN DHC OF WIE DAN OOK KWETSEN MAAR 1 PERSOON (AYAAN HERSELF) en nog maals oja AYAAN WEET VAN TE VOREN DAT ZIJ OPHEF VEROORZAAKT, WANT HAAR UITSPRAKEN HOOR JE OP HET NIEUWS, ZIJ KIEST ER ZELF VOOR OM IN DE PUBLICITEIT TE STAAN. En om positief te eindigen; ik leer mijn broertje en zusje dat geen kwetsende uitspareken moeten doen in het openbaar en geef ze daarmee het voorbeeld. WHO'S THE ROLE MODEL NOW?

Camalia17
10-09-2004, 16:47

Origineel gepost door homingdevice Als er mensen zijn die het graag over haar hebben, en dat zijn er nogal wat, waarom zouden deze mensen het dan niet mogen doen. zo een beetje 1:20 posts op dit forum is de laatste tijd aan haar gewijd. Denk je werkelijk dat dit ophoud. als je haar wilt negeren dan doe je dit toch lekker. Als er volgens jou zoveeeel mensen zijn die het maar al te graag over haar willen hebben, gaan ze dt toch lekker doen, liefst niet op dit forum, maar als ze dat graag willen gebruiken ze maar 1 topic om daar alle ayaan nieuwtjes met elkaar te delen.

Pagina's : [1] 2 3