Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie herkent zich hierin?

Pagina's : [1] 2 3

NietTeDissen
07-09-2004, 18:36

IF ONLY I COULD TURN BACK TIME IF ONLY I HAD SAID WHAT I STILL HIDE IF ONLY I COULD TURN BACK TIME I WOULD STAY FOR THE NIGHT... nou ik wel..:verdriet:

NietTeDissen
07-09-2004, 18:41
niemand?

MocrowGirlBella
07-09-2004, 18:43
:zwaai: Nee ik niet :maf:

Tamqeyast
07-09-2004, 18:44
nee ik niet

Glimlachje
07-09-2004, 18:48

Bedoel je dat je ergens spijt van hebt? :(

NietTeDissen
07-09-2004, 18:53
Origineel gepost door Glimlachje Bedoel je dat je ergens spijt van hebt? :( nou het zit zo... ik denk dat de dood van mijn ouders mijn schuld is.. we waren namelijk bij een strandfeestje van temara..en ik zat de hele tijd te zeuren dat ik naar huis wou.,..mijn ouders stemden uiteindelijk in.. we reden terug naar rabat..en een sukkel in een vrachtwagen reed zo op ons af hij kwam uit het niets...mijn ouders waren op slag dood en ik overleefde het met wat botbreuken en een hersenschudding...gevolg, ik ben slechthorend.. ik denk als we gewoon waren gebleven, waren ze nu niet dood...:huil:

DanGamocroGirl
07-09-2004, 18:59
Origineel gepost door NietTeDissen nou het zit zo... ik denk dat de dood van mijn ouders mijn schuld is.. we waren namelijk bij een strandfeestje van temara..en ik zat de hele tijd te zeuren dat ik naar huis wou.,..mijn ouders stemden uiteindelijk in.. we reden terug naar rabat..en een sukkel in een vrachtwagen reed zo op ons af hij kwam uit het niets...mijn ouders waren op slag dood en ik overleefde het met wat botbreuken en een hersenschudding...gevolg, ik ben slechthorend.. ik denk als we gewoon waren gebleven, waren ze nu niet dood...:huil: ten eerste wil ik zeggen...Allah ie rahmoem..En je moet zeker jezelf niet de schuld geven meid, het is Allah's wil: Inna ilaahi wa ina ilayhi raji3oen

Tamqeyast
07-09-2004, 19:01
Origineel gepost door NietTeDissen nou het zit zo... ik denk dat de dood van mijn ouders mijn schuld is.. we waren namelijk bij een strandfeestje van temara..en ik zat de hele tijd te zeuren dat ik naar huis wou.,..mijn ouders stemden uiteindelijk in.. we reden terug naar rabat..en een sukkel in een vrachtwagen reed zo op ons af hij kwam uit het niets...mijn ouders waren op slag dood en ik overleefde het met wat botbreuken en een hersenschudding...gevolg, ik ben slechthorend.. ik denk als we gewoon waren gebleven, waren ze nu niet dood...:huil: Allah rhmoe:( moge allah swt je bij staan :(

NietTeDissen
07-09-2004, 19:09
:huil: ben egt verdrietig nu...:huil:

Glimlachje
07-09-2004, 19:17
Oh meisje toch, dit breekt mijn hart... Zo mag je absoluut niet denken schat!!! DanGamocroGirl zei al het is Allah''s wil... :( Het is gewoon maktab, het is normaal dat je, je zo voelt je bent ook maar menselijk... Inna lilahi wa inna ilajhi raji3oun... :traan1:

NietTeDissen
07-09-2004, 19:20
Origineel gepost door Glimlachje Oh meisje toch, dit breekt mijn hart... Zo mag je absoluut niet denken schat!!! DanGamocroGirl zei al het is Allah''s wil... :( Het is gewoon maktab, het is normaal dat je, je zo voelt je bent ook maar menselijk... Inna lilahi wa inna ilajhi raji3oun... :traan1: het is egt erg..ik denk dat ik er nooit overheen kom...:huil::traan1:

tazaghiniagirl
07-09-2004, 19:23
...hoop niet dat dit een grap is...:)

NietTeDissen
07-09-2004, 19:49
Origineel gepost door tazaghiniagirl ...hoop niet dat dit een grap is...:) wat een reactie,,ik ga hier tog geen grappen over maken? zijn jullie amersfoortse dames egt zo dom?:kwaad:

Hasna
07-09-2004, 20:12
Origineel gepost door NietTeDissen wat een reactie,,ik ga hier tog geen grappen over maken? zijn jullie amersfoortse dames egt zo dom?:kwaad: does rustig meid..het is maar een antwoord hoor.. :confused:

NietTeDissen
07-09-2004, 20:17

Origineel gepost door Hasna does rustig meid..het is maar een antwoord hoor.. :confused: ja maar ik ben er echt kapot van..en dan komt zij... ach ja je hebt gelijk..ik hoef niet zo para te doen..maar okee..herken jij jezelf hierin ? :(

Pagina's : [1] 2 3