Bekijk originele versie : Moeders op deze forum.........tell me
tell me wat jullie ervaren hebben bij het krijgen van een kind...verandert het alles in deze wereld? wist je wat doen, of stond je daar met een mond vol tanden? :confused: ik vraag me dat soms af hoe het moet zijn om een kind te hebben, hoe je daar mee moet omgaan....
dussssssssssssss plaats je ervaring :D
greets, Liloesh
HoneyBee
08-09-2004, 15:16
Beste Liloesh,
Ik kan je uit ervaring wel vertellen dat je wereld inderdaad in een keer veranderd. Maar natuurlijk wel in de positieve zin. Toen ik mijn eerste (meisje) na de bevalling in mijn handen kreeg voelde ik me gelijk moeder. Het is het mooiste wat er is. Het gaat allemaal automatisch. Je weet gewoon wat je toen doen staat. Bij mijn tweede (jongetje) wat het net even iets anders. Ik dacht gelijk, hoe moet ik het nu aanpakken met twee kleintjes, maar alhamdoullilah gaat het allemaal goed.
je wereld veranderd inderdaad in een ommedraai.
Ik voelde me niet meteen moeder hoor, de eerste nacht met haar heb ik de hele tijd naar haar liggen kijken en moest het goed tot mij doordringen dat dat frummeltje mijn eigen kind was.
Daarna was het heel erg voor mij wennen dat ik iemand had waar ik voor moest zorgen maar aan de andere kant voelde ik me heel blij en vol liefde voor haar. Een beetje tweestrijdig dus. Mijn herstel heeft wat langer geduurd dan normaal. Al met al kon ik pas 100% van het moederschap genieten toen ze rond de 8 maanden was. En nu ze bijna 2 is wordt het elke dag leuker met haar gebrabbel en eigenwijze gedrag :)
BerberLayD
09-09-2004, 10:53
:verliefd: Cute!
lilchakir
10-09-2004, 09:45
Origineel gepost door Liloesh
tell me wat jullie ervaren hebben bij het krijgen van een kind...verandert het alles in deze wereld? wist je wat doen, of stond je daar met een mond vol tanden? :confused: ik vraag me dat soms af hoe het moet zijn om een kind te hebben, hoe je daar mee moet omgaan....
dussssssssssssss plaats je ervaring :D
greets, Liloesh kleine kinderen - kleine zorgen
grote kinderen -super grote zorgen :D
Origineel gepost door HighClassLady
Ik wil ook mama zijn...
:verdriet:
HCL.
eerst vrouw dan mama :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.