Bekijk originele versie : dames met piercings!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
BrokenStrings
30-11-2010, 22:31
[Ik wil binnenkort een piercing nemen, alleen ben ik er nog niet over uit waar ik deze zal laten zetten. Iemand enige leuke suggesties?]
:o
BrokenStrings
30-11-2010, 22:36
daar heb ik ook aan gedacht, dank je wel :)
Andere ideeën? :o
BrokenStrings
30-11-2010, 23:02
Neus neus !!!
sorry, vind ik echt niet mooi. :(
daar heb ik ook aan gedacht, dank je wel :)
Andere ideeën? :o
Alstu.
Euh,misschien een 3de oorgaatje boven in je oor?:o
missnador2
01-12-2010, 00:15
[Ik wil binnenkort een piercing nemen, alleen ben ik er nog niet over uit waar ik deze zal laten zetten. Iemand enige leuke suggesties?]
:o
Navelpiercing, heb em zelf al een jaartje ongeveer.. en ben er nog steeds blij mee.=)
missnador2
01-12-2010, 00:18
Zo'n navelpiercing vind ik ook wel mooi, zo eentje van onder..
http://i55.tinypic.com/tag3rt.jpg
Zo'n navelpiercing vind ik ook wel mooi, zo eentje van onder..
http://i55.tinypic.com/tag3rt.jpg
Heb jij hem van onder of van boven?
En had je er geen last van de eerste paar maanden?
SonnaTillifoen
01-12-2010, 17:44
Gadverdamme, wat jullie daar mooi aan vinden.
Ik begrijp uberhaupt niet waarom je een piercing neemt :maf:
navel, tepel, tong en tragus :D
HMverslaafd
01-12-2010, 17:56
HARAM. wel mooi eerlijk is eerlijk vooral navel.. maar doe het niet..
Ik heb meerdere piercings (gehad).
Moet zeggen leukste vind ik mijn labret (schuin) en minst leuke navelpiercing.
Navelpiercing was ik snel op uitgekeken, vond het heel irritant dat je het zo goed ziet zitten als je een strak truitje aan hebt.
Binnenkort laat ik een christina zetten :love:
missnador2
01-12-2010, 18:16
Heb jij hem van onder of van boven?
En had je er geen last van de eerste paar maanden?
Ik heb hem gewoon van boven zoals ie eigenlijk bij de meeste mensen zit, maar van onder is ook wel mooi vind ik.
Hm dat verschilt per persoon, je moet hem gewoon heel goed verzorgen, aanzien het een wond is en geduld hebben. Drie keer per dag reinigen, en ik verwisselde m'n piercing ook echt pas na 6 maanden.. toen was hij volledig genezen bij mij. Bij sommige kan hij sneller of wat langer duren, voorzorg is gewoon heel belangrijk. En voor de rest deed het geen pijn bij mij nee, bij het laten zetten voel je maybe een paar seconde een prikje meer niet.
Ik heb hem gewoon van boven zoals ie eigenlijk bij de meeste mensen zit, maar van onder is ook wel mooi vind ik.
Hm dat verschilt per persoon, je moet hem gewoon heel goed verzorgen, aanzien het een wond is en geduld hebben. Drie keer per dag reinigen, en ik verwisselde m'n piercing ook echt pas na 6 maanden.. toen was hij volledig genezen bij mij. Bij sommige kan hij sneller of wat langer duren, voorzorg is gewoon heel belangrijk. En voor de rest deed het geen pijn bij mij nee, bij het laten zetten voel je maybe een paar seconde een prikje meer niet.
Lucky bastard! Pffff dat was bij mij heel anders. Meest pijnlijke piercing die ik heb laten zetten!:(
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.