Bekijk originele versie : 85-jarige vrouw beroofd en misbruikt
Een 85-jarige vrouw uit Eindhoven is in de nacht van maandag op dinsdag in haar eigen woning beroofd en misbruikt.
Rond middernacht, op het moment dat de vrouw juist de achterdeur wilde afsluiten, drongen drie mannen de woning aan de Groenewoudseweg binnen. Zij duwden de bejaarde het huis in en begonnen naar geld te zoeken. Nadat ze een klein geldbedrag buit hadden gemaakt, misbruikte één van de daders de vrouw. De drie wisten daarna weg te komen. Hoewel het slachtoffer nog luid om hulp geroepen heeft, werd daar niet op gereageerd.
De politie heeft inmiddels een buurtonderzoek gestart en roept eventuele getuigen op zich te melden.
Kinderen, bejaarden, niet is meer veilig tegenwoordig.........
We leven in een rare wereld.....
batata112
08-09-2004, 11:28
ik moet eerlijk zeggen altijd als ik zulke berichten lees: welke wanhopige gaat nu een 85-jarige verkrachten. ik bedoel hoe laag kun je zijn. ik bedoel wat een psychische gasten viezerikken
Bron (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=356161)
Origineel gepost door Maly_pense:
Ik ben links omdat
...
...
...
d ik er niet vanuit ga dat mensen vanuit zich zelf kwaadwillend zijn, wat met de hard hand onderdrukt moet worden.
ga eerder ervan uit dat het gedrag van mensen begrepen moet worden in hun context.
Ik zeg: zwaarder straffen! Het zogenaamde 'links', 'sociaal' of 'progressief' deel van deze natie gelooft niet in zwaarder straffen. Dat werkt niet volgens hen. Wat volgens mij zeker niet werkt is op deze manier doorgaan. Mensen lijken tegenwoordig elke besef van recht en fatsoen te hebben verloren. Hou zulke psychopaten asjeblieft van straat. :(
Stem VVD!
:zwaai:
batata112
08-09-2004, 16:05
Origineel gepost door Erwin
Stem VVD!
voer sharia in!
:) Da's ook een mogelijkheid.
maly_pense
08-09-2004, 23:06
Origineel gepost door Erwin
Ik zeg: zwaarder straffen! Het zogenaamde 'links', 'sociaal' of 'progressief' deel van deze natie gelooft niet in zwaarder straffen. Dat werkt niet volgens hen. Wat volgens mij zeker niet werkt is op deze manier doorgaan. Mensen lijken tegenwoordig elke besef van recht en fatsoen te hebben verloren. Hou zulke psychopaten asjeblieft van straat. :(
Stem VVD!
Inderdaad, een enkel geval daargelaten, heb ik mijn twijfels over het afschrikkings-effect. Aanmerkelijk hogere straffen in Amerika of Frankrijk leiden niet tot beduidend minder criminaliteit.
We moeten wel iets doen. Ik zie bijvoorbeeld veel in die z.g. Glenn Mill scholen die juist diezelfde groepskrachten die de betreffende jongeling op het slechte pad brachten c.q. hielden opnieuw aanwenden om hem bij te sturen.
Jij kan zo iemand als een psychopaat beschouwen, maar ik analyseer het voorval binnen een kader van een verwording naar een egoïstiche en oversekste cultuur naar Amerikaans model waarin geweld als een gerechtvaardigd middel wordt gepropageerd, als ook de frustaties van iemand die niet aan die verwachtingen van diezelfde cultuur kan voldoen.
Hierop een antwoord vinden is minder gemakkelijk dan zo iemand op te sluiten. Moet ook gebeuren, maar dan begint het bij mij pas.
Fatsoen had je het over; ik geloof niet dat we daarvoor bij rechts moeten te wezen:
- LPF'ers die vechtend over de straat rollen
- UWV verbouwing
- Berlusconi over kampbewaarder tegen duitse euro-parlementariër die hem bekritiseert zijn taken als premier en eigenaar van mediaconcern onvoldoende uit elkaar te houden.
- Zittende Spaanse regering die de ETA de schuld van de bom aanslagen in de schoenen wil schuiven omdat dat electoraal goed uitkomt.
- Bush die de vrije wereldhandel tot grootste verworvenheid van de vrije westerse wereld verklaart en importaccijnzen op Europees en Chinees staal verhoogt om 'eigen' staalbranche te beschermen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.