Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grappig?

LZN
07-09-2004, 19:31

http://www.gregoriusnekschot.nl/cartoons.html Ik vind van wel!.

luis_in_de_pels
07-09-2004, 20:35
Goede humor waarbij niemand gespaard wordt. Maar mensen die niet tegen een stootje kunnen of meteen op hun tenen getrapt zijn kunnen beter niet gaan kijken.

Raihana
07-09-2004, 20:36
Origineel gepost door luis_in_de_pels Goede humor waarbij niemand gespaard wordt. Maar mensen die niet tegen een stootje kunnen of meteen op hun tenen getrapt zijn kunnen beter niet gaan kijken. Ik dus...fijn dat je mij waarschuwt. Ik zal niet kijken.. ;)

moppi
07-09-2004, 20:37
yup opkankere

Raihana
07-09-2004, 21:03

Origineel gepost door LaReconquista Kom op zeg of de twee 'toppers' geen provocatie zijn. Als dat valt onder humor dan de link van yup ook. Er is nog nooit iemand gestorven aan het kijken naar een cartoon stelletje hypocrieten. Mag ik lachen...heel eventjes maar... :hihi: :haha:

luis_in_de_pels
07-09-2004, 21:30
Origineel gepost door Barcelona Provocatie, beledigen van de moslims. Yup, opyutten! Barca Pleur toch op man, de christenen worden op deze site net zo hard aangepakt. Dat is nou precies wat ik bedoel met sommige mensen die eerder op hun teentjes getrapt zijn. Op deze site wordt IEDEREEN onderuit gehaald. Maar oké, ik had ervoor gewaarschuwd. Als je er niet tegen kunt moet je niet gaan kijken.

FAITHLESS
07-09-2004, 21:58
Is wel grappig , afgezien van het beeld waar hij naar aan het kijken is . Oke smaken verschillen ,maar.......moet kunnen. Ik als Marokaan vind dat dit moet kunnen , ik heb wel ergere dingen gezien die de paus aan het doen was . En daar moest ik ook om lachen .