Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie dat ook?

Pagina's : [1] 2

NietTeDissen
07-09-2004, 19:04

als je op msn zit met meisjes....is het best saai..met jongens is het leuker om mee te msnen.. hoe denken jullie daarover? :o

Tamqeyast
07-09-2004, 19:04
jah soms:D maar sommige meisjes is ook leuk:D

BaDGuY
07-09-2004, 19:05
ja duuh jij vind die aandacht alleen leuk :D

Lady_moi
07-09-2004, 19:07
Bwah da's gelijk voor mij se kan even leuk zijn met een meid hoor

NietTeDissen
07-09-2004, 19:08

Origineel gepost door BaDGuY ja duuh jij vind die aandacht alleen leuk :D misschien is dat wel zo ja..maar ik geniet nu eenmaal niet van aandacht van jongens want daar doe ik helemaal niets mee... jongens zijn nu eenmaal grappiger..meisjes zeuren meestal gewoon aan je hoofd..van ja ik heb me haar geverfd, en het staat niet blablabla...niet leuk, echt irri eigenlijk... :kwaad: geld niet voor iedereen hoor! :D

BentFes
07-09-2004, 19:09
Ik heb haast geen jongens in mijn lijst. Heb het gezelliger met dames.

missy898
07-09-2004, 19:10
ik heb het veel gezelliger met mijn vriendinnen enzo ..

BaDGuY
07-09-2004, 19:10
Origineel gepost door NietTeDissen misschien is dat wel zo ja..maar ik geniet nu eenmaal niet van aandacht van jongens want daar doe ik helemaal niets mee... jongens zijn nu eenmaal grappiger..meisjes zeuren meestal gewoon aan je hoofd..van ja ik heb me haar geverfd, en het staat niet blablabla...niet leuk, echt irri eigenlijk... :kwaad: geld niet voor iedereen hoor! :D dus meisjes praten alleen over hun zorgen

NietTeDissen
07-09-2004, 19:11
Origineel gepost door BentFes Ik heb haast geen jongens in mijn lijst. Heb het gezelliger met dames. leuk dat jij het wel gezellig vind... ik weet niet...ik ben niet zo'n meisje dat over meisjesdingen praat..:(

lhouceimagirl1
07-09-2004, 19:11
Origineel gepost door NietTeDissen misschien is dat wel zo ja..maar ik geniet nu eenmaal niet van aandacht van jongens want daar doe ik helemaal niets mee... jongens zijn nu eenmaal grappiger..meisjes zeuren meestal gewoon aan je hoofd..van ja ik heb me haar geverfd, en het staat niet blablabla...niet leuk, echt irri eigenlijk... :kwaad: geld niet voor iedereen hoor! :D en jongens praten over met hoeveel meiden ze het hebben gedaan enz :D p.s ik vind zelf dat sommige meisje echt leuk om mee te msnen... en er zijn ook paar van m.nl :zwaai:

lhouceimagirl1
07-09-2004, 19:12
Origineel gepost door BentFes Ik heb haast geen jongens in mijn lijst. Heb het gezelliger met dames. me too ;)

NietTeDissen
07-09-2004, 19:15
Origineel gepost door lhouceimagirl1 en jongens praten over met hoeveel meiden ze het hebben gedaan enz :D p.s ik vind zelf dat sommige meisje echt leuk om mee te msnen... en er zijn ook paar van m.nl :zwaai: ik ook ik heb een paar meiden van m.nl in mijn lijst staan..maar ze zijn saaaaaai...soms dan... :D

BentFes
07-09-2004, 19:17
Origineel gepost door lhouceimagirl1 me too ;) :D

lhouceimagirl1
07-09-2004, 19:20
Origineel gepost door NietTeDissen ik ook ik heb een paar meiden van m.nl in mijn lijst staan..maar ze zijn saaaaaai...soms dan... :D ewa sommige tog, ik kan met de meeste wel lachen hoor :D

lhouceimagirl1
07-09-2004, 19:21

Origineel gepost door BentFes :D ;)

Pagina's : [1] 2