Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Zijn De Heren...???

Pagina's : [1] 2 3

PerfectTangawia
21-12-2002, 21:52

WAAR ZIJN DE HEREN.... DE MEESTE JONGEN ZIJN NIET ONLINE.., KOMT DAT OMDAT HET ZATERDAG AVOND IS.. EN IEDEREEN IS UIT.....??? EEN VRAAGJE AAN DE JONGENS.. GA JE MEESTAL UIT OP ZATERDAGAVOND.. EN WAARHEEN...??? TANGAWIA

Onslaught
21-12-2002, 21:53
nee ga neit uit, en ik ben heir wat is er

Cyclop
21-12-2002, 21:59
Origineel gepost door PerfectTangawia WAAR ZIJN DE HEREN.... DE MEESTE JONGEN ZIJN NIET ONLINE.., KOMT DAT OMDAT HET ZATERDAG AVOND IS.. EN IEDEREEN IS UIT.....??? EEN VRAAGJE AAN DE JONGENS.. GA JE MEESTAL UIT OP ZATERDAGAVOND.. EN WAARHEEN...??? TANGAWIA :kwaad: :kwaad:

AdamX
21-12-2002, 21:59
ik mag wle uit, maar toch doe ik het niet, ik kan wel zonder

Nounousa
21-12-2002, 22:11

inderdaad, ze zijn allemaal weg men

saila
21-12-2002, 22:13
hahahahaha:lol: er zijn toch wel een paar heren aanwezig :goedzo:

BENTGHATAR
21-12-2002, 22:21
Ik denk dat de heren hun moeders aan het helpen zijn in de keuken :D

saila
21-12-2002, 22:28
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik denk dat de heren hun moeders aan het helpen zijn in de keuken :D :lol: denk je .... nasira :zwaai:

EMIEN
21-12-2002, 22:30
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BENTGHATAR
21-12-2002, 22:32
Origineel gepost door saila :lol: denk je .... nasira :zwaai: jaaaaah tuurlijk wat denk jij dan......... Vandaag is de beurt aan de dames om 'uit te gaan" De broers nemen het werk van hun zussen over

saila
21-12-2002, 22:34
Origineel gepost door BENTGHATAR jaaaaah tuurlijk wat denk jij dan......... Vandaag is de beurt aan de dames om 'uit te gaan" De broers nemen het werk van hun zussen over whahahahahahahahha :giechel: :lol: dat was ik helemaal vergeten maar waarom ga jij niet uit ....het is toch de avond van de '' damens'' ik wil wel gaan maar ik wil nog niet dood gaan door mijn pa :rolleyes: nasira :zwaai:

BENTGHATAR
21-12-2002, 22:42
Origineel gepost door saila whahahahahahahahha :giechel: :lol: dat was ik helemaal vergeten maar waarom ga jij niet uit ....het is toch de avond van de '' damens'' ik wil wel gaan maar ik wil nog niet dood gaan door mijn pa :rolleyes: nasira :zwaai: Dit is voor mij uitgaan Ik praat tegen een onbekende( jij dus),ik leer jouw kennen.Nou voor mij is dat uitgaan.

PerfectTangawia
21-12-2002, 22:47
Origineel gepost door Emshoom ik mag niet uitgaan :( hahahahaha :p :giechel: LEKKER VOOR JEEEEEEE...HAHAHA TANGAWIA

PerfectTangawia
21-12-2002, 22:53
Origineel gepost door Onslaught nee ga neit uit, en ik ben heir wat is er ik vroeg alleen of je uit ging.. en als je uit ging.. waarheen je ging.. verder niets. ik riep je niet of zo.. uit eigen wil heb je gereageerd toch...???? TANGAWIA

PerfectTangawia
21-12-2002, 22:55

Origineel gepost door Emshoom wrijf maar zout in de wonde a temshoont :kwaad: nee ik wrijf lekker geen zout... ik heb geen zout thuis is op.... OP IS OP. ZEGGEN ZE ALTIJD IN DE WINKEL HE.. HAHAHAHA :giechel: KOM JIJ MIJ WAT BRENGEN DAN..?? TANGAWIA

Pagina's : [1] 2 3