Bekijk originele versie : lees hier........Maagdenvlees
Waar in Qoran staat dat meisjes moeten maagd zijn in het huwelijk nacht????.
anouar_tetouan
22-12-2002, 00:41
salaaam
ik heb niet de hele koran gelezen maar ikweet genoeg om te concluderen dat je maagd moet blijven. voorbeelden voor mensen die niet met elkaar getrouwd zijn:
-een man en vrouw mogen niet eens elkaar in de ogen aan kijken dus laat staan met elkaar naar bed.
-een man en vrouw mogen niet eens met elkaar in een kamer zijn(dan is sjaatan de derde persoon).
-je moet kuis blijven staat er bijna in leke vers.
-waarom denk je anders dat vrouwen en mannen hun lichamen moeten bedekken ,niet zodat ze elkaar weer uit kunnen kleden maar zodat ze niet verleidelijk zijn voor de ander en respect afdwingen.
ik begrijp niet eens hoe je zo'n vraag kan stellen! :(
Lady_moi
22-12-2002, 08:41
staat dat echt in de koran?ik dacht dat het gewoon belangrijk was voor de cultuur.een moslimmeisje is zonder haar maagdelijkheid niets in de arabische gemeenschap remember that ;)
:zwaai:
Origineel gepost door faraz_dd
Waar in Qoran staat dat meisjes moeten maagd zijn in het huwelijk nacht????
Wat is maagdenvlees? Klinkt niet erg smaakvol... ;)
Dat iemand hier zo een vraag moet stellen...dat kan toch niet....
Origineel gepost door faraz_dd
Waar in Qoran staat dat meisjes moeten maagd zijn in het huwelijk nacht???? ik denk in soerat mohammed. abkara betekent maagd
yasminne
07-01-2003, 21:12
ookal zou het niet in het koran staan het is toch het mooiste wat je je man kan geven je maagdlijkheid.
Echt opvallend dat niemand behalve cyclop antwoort geeft op de vraag. De Islam is voor kennis. Als iemand dus vraagt waar iets staat, dan wil diegene leren en moeten degenen die een antwoord weten deze geven.
Wat heeft het voor zin om te zeggen dat iemand een bepaalde vraag niet mag stellen! In de Islam is niet taboe en moet elke vraag serieus genomen worden en beantwoord worden.
Helaas weet ik het antwoord niet en hoop ik dat iemand die het wel weet het ons allen kan vertellen, zodat we weer wat leren over onze waardevolle religie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.