Bekijk originele versie : Henna-bedankjes, heb jij nog leuke tips??
Juffrouw
07-09-2004, 21:53
Ik wil graag met mijn henna een bedankje geven en het liefst iets waar ik henna-bladeren in kan doen, heeft iemand enig idee?
alvast bedankt
samimosam
08-09-2004, 08:03
Salam,
Bel Beppy anders.... :hihi:
Nee, grapje meid.
Ewa wat jan je geven....een naald(waar je henna mee zet, haal de naald eruit en doe er een strik en kaartje om.
Kennis had dat gedaan en ze had van die mooie naalden gekocht op de Beverwijkse Bazaar.
Wel origineel toch?
Maha Salama...... :zwaai:
messa028
08-09-2004, 21:45
een beetje organza stof daar maak je een zakje van daarom heen een leuk lintje met een kaartje en hopla je hebt een bedankje,succes
Juffrouw
09-09-2004, 21:25
Dank jullie wel!
SuperSabra
10-09-2004, 09:41
Origineel gepost door Juffrouw
Ik wil graag met mijn henna een bedankje geven en het liefst iets waar ik henna-bladeren in kan doen, heeft iemand enig idee?
alvast bedankt
Geen bedankjes is dat een optie:moe:
Ghizlane_girl
23-09-2004, 15:35
Origineel gepost door messa028
een beetje organza stof daar maak je een zakje van daarom heen een leuk lintje met een kaartje en hopla je hebt een bedankje,succes
witte organza stof in vierkantjes knippen, daarin wat hennablaadjes, dichtdoen met een elastiek, daarrond groene raffia met een kaartje aan,
dat in een miniglasje doen en rond dat glas nog een dun groen organza lintje in een strikje
wat je daarvoor nodig hebt:
een paar meter witte organzastof
een schaar
hennablaadjes
elastiekjes
groene raffia
kaartjes
gelpen (voor in de kaartjes te schrijven)
minniglaasjes (waar ze theelichtjes in doen)
en een rol (of 2) groene organzalint
that's it (dat ga ik doen op m'n henna
Mysticalia
23-09-2004, 16:00
Wat is raffia?:confused:
Ghizlane_girl
24-09-2004, 08:09
dat is een soort lint maar dan biologisch afbreekbaar, dus een natuurlijke lint.
je hebt ze in verschillende kleuren, je kan ze vinden in de AVA
ga naar google, afbeeldingen en typ "raffia" en dan weet je wel wat ik bedoel.
Mysticalia
24-09-2004, 08:12
:goedzo: thnx
cyberqueen
24-09-2004, 08:16
salaam jufrouw ,
je kan henna bladeren doen in een mandje die kan je kopen bij de xenos daarna doe je plastic folie die om de koekjes wikkeld en vast maken met een mooie lint en je kan een kaartje aan hangen ofzo
gefeliciteerd meid
ma salama
Ghizlane_girl
24-09-2004, 10:45
Origineel gepost door cyberqueen
salaam jufrouw ,
je kan henna bladeren doen in een mandje die kan je kopen bij de xenos daarna doe je plastic folie die om de koekjes wikkeld en vast maken met een mooie lint en je kan een kaartje aan hangen ofzo
gefeliciteerd meid
ma salama
JA, ook heel mooi, maar zijn hoe zijn die mandjes dan? heel klein?
:zwaai:
yassie19
24-09-2004, 21:13
He meiden, juffrouw is de 18e al getrouwd hoor...
cyberqueen
24-09-2004, 22:53
salaam ghizlane_girl,
de mandjes zijn in verschillende maten te verkrijgen als je hulp nodig hebt mail me ik maak ook ringkussentjes en buideltasjes voor je telefoon e doe ook henna dus meid mocht je interesse hebben mail me henna_ nissie@hotmail.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.