Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vandaag in de supermarkt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

n00rhidaya
02-12-2010, 19:09

Oej nachtmerrie van elke ouder denk ik. Was een moeder bezig met boodschappen samen met haar kindjes van een jaar of 5 en 3 schat ik zo. Haar zoontje wil liga's maar moeder zegt nee, je hebt thuis. Ik wil liga zegt dat kind, moeder blijft nee zeggen. Op een gegeven moment barst dat zoontje los, heel driftig en schreeuwen...niet meer tot rede vatbaar te krijgen.Ik zag die moeder helemaal rood wegtrekken, lijkt me verschrikkelijk!Nu vraag ik me af wat zouden jullie doen in zo'n soortgelijke situatie. Ik zou zijn gedrag negeren en verder gaan met boodschappen en laat ik het boodschappen doen niet door hem verpesten.Maar aan de ene kant, denk ik dat ik als de bliksem naar huis ga het boodschappen doen laat voor wat het is.Hoe zouden jullie in zo'n situatie optreden tegen zo'n driftig kind die de boel bijeen schreeuwt?

shitan
02-12-2010, 19:11
Negeren, en dooor gaan met boodschappen.. Opgeven moment stopt kind van zelf met huilen en schreeuwen!

hayatie
02-12-2010, 19:11
Kind van 5 en 3 zou moeten weten wat ja en nee is. Dus blijft het ja of nee. Wil die schreeuwen laat hem lekker, ik wil dan best mee doen.

nadiak
02-12-2010, 19:16
Wuahaha ik zou op de grond gaan liggen en ook zo gillen net als in de reclame :haha: Grapje :moe: Maar ik zou wel volhouden. Mijn dochter van 2 probeert het al uit soms pakt ze zelf iets uit de schappen en dan zeg ik leg terug en wijs naar het schap. Soms doet ze nog weleens eigenwijs maar uiteindelijk gaat ze het toch terugleggen. Soms laat ik haar 1 ding kiezen en dat mag ze dan ook heel de rit vasthouden.

n00rhidaya
02-12-2010, 19:16

lijkt me dan zo moeilijk om te negeren, het kindje wat ik vandaag meemaakte had echt letterlijk een lange adem. Hij bleef maar schreeuwen en stampen en wilde maar niet mee gaan. Het lijkt me zo wanhopig voor een ouder op dat moment!

moslima09
02-12-2010, 19:18
Nou, dat heb ik gisteren in de action meegemaakt. Ik heb me zoontje in de kar gedaan, zodat hij niet alles kon aanraken.. Hij was vervelend, hij ging vb. tandpasta uit de doos halen en aan dingen zitten in mijn karretje, na meerdere malen gewaarschuwd.. bleef hij maar vervelend doen. Totdat ik zijn cadeautje (spiegel van cars) van hem heb afgepakt, heb het gewoon teruggelegd. Ik zei luister jij niet na mij, leg ik het terug.. want je verdiend het niet. Toen brak de hel los in de winkel, ik had op dat ogenblik ook nog iets aan een medewerker gevraagd over een hoeslaken.. nou die vrouw stond erbij en me zoon zat zoo hard te schreeuwen.. geef terug mama, ik ga luister dit en dat.. echt kei hard.. en tranennnn over zijn wang. Sorry, maar ik accepteer het gewoon niet als hij niet luistert. Ik zo nee je krijgt het niet, omdat je niet luistert. Ik heb op dat moment gewoon echt lak aan de mensen in de winkel. Ik vind dat ik hem op alle momenten kan en mag corrigeren. Want als ik toegeef in het bijzijn van mensen, onthoud hij dat. Dan kan ik hem nergens mee na toe nemen, dat wil ik voorkomen. Na een tijdje, heb ik hem een draai om zijn oor gegeven en gezegd dat hij moet luisteren en zijn vinger op zijn mond moest doen.. en toen zijn cadeautje teruggeven.. ooh het was ineens heerlijk rustig.. en er kwam geen geluid uit zijn mond. Heb heerlijk alles afgemaakt!

shitan
02-12-2010, 19:20
lijkt me dan zo moeilijk om te negeren, het kindje wat ik vandaag meemaakte had echt letterlijk een lange adem. Hij bleef maar schreeuwen en stampen en wilde maar niet mee gaan. Het lijkt me zo wanhopig voor een ouder op dat moment! Dat is gewoon je moeder uitproberen.. Er zijn genoeg moeders als hun kind gaat huilen om iets dat ze meteeen geven om ze stil te houden! Dat moet je juist nooit doen bij een kind, neee is neee!!

