Bekijk originele versie : De Ergste NACHTMERRIE!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Ik weet het, ik weet het. Ik ben niet geliefd onder jullie omdat ik mensen opblaas in Israel! Dat vind ik niet eens zo erg, want ik geloof dat wat ik doe, juist goed is!
En ik weet ook dat jullie grootste nachtmerrie is dat de Islam over de Wereld zal regeren!
Maar ik kan jullie alleen zeggen: De Islam heeft 2 gezichten. 1) als hij in oorlog is, en 2) als het vrede is.
En daar zullen jullie nog achter komen!
(Kijk maar toen de Islam over half spanje regeerde, iedereen mocht zijn geloof behouden enz enz.-Kijk nu Israel en Amerika Palestina en Irak aanvallen. Er is geen moslim die dat goed keurt, en geen enkel haartje op onze hoofd die denk aan opgeven!)
MAAR!!
Mijn vraag is, zijn jullie bang voor de Islam over het algemeen.
Bang is denk ik niet het juiste woord..
Noenas..
Wat is het juiste woord??
sweety21
08-09-2004, 15:16
weet je eigenlijk wel iets over de islam.
ik word ziek van mensen zoals jij die alles in naam van de islam doen.
terwijl je er niks vanaf weet!
jij geeft anderen een slechte naam.
ga jezelf maar ergens opblazen waar niemand last van je heeft..
Praetorian
08-09-2004, 15:17
Origineel gepost door Hamas_C
Ik weet het, ik weet het. Ik ben niet geliefd onder jullie omdat ik mensen opblaas in Israel! Dat vind ik niet eens zo erg, want ik geloof dat wat ik doe, juist goed is!
En ik weet ook dat jullie grootste nachtmerrie is dat de Islam over de Wereld zal regeren!
Maar ik kan jullie alleen zeggen: De Islam heeft 2 gezichten. 1) als hij in oorlog is, en 2) als het vrede is.
En daar zullen jullie nog achter komen!
(Kijk maar toen de Islam over half spanje regeerde, iedereen mocht zijn geloof behouden enz enz.-Kijk nu Israel en Amerika Palestina en Irak aanvallen. Er is geen moslim die dat goed keurt, en geen enkel haartje op onze hoofd die denk aan opgeven!)
MAAR!!
Blaas jij mensen op?.....hoe doe je dat dan?....
Maar om op je vraag te antwoordden....nee ik ben niet bang voor de WARE Islam......omdat de ware moslim geen mensen opblaast of vrouwen onderdrukt enz enz......
Ik ben ook niet bbbbbbang voor mensen die zichzelf willen opblazen voor wat voor reden dan ook....ik sterf toch pas dan wanneer God het wil.....en geen seconde eerder....
Origineel gepost door Praetorian
Blaas jij mensen op?.....hoe doe je dat dan?....
Maar om op je vraag te antwoordden....nee ik ben niet bang voor de WARE Islam......omdat de ware moslim geen mensen opblaast of vrouwen onderdrukt enz enz......
Ik ben ook niet bbbbbbang voor mensen die zichzelf willen opblazen voor wat voor reden dan ook....ik sterf toch pas dan wanneer God het wil.....en geen seconde eerder....
Hahaha! Ik mag jou wel!
Maar even voor alle duidelijkheid.
Mag je volgens de Islam je zelf verdedigen?? We kunnen op dit moment niet anders.
Is het volgens de Islam Hand om hand, tand om tand?? We kunnen op dit moment niet anders.
Dus de Palestijnen en de Irakezen zijn ook alleen maar de onschuldige die sterven!
En inderdaad, als Allah swt wil dat jij dood gaat door je zelf opteblazen dan zal dat gebeuren, en wil allah swt dat jij dood gaat bij een aanslag dan zal dat gebeuren! DAt heb jij helaas niet in de hand vriend!
En voor alle duidelijkheid! Ik! En Hamas! Willen 1 ding! En dat is Vrede en een zelfstandig Palestina! En we zullen NIET rusten totdat is bereikt!
