Bekijk originele versie : seriemoordenaar
Kort nieuws buitenland
* De Marokkaanse politie heeft vermoedelijke seriemoordenaar opgepakt die zeker acht kinderen van onder de 14 jaar seksueel zou hebben misbruikt en daarna met een mes hebben gedood. In zijn woning heeft de politie botten, stukken kleding en haren gevonden.
bron:www.rtl4.nl
KohiNoor
08-09-2004, 13:54
Seriemoordenaar in MAROKKO? Daar zakt mijn broek van af :eek:
het is even schrikken als je dit hoort zo zie je maar weer het gebeurd gewoon overal
Hoessein28
08-09-2004, 16:08
Klonbyz waar ben je nu.......
Valt je zeker wel tegen he.
Weet zeker dat het in Maroc net zoveel voorkomt als in Nederland.
Origineel gepost door Hoessein28
Klonbyz waar ben je nu.......
Valt je zeker wel tegen he.
Weet zeker dat het in Maroc net zoveel voorkomt als in Nederland.
Hier :D
Nee hoor.....vergeet niet dat 1 op de 6 vrouwen hier voor haar 16e jaar seksueel is misbruikt....en dan laten we de mannen buiten beschouwing.
Dit bericht toont alleen maar aan dat jullie slappe "zwijgcultuur" excuus nonsens is.
Woow we hebben nu 3 zaken........zet daar de Bonobo topics eens tegenover :D catch my drift :D
Origineel gepost door klonbyz
Hier :D
Nee hoor.....vergeet niet dat 1 op de 6 vrouwen hier voor haar 16e jaar seksueel is misbruikt....en dan laten we de mannen buiten beschouwing.
Dit bericht toont alleen maar aan dat jullie slappe "zwijgcultuur" excuus nonsens is.
Woow we hebben nu 3 zaken........zet daar de Bonobo topics eens tegenover :D catch my drift :D
Wat denk je Klonbyz. Welk percentage zal aangifte durven doen van marokkaanse meisjes / vrouwen die verkracht of misbruikt worden?
Ps. Klonbyz, je speelt een triest wedstrijdje.
ElAlamein
08-09-2004, 20:59
dus een bonono, die ontucht pleegt met een 1 jarige baby, zo'n geval kun je wegstrepen tegen een vermoedelijke massamoordenaar?
Daarbij heeft marooko zo'n 30 miljoen, en Bonoboland 16 miljoen inwoners.
Dus hoeft marokko helemaal niet ZOVEEL meer vieze zaakjes te hebben, om op een bonoboland te lijken.
Het smerige geknijp en gevoel op plekjes die in de intieme zone liggen, en alles daarom heen, heeft ongetwijfeld ook in Marokko veel beoefenaars.
De schande voor de vrouw, om ermee voor te dag te komen, en het naive ongeloof, " dat iemand zulks niet zo doen, zeker Oom Hassan niet, hij heeft zo'n lieve vrouw!" en de angst voor onenigheid in de familie, die in Marook ongetwijfeld veel hogere drempels opgooien, dan in Nederland zelf, geven mij het gevoel, dat Marokko nog wel eens kampioen Bonobo zou kunnen zijn, als het Licht aangaat!
Bovendien biedt Marokko voor gefrustreerde Bonobo's een prima uitlaatklep.
Wordt lid van de corrupte politie, en leef je uit op de burgers!
Is dat je niet genoeg, dan kun je je altijd nog melden voor bewaker in de vele Abu Greib gevangenissen in Marokko, waar, zoals iedereen weet, de gevangenen en speciaal de politieke gevangenen, een behandeling krijgen, die in Nederland worden beschouwd als marteling, en misdaden tegen de mensheid!
Kortom, klonbyz moest maar eens een glaasje Marokkaanse urine gaan drinken, dan zeikt hij misschien wat meer over en als Marokkaanse Bonoboos
Origineel gepost door Perez
Wat denk je Klonbyz. Welk percentage zal aangifte durven doen van marokkaanse meisjes / vrouwen die verkracht of misbruikt worden?
Ps. Klonbyz, je speelt een triest wedstrijdje.
Zoals ik al eerder zei,dat "zwijgcultuur" excuus is achterhaald.....anders zaten er geen allochtone vrouwen in de blijf van m'n lijf huizen,en hadden we dat verhaal van die Marokkaanse Bonobo uit R'dam ook nooit onder ogen gekregen,en dit verhaal uit Marokko al helemaal niet..
Origineel gepost door ElAlamein
lees jouw onzin om eerlijk te zijn nooit,sla het altijd over.
Ga jij je nu maar lekker verdiepen in de Talmud, die sex met 3-jarige kinderen als iets heiligs beschouwd :zwaai:
Origineel gepost door klonbyz
Zoals ik al eerder zei,dat "zwijgcultuur" excuus is achterhaald.....anders zaten er geen allochtone vrouwen in de blijf van m'n lijf huizen,en hadden we dat verhaal van die Marokkaanse Bonobo uit R'dam ook nooit onder ogen gekregen,en dit verhaal uit Marokko al helemaal niet..
Nee, klonbyz, was het maar waar dat die zwijgcultuur achterhaald was. Ik ken zelf al 2 meisjes die het nooit zullen durven aangeven. En waarvan ik denk ik één van de heel weinigen ben die het weet.
Zelfs nederlanders durven het vaak nog niet eens aan te geven. Laat staan marokkaanse meisjes. Het blijkt namelijk dat nogal wat jongens ze dan in de steek laten als ze het weten in plaats van hen te helpen! Om te janken!
mooi zo nu mag nederland ook even kijken hoe we dat soort gasten dan aanpakken. bij ons bestaat het tv pakket hooguit uit ANAL+ voor gedetineerden!
vandaag lieten ze die griezel op de marokkaanse zender zien,hij beschreef hoe hij de kinderen lokte en doodde, ze mogen hem van mij levend verbranden
Origineel gepost door Grover
mooi zo nu mag nederland ook even kijken hoe we dat soort gasten dan aanpakken. bij ons bestaat het tv pakket hooguit uit ANAL+ voor gedetineerden!
als we het marokkaanse en nederlandse hiervan nu eens door elkaar mixen, zullen we dan tot een perfect rechtssysteem komen? Want ik moet ook niks hebben van het nederlandse rechtssysteem.
Daarin worden de slachtoffers voor de 2e keer slachtoffer in de rechtszaak. Want oh, die crimineel moet toch wel z'n rechten krijgen. Wat mij betreft heeft die crimineel vooral recht op straf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.