Bekijk originele versie : Lgiata De Jbell, El Hayt
Ik wordt helemaal gek als ik dit hoor,
Jammer dat er geen bandjes of CD's hiervan worden verkocht.
Op de bruiloft van mijn zusje hadden wij ELGIATA de JBEL gehaald, die oudjes van mijn familie, opa, vader, oom etc. gingen los..
Lang leve LGIATA de JBEL,
Wat vinden jullie ervan, zeer bekend bij de meeste MEtioua/Rzinien enz
Lang leve LGIATA de JBEL
Ik sluit me hier helemaal bij aan... Ik heb dit hoekje pas ontdekt en kwam allemaal nummers tegen met el ghita de jballa...echt super...
Ik moet mezelf nu echt bedwingen om niet naar lebled te vliegen voor een live concert!
Ik sluit me hier helemaal bij aan... Ik heb dit hoekje pas ontdekt en kwam allemaal nummers tegen met el ghita de jballa...echt super...
Ik moet mezelf nu echt bedwingen om niet naar lebled te vliegen voor een live concert!
Iwa als je gaat moet je het me maar effe melden, want dan ga ik mee...
marjam123
30-09-2004, 15:15
Ik wordt helemaal gek als ik dit hoor,
Jammer dat er geen bandjes of CD's hiervan worden verkocht.
Op de bruiloft van mijn zusje hadden wij ELGIATA de JBEL gehaald, die oudjes van mijn familie, opa, vader, oom etc. gingen los..
Lang leve LGIATA de JBEL,
Wat vinden jullie ervan, zeer bekend bij de meeste MEtioua/Rzinien enz
:D big fan van elgaita en el hayt! khad ooit een bandje ervan... live opgenomen op het platteland... maar die is weg.. :(
er is wel een mooie muziek met el ghaita muziek: dakka al jabalia heet ie..... de link ervan staat ergens op de site... als jem wil dan hoor ik et wel...
en ik heb 1 nummer op een cd staan... maar ik weet niet of dat er ook onder valt...
groetjes!
marjam123
30-09-2004, 16:48
http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=EA64D582D4FFD202A4937719F2900D5A
valt dit ook onder el hayt...??? tis wel moderner volgens mij... maar wel beinvloed door dat soort muziek...
xxx
Hier een M'tioua.... :D
Op de bruiloft van me zus...hadden ze ook lghita gehaald......iedereen ging uit ze dak t was echt leuk..joh.
Die muziek zorgt echt voor een leuke gezellige sfeer. :boogie:
marjam123
30-09-2004, 19:35
Hier een M'tioua.... :D
Op de bruiloft van me zus...hadden ze ook lghita gehaald......iedereen ging uit ze dak t was echt leuk..joh.
Die muziek zorgt echt voor een leuke gezellige sfeer. :boogie:
:nijn: ook een Mtiwia :D M'Tioua-Power ;)
Iwa als je gaat moet je het me maar effe melden, want dan ga ik mee...
Wala 3alik, je bent bij deze van harte uitgenodigd :p !
marjam123
01-10-2004, 23:15
tetuani.... heb je ze op je pc staan? kun je ze dan hier zetten? :D
:nijn: ook een Mtiwia :D M'Tioua-Power ;)
heeey M'tiouiaaaa,
Wat leuk zeg.....vanwaar uit M'tioua ben je?
m1sssiham
03-10-2004, 12:42
Zonder LGIATA de JBEL Is er GEEN feest!!!
En inderdaaad die mtioua kunnen der wat van :D
http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=EA64D582D4FFD202A4937719F2900D5A
valt dit ook onder el hayt...??? tis wel moderner volgens mij... maar wel beinvloed door dat soort muziek...
xxx
Marjam, ik zou je erg dankbaar zijn als je mij kan vertellen wie dit zingt...en waar ik meer kan vinden van deze zangers...Prachtig om naar te luisteren!
marjam123
03-10-2004, 18:58
hey ameer... kzou zelf ook willen weten wie dit zingt... kheb ergens een bandje... moet even vergelijken of de artiesten hetzelfde zijn... en dan uitvogelen of ik tijdens het zingen hun namen kan oppikken.. want ik weet echt niet wie het zingt...
mooie muziek hey :Iluvu:
mohim, je hoort het wanneer ik meer weet !
:o tenk joe werie mutsj!!
zaitounaaa
08-05-2006, 14:19
Elghaita is echt mooooooi!! Ze komen ook op de trouwfeest van mijn zus, dan gaan we met z'n alleen met de bouja naar buiten MET elghaita erbij!!!! :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.