En als jullie Knakkers of Stakkers willen geloven wat zij De joden ons willen laten geloven dat hamas eigelijk een zelfmoord stichting is! DAn geloof je dat, maar dan ga jij door het leven als een onwetend mensje die het verschil niet heeft kunnen maken. Dat is jou keus!
En aub scheer hamas niet over 1 kam met Sharon en Bush! Want wij doen het met een boodschap en een doel. Zij doen het om onrust tezaaien terwijl zij in vrede zitten te leven.
En trouwens ik heb geen zin om het hier uitteleggen aan mensen die 100% tegen mij zijn. Als jullie het willen weten wat de woorden van allah zijn en wat er ECHT gebeurt in Palestina en in derest van de wereld! Ga er dan achter aan!
En wie weet. Kun jij wanneer je naar Allah gaat dan met opgeheven hoofd naar binnen gaan en zeggen: Dat je hebt gedaan wat je kunt, om het volk van Allah naar vrede telijden. en in tijd van oorlog hun naar de overwining hebt kunnen lijden. Insa allah!!
Ik moet gaan, doei doei!
Groetjes van de vrede liefhebbende Hamas_C!!
batata112
08-09-2004, 15:43
En inderdaad, als Allah swt wil dat jij dood gaat door je zelf opteblazen dan zal dat gebeuren, en wil allah swt dat jij dood gaat bij een aanslag dan zal dat gebeuren! DAt heb jij helaas niet in de hand vriend!
leuk geprobeerd. maar zo werkt het niet. want ja anders is dat biertje dat ik net wil gaan drinken geoorloofd aangezien ik eht neit in de hand heb. heel erg infantiele argumentatie.
de enige rede Allah hoe Alim da tje dit hebt geplaatst is om indruk proberne te maken. de stoere moejahideen. ga jedinn bestuderen:
Betreffende Djama`aat al-Djihaad (de groep die zich bezig houdt met bomaanslagen, vliegtuigkapingen, terrorisme en ander kwaads)
De Shaych werd gevraagd:
“Is het toegestaan om met hen samen te werken?”
Antwoord:
“Zij zijn niet om mee samen te werken, noch om salaam aan te geven. Liever zullen wij hen boycotten, en de mensen zouden gewaarschuwd moeten worden voor hun kwaad sinds zij fitnah (beproeving) zijn en schadelijk voor de moslims, en zij zijn de broeders van Shaythaan (Duivel)!”
Shaych ‘Abdoel-‘Aziez Ibn Baaz
Vanuit een opgenomen cassette (nr. 11), opgenomen in de maand
van Dhoel-Hidjah 1408 NH (1987 NC) op`at-tawiyyatoel-Islaamiyyah
Vertaald door Iesaa Aboe Yoesoef
Shaych Al-`Othaymien werd gevraagd over de regelgeving betreffende personen die zelfmoord plegen
Vraag: Wat is de uitspraak betreffende zelfmoord in de islaam?
Antwoord: Er is sprake van zelfmoord als een persoon zichzelf opzettelijk (i.e.: met de intentie hiertoe) doodt met welk middel dan ook. Dit is haraam en het wordt beschouwd als één van de grote zonden. Dit valt onder de algemene uitspraak van Allaah:
“En wie een gelovige opzettelijk (i.e.: met de intentie hiertoe) doodt, zijn beloning is om te verblijven in hel, en de Woede en Vloek van Allaah zijn op hem, en een grote bestraffing is voor hem voorbereid.” [Soerah en-Nisaa, Aiyah 93].
En het is vastgesteld van de Soennnah op de autoriteit van de Profeet die zei:
“Werkelijk, wie zichzelf opzettelijk (i.e.: met de intentie hiertoe) doodt, zal zeer zeker worden gestraft in het vuur van de hel, waarin hij voor altijd zal verblijven.” (Boechaarie 5778 en Moslim 109 and 110).
