Bekijk originele versie : Onderzoek onder de moslims!
Willen aub alleen maar de moslims hun meninge geven!
Dit valt niet onder discriminatie, maar onder vrijheid voor onderzoek hahah!
Willen jullie aub door geven wat jullie studeren! Om duidelijkheid te geven, dat de moslims niet altijd laaggeschoold zijn.
Dank je!!
Narsijs!! Ik ben trots op je, en dat moet iedereen zijn. Volhouden he meiske! Succes!
appie666
08-09-2004, 12:29
Ik studeer Hbo-rechten
Netjes netjes!! Nu halen nog he!
Het is een kwestie van tijd!!
Kies maar wat jou het leukst lijkt, en vergeet niet dat de islaam de snelst groeiende reliegie op aarde is, dus genoeg werk in de toekomst hahahahahah!
nathalie2
08-09-2004, 13:00
Origineel gepost door Hamas_C
Willen aub alleen maar de moslims hun meninge geven!
Dit valt niet onder discriminatie, maar onder vrijheid voor onderzoek hahah!
Willen jullie aub door geven wat jullie studeren! Om duidelijkheid te geven, dat de moslims niet altijd laaggeschoold zijn.
Dank je!!
Mooie poll. Het is alleen niet handig om erbij te vermelden wat jij graag als uitkomst ziet. De kans is dan namelijk groot dat de stemming hierdoor wordt beinvloed.
Groetjes,
Nathalie
Origineel gepost door nathalie2
Mooie poll. Het is alleen niet handig om erbij te vermelden wat jij graag als uitkomst ziet. De kans is dan namelijk groot dat de stemming hierdoor wordt beinvloed.
Groetjes,
Nathalie
Dank je wel!
Willen jullie aub! Erlijk antwoorden!!
Het is voor ons bedoeld, en we willen het alleen voor ons zelf weten.
Dus lieg aub niet.
Alvast bedankt!!
Groetjes Hamas_C
By the way, Islamitsche-Godsdienst is geen erkende Master degree, als dit al zou bestaan is dat GEEN KLOTEN WAARD!!!! Als je iets in de lagenladen wil studeren over godsdienst moet je een Master in de Theologie halen hé...
ik ben momenteel nog bezig met havo,maar zodra ik het (inshallah)haal ga ik hbo rechten doen!!
succes met je onderzoek!!:goedzo:
:zwaai:
Haha! Leuk dat je het vraagt.
Ik studeer HBO Accountancy!
En ik ben mijn slot zin vergeten!!!!
Groetjes van Hamas_C!!
Haha!
:haha:
goedzo,ga door!!
laat die "nederlandse mensen"maar mooi laten zien dat je net zo
intelligent als hen kunt zijn!
Is ook een beroep! Beter dan crimineel of drugs dealer!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.