shitan
02-12-2010, 19:22
Nou, dat heb ik gisteren in de action meegemaakt. Ik heb me zoontje in de kar gedaan, zodat hij niet alles kon aanraken.. Hij was vervelend, hij ging vb. tandpasta uit de doos halen en aan dingen zitten in mijn karretje, na meerdere malen gewaarschuwd.. bleef hij maar vervelend doen. Totdat ik zijn cadeautje (spiegel van cars) van hem heb afgepakt, heb het gewoon teruggelegd. Ik zei luister jij niet na mij, leg ik het terug.. want je verdiend het niet. Toen brak de hel los in de winkel, ik had op dat ogenblik ook nog iets aan een medewerker gevraagd over een hoeslaken.. nou die vrouw stond erbij en me zoon zat zoo hard te schreeuwen.. geef terug mama, ik ga luister dit en dat.. echt kei hard.. en tranennnn over zijn wang. Sorry, maar ik accepteer het gewoon niet als hij niet luistert. Ik zo nee je krijgt het niet, omdat je niet luistert. Ik heb op dat moment gewoon echt lak aan de mensen in de winkel. Ik vind dat ik hem op alle momenten kan en mag corrigeren. Want als ik toegeef in het bijzijn van mensen, onthoud hij dat. Dan kan ik hem nergens mee na toe nemen, dat wil ik voorkomen. Na een tijdje, heb ik hem een draai om zijn oor gegeven en gezegd dat hij moet luisteren en zijn vinger op zijn mond moest doen.. en toen zijn cadeautje teruggeven.. ooh het was ineens heerlijk rustig.. en er kwam geen geluid uit zijn mond. Heb heerlijk alles afgemaakt! :goedzo:

verhaalmaakster
02-12-2010, 19:28
Nou, dat heb ik gisteren in de action meegemaakt. Ik heb me zoontje in de kar gedaan, zodat hij niet alles kon aanraken.. Hij was vervelend, hij ging vb. tandpasta uit de doos halen en aan dingen zitten in mijn karretje, na meerdere malen gewaarschuwd.. bleef hij maar vervelend doen. Totdat ik zijn cadeautje (spiegel van cars) van hem heb afgepakt, heb het gewoon teruggelegd. Ik zei luister jij niet na mij, leg ik het terug.. want je verdiend het niet. Toen brak de hel los in de winkel, ik had op dat ogenblik ook nog iets aan een medewerker gevraagd over een hoeslaken.. nou die vrouw stond erbij en me zoon zat zoo hard te schreeuwen.. geef terug mama, ik ga luister dit en dat.. echt kei hard.. en tranennnn over zijn wang. Sorry, maar ik accepteer het gewoon niet als hij niet luistert. Ik zo nee je krijgt het niet, omdat je niet luistert. Ik heb op dat moment gewoon echt lak aan de mensen in de winkel. Ik vind dat ik hem op alle momenten kan en mag corrigeren. Want als ik toegeef in het bijzijn van mensen, onthoud hij dat. Dan kan ik hem nergens mee na toe nemen, dat wil ik voorkomen. Na een tijdje, heb ik hem een draai om zijn oor gegeven en gezegd dat hij moet luisteren en zijn vinger op zijn mond moest doen.. en toen zijn cadeautje teruggeven.. ooh het was ineens heerlijk rustig.. en er kwam geen geluid uit zijn mond. Heb heerlijk alles afgemaakt! Sla jij jou zoon gewoon buiten? en wat bedoel je met corrigeren?

moslima09
02-12-2010, 19:30
Zie jij ergens.. SLAAN STAAN?

StreetChic
02-12-2010, 19:31
Ik zie dat zo vaak :D Maar vele moeders winkelen dan gewoon verder :) waar ik my aan zou irriteren zyn mensen die staren & misschien wel zeggen kyk es naar die kind alsof ze nooit een jankend kind hebben gezien :wow: ; vrouwen die verder winkelen alsof er niks aan de hand is bravo!!! dat is pas een moeder! :goedzo:

verhaalmaakster
02-12-2010, 19:34
Zie jij ergens.. SLAAN STAAN? draai om de oren :confused:

AV1
02-12-2010, 19:37
Ik moest denken aan die reclame met dat huilend kind en die moeder die mee doet :hihi: Maar ik zou het gewoon negeren. Zo leert hij/zij mijn grens kennen en dat nee, nee blijft.

moslima09
02-12-2010, 19:37
Mevrouw, jij doet alsof ik hem een paar klappen heb uitgedeeld.. en helemaal heb afgeranseld.. Ik heb hem een draai om zijn oren gegeven, zijn oor lag er niet af ofzo.. Hij moet ook niet na het ziekenhuis toe .. of zijn oor was ook niet paars/rood.

verhaalmaakster
02-12-2010, 19:41

Mevrouw, jij doet alsof ik hem een paar klappen heb uitgedeeld.. en helemaal heb afgeranseld.. Ik heb hem een draai om zijn oren gegeven, zijn oor lag er niet af ofzo.. Hij moet ook niet na het ziekenhuis toe .. of zijn oor was ook niet paars/rood. :lol: Oh echt niet.... dat dacht ik dus wel :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6