In de realiteit, degene die zelfmoord pleegt, doet dat meestal vanwege zijn wanhopige situatie. Deze situatie kan het rechtstreekse resultaat van een handeling van Allaah zijn, of van een menselijk wezen. Hij is iemand die niet in staat is om zich het hoofd te bieden aan dat wat hem getroffen heeft. Het werkelijke feit is, dat hij is als iemand die om hulp roept van de gloeiende hitte van het vuur. Zijn situatie is veranderd van één die hard en moeilijk (bitter) voor hem was naar één die heel slecht voor hem is. En als hij geduldig zou zijn, dan zou Allaah hem bijstaan in het afhandelen van de moeilijkheid.
Shaych ibn 'Othaymien
Kayfa Noe'aalidj Waaqi'oenaa el-Aliem - Pagina 120
Oorspronkelijke titel: Shaikh ibn Uthaimeen on committing suicide attacking the enemy by blowing oneself up in a car
Bron: www.salafipublications.com, article ID: MNJ140003
Oorspronkelijke bron: Kayfa Noe’aalidjoe Waaqi’oenaa el-Aliem
Vertaald door: Youssef Ibn Hoessein As-Selefie
Shaych Al-`Othaymien werd gevraagd over de Islaamitische regelgeving betreffende mensen die zelfmoord plegen tijdens het plegen van bomaanslagen
Vraag: Wat is de uitspraak betreffende de handelingen van djihaad waarbij sprake is van zelfmoord, zoals het vastbinden van springstof (bommen) aan een auto en daarmee de vijand bestormen? Bedoeld wordt de handeling waarvan de uitvoerder weet dat hij zonder twijfel dood zal gaan door het uitvoeren ervan.
Antwoord: Welzeker, mijn mening is dat hij wordt beschouwd als iemand die zichzelf heeft gedood (iemand die zelfmoord heeft gepleegd) en als gevolg daarvan zal hij worden gestraft in de hel. Volgens hetgeen dat is bevestigd door de uitspraak van de Profeet :
“Werkelijk, wie zichzelf opzettelijk (i.e.: met de intentie hiertoe) doodt, zal zeer zeker worden gestraft in het vuur van de hel, waarin hij voor altijd zal verblijven.” (Boechaarie (5778) en Moslim (109 and 110)
Echter, degene die ontwetend was en het niet wist, en er vanuit ging dat zijn daad goed was en geliefd was bij Allaah, dan hopen wij dat Allaah hem vergeeft voor hetgeen hij gedaan heeft uit onwetendheid of idjtihaad, alhoewel ik geen excuus voor hem vind in deze tijd. Dit is omdat deze manier van zelfdoding welbekend en veelvoorkomend is onder de mensen, dus het is aan deze persoon om betreffende deze zaak te vragen aan de mensen van kennis (de geleerden), totdat de rechte leiding is onderscheden van de valse.
En van dat wat verassend is, is dat deze mensen zichzelf doden ondanks dat Allaah het heeft verboden, zoals Hij zegt:
“En doodt jullie zelf niet, voorzeker, Allaah is de meest barmhartige voor jou.” ( Soerah en-Nisaa, Aiyah 29).
En velen onder hen wensen niets anders dan wraak nemen op de vijand, met welke middelen dan ook, of het nu helaal of haraam is. Ze willen dus alleen hun dorst naar wraak bevredigen.
We vragen allaah om ons te zegenen met vooruitziende blik in ons geloof en daden die Hem bevallen, werkelijk, Hij is krachtig over alle dingen.
Shaych Ibn 'Othaymien
Kayfa Noe'aalidj Waaqi'oenaa el-Aliem – Pagina 119
Vertaald door: Youssef Ibn Hoessein As-Selefie
Praetorian
08-09-2004, 15:59
Hahaha! Ik mag jou wel!
Maar even voor alle duidelijkheid.
