Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : appartement gezocht in antwerpen!!!!!

ilham2008
29-11-2010, 18:53

Hoi, De titel zegt het al. Mijn broertje is met spoed op zoek naar een appartement in antwerpen. Hij gaat over 3 weken trouwen, maar heeft nog steeds geen huisje kunnen vinden. Dus ken jij iemand of ben jij iemand die appartementen in antwerpen verhuurt, reageer dan A.U.B. groetjes

Experience
30-11-2010, 00:22
Geen mogelijkheid om particulier te huren?

Soukaina22
30-11-2010, 13:02
kijk op www.vlan.be of immoweb.be of hebbes.be of hij kan ook nog eve in de buurten rijden waar hij ongeveer wilt wonen en kijken of daar iets te huur staat, meestal staat er dan een sticker op het raam met te huur! veel succes.

ilham2008
30-11-2010, 13:11
hoi, bedankt voor jullie reacties, maar het is best wel moeilijk daar. Wanneer hij een huis vind en die wil gaan zien, wordt er verteld dat er nog andere mensen zijn en daar wordt uitgekozen. Dus het is niet wie er het eerst bij is.

brafari
01-12-2010, 12:06

salaam het is echt moeilijk een appartementje te vinden. ze zijn ook verschikkelijk duur. ik zou zeggen zoveel mogelijk rondvragen.

moi1985
03-12-2010, 23:31
Hoi, De titel zegt het al. Mijn broertje is met spoed op zoek naar een appartement in antwerpen. Hij gaat over 3 weken trouwen, maar heeft nog steeds geen huisje kunnen vinden. Dus ken jij iemand of ben jij iemand die appartementen in antwerpen verhuurt, reageer dan A.U.B. groetjes Hey meid is jouw broertje nog opzoek naar een appartement ik heb heel binnenkort eentje vrij.. Ik hoor nog wat van je :)