Mag je volgens de Islam je zelf verdedigen?? We kunnen op dit moment niet anders.
Is het volgens de Islam Hand om hand, tand om tand?? We kunnen op dit moment niet anders.
Dus de Palestijnen en de Irakezen zijn ook alleen maar de onschuldige die sterven!
En voor alle duidelijkheid! Ik! En Hamas! Willen 1 ding! En dat is Vrede en een zelfstandig Palestina! En we zullen NIET rusten totdat is bereikt!
En als jullie Knakkers of Stakkers willen geloven wat zij De joden ons willen laten geloven dat hamas eigelijk een zelfmoord stichting is! DAn geloof je dat, maar dan ga jij door het leven als een onwetend mensje die het verschil niet heeft kunnen maken. Dat is jou keus!
En aub scheer hamas niet over 1 kam met Sharon en Bush! Want wij doen het met een boodschap en een doel. Zij doen het om onrust tezaaien terwijl zij in vrede zitten te leven.
En trouwens ik heb geen zin om het hier uitteleggen aan mensen die 100% tegen mij zijn. Als jullie het willen weten wat de woorden van allah zijn en wat er ECHT gebeurt in Palestina en in derest van de wereld! Ga er dan achter aan!
En wie weet. Kun jij wanneer je naar Allah gaat dan met opgeheven hoofd naar binnen gaan en zeggen: Dat je hebt gedaan wat je kunt, om het volk van Allah naar vrede telijden. en in tijd van oorlog hun naar de overwining hebt kunnen lijden. Insa allah!!
Ik moet gaan, doei doei!
Groetjes van de vrede liefhebbende Hamas_C!!
Nou, de doelstelling van hamas is de totale vernietiging van Israel....
Ja, je mag je verdedigen, maar dat mogen de Joden ook.....
Verdedigen houdt geen zelfmoordaanslag in.......het woord zegt het al he.....zelfMOORDaanslag....
En nee, we gaan hier niet in op de vraag wie wat het eerste deed en waarom.....jij hebt jou gedachten daarover en ik heb mijn gedachten daarover....maar wat voor mij erg duidelijk is, is dat de Joden geen zelfmoordaanslagen plegen tussen de Palestijnse bevolking, ja en wanneer de terroristen zich tussen de burgers verschansen en ze zelfs als schild gebruiken.....ja dan vallen er onschuldige slachtoffers.....
Wanneer er een huis wordt platgewalsd omdat een zelfmoordenaar weer een X aantal onschuldige burgers heeft opgeblazen, tja dan vragen ze er zelf om...ze mogen blij zijn dat de bewoners er eerst nog uitmogen....
Je zag het gisteren weer...Israeliers voeren een aanval uit op een trainingskamp van hamas....wat zegt hamas....dit was een zomerkamp voor jongeren.....heb je de foto`s gezien van al die "jongeren" in legerkleding.....Op tv zag je duidelijk dat het een trainingskamp was.....dus wanneer we het over leugens en bedrog hebben, dan kun je niet zeggen dat de amerikanen en de joden alleen liegen en schuld hebben....
Hetzelfde geld voor dat hek wat gebouwd wordt....de leus is:"geen bomaanslagen, geen hek"
Ik zal nu wel weer voor Jood uitgemaakt worden....is best....voor mij is dat zowiezo het uitverkoren volk van God......dus voor mij is dat een compliment....
Maar ik ben ik gedachten bij het Palestijnse volk ....een volk wat door iedereen wordt uitgespuwd....( denk aan zwarte september ) Ze worden gebruikt door de fundamentalisten om hun zaak kracht bij te zetten.....ze kunnen beter eens beginnen om het geld wat gebruikt wordt om wapens te kopen, te investeren in diegenen die niets hebben en in diepe armoe en ellende leven....Het Palestijnse volk wil óók vrede....en dan bedoel ik een normale vrede.....
Voor al degenen die ervoor zijn dat Israel van de kaart geveegd moet worden, zou ik zeggen.....dat gaat nooit gebeuren.....
batata112
08-09-2004, 16:01
Origineel gepost door aymen_maghribi
Die zogenaamde shayg heet eigenlijk Cohen van ze achternaam en heeft een paar miljoen aan dat stukje teks overgehouden van Israel en de Amerikanen!
whauahahahhahahaha. dit zegt al genoeg. takfier doen over de grootste sjoejoech van de twinstige eeuw wa Allah hoe Alim. ahahahahhahahahaha ga spelen
batata112
08-09-2004, 16:10
Ieder interpreteerd de islam op zijn manier. Maar wij houden ons aan gods woordt! De Islam en onze broeders verdedigen tot het bittere eind!
wij mogen niet interpreteren.
De islam niet, integendeel. Maar sommige 'moslims' dan weer wel...
Hoessein28
08-09-2004, 16:16
Door dit gelul wordt het voor ons steeds moeilijker in het westen.
Jullie Marocs hebben daar een groot aandeel in.
Voorkort had ik nooit problemen met hollanders maar tegenwoordig word ik aangezien voor Maroc?! en dat is echt minder.
Ik moet altijd verontschuldigend zeggen,"maar ik ben Egyptenaar" en dan is het ok.
Dus gewoon leven en laten leven en wees blij dat je hier woont.......
batata112
08-09-2004, 16:19
Precies dat wilde ik nou horen! Dus die hele tekst van jou is niet waterdicht! Bedankt voor u medewerking :hoera:
natuurlijk wel...... met wij bedoel ik de "burgers". oelamma zijn degenen die onderzoeken en feiten leveren
batata112
08-09-2004, 16:21
Wat is er nog te onderzoeken dan wijsneus? De woorden van Allah waren eenmalig en die staan in de Koran! Je kraamt onzin uit en je bent niet meer geloofwaardig. YOUR OUT!
hahahah kom op zeg. weet je wel wat tafseer is.
Praetorian
08-09-2004, 16:23
Je kan niets anders zijn dan een jood. Een Hollander zal de joden niet eindeloos gaan verdedigen op marokko.nl. Er zijn hier amper pure Hollanders! De niet Marokkanen die hier op het net zitten zijn van Joodse komaf! Der Fuhrer heeft er teveel opgeruimd dat ze niet genoeg leden nu hebben voor een eigen site. Israel zal vroeg of laat een keer van de kaart geveegd worden. Het uitverkoren volk van god, zelf verzonnen om een beschermde status te krijgen. Wees er maar trots op dat je jood bent. Op elke hoek word je nagekeken. Je maakt deel uit van het meest gehate volk op de wereld. In winkelcentra's je kappeltje niet op durven doen, bang om opgegeten te worden door de Marokkaanse hangjongeren! Wat voor leven heb je eigenlijk als jood zijnde! Joden stinken. OVeral je bedreigd voelen en gediscrimineerd voelen. Lang leve het jood zijn ;)
Nou ja, wat jij wil....nogmaals ik ben GEEN Jood.....waarom zou ik dat verbloemen? Denk je dat ik bang ben voor dat getier hier op het forum of zo? Of dat ze mij ip adres gaan opsporen en te weten komen waar ik zit? ( Wel eens van een NAT server gehoord ?)Zien ze meteen dat ik een RASECHTE HOLLANDSE KAASKOP ben......en voor Marokanen loop ik al helemaal niet weg......is ook nergens voor nodig, want ik kan goed met ze overweg......tenminste de nettere jongens dan he? als je oog in oog met die hangjongeren staat, dan zijn ze bijna altijd vriendelijk.....ze zijn altiijd erg vriendelijk, of zelfs verlegen ( bang ) wanneer ze alleen over straat lopen......
Maar van nep moslims en nep terroristen ( beeldbuissupporters ) hier op het forum tja......wat moet ik er van zeggen....veel geschreeuw maar weinig wol ......
Maar even goeie vrienden hoor........
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.