Bekijk originele versie : dames en heren jullie mening aub??
kabbouter
07-09-2004, 17:51
Dames en Heren!!!
Wie is er hier getrouwd die verliefd was op haar vrouw/man...
En wie is er getrouwd zonder liefde dat pas later kwam?? ze zeggen dat als je getrouwd ben dan je van elkaar gaat houden zoals je van je ouders broers gaat houden klopt dit??
En dat de liefde verdwijnt?? getrouwde vrouwen of mannen graag jullie reacties's
NietTeDissen
07-09-2004, 18:12
dat hoeft niet te kloppen..mijn nicht is getrouwd met haar vriend waar ze al 3 jaar een relatie mee heeft gehad.
ze zijn al een jaar verder en nog steeds dolverliefd..:Iluvu:
ik denk dat die stelling van later van elkaar houden niet altijd hoeft te kloppen..hangt ervanaf of je echt van diegene gaat houden..en zoniet..ja..ik weet het niet..:(
Origineel gepost door NietTeDissen
dat hoeft niet te kloppen..mijn nicht is getrouwd met haar vriend waar ze al 3 jaar een relatie mee heeft gehad.
ze zijn al een jaar verder en nog steeds dolverliefd..:Iluvu:
ik denk dat die stelling van later van elkaar houden niet altijd hoeft te kloppen..hangt ervanaf of je echt van diegene gaat houden..en zoniet..ja..ik weet het niet..:( yep me to
Lady_moi
07-09-2004, 18:15
Verliefdheid komt en gaat. Maar als je nie zonder diegen kan dan hou je echt van hem ook al ben je nie verliefd je kan gewoon niet meer zonder die ene 'hem of haar graag zien' letterlijk. Maar verliefdheid blijft nie eeuwig je kan wel weer verliefd worden door gewoon dingen die hij zegt of doet..
Glimlachje
07-09-2004, 18:16
Bij mij was het het geval dat we later van elkaar hielden.(Tenminste echt liefde)
We kenden elkaar niet goed, hebben elkaar leren kennen pas toen we trouwden... :maf:
Maar ja moehiem, je leert elkaar pas kennen als je met elkaar samenwoont.En dan pas kun je zeggen: Ik hou van hem... ;)
Als je meer wilt weten pm mij maar ;)
Origineel gepost door Lady_moi
Verliefdheid komt en gaat. Maar als je nie zonder diegen kan dan hou je echt van hem ook al ben je nie verliefd je kan gewoon niet meer zonder die ene 'hem of haar graag zien' letterlijk. Maar verliefdheid blijft nie eeuwig je kan wel weer verliefd worden door gewoon dingen die hij zegt of doet..
:lol:
Lady_moi
07-09-2004, 18:32
_|_ :)
Origineel gepost door tattie
:lol:
_|_ :)
:hihi:
Lady_moi
07-09-2004, 18:33
:giechel: :giechel:
Origineel gepost door tattie
:hihi:
lhouceimagirl1
07-09-2004, 18:38
het is inderdaad zo, verliefdheid komt en gaat maar houden van komt en gaat nooit over :zwaai:
Lady_moi
07-09-2004, 18:44
Inderdaad.
Origineel gepost door lhouceimagirl1
het is inderdaad zo, verliefdheid komt en gaat maar houden van komt en gaat nooit over :zwaai:
merry_casa
07-09-2004, 19:55
ja daar ben ik ook bang voor dat die verliefdheid weg gaat
kabbouter
08-09-2004, 12:15
Dus liefde kan ook komen als je getrouwd ben??
Bedank meiden voor jullie reactie's zijn er nog andere ervaringen???
Thaiboxer__Mo
08-09-2004, 12:19
Origineel gepost door kabbouter
Dames en Heren!!!
Wie is er hier getrouwd die verliefd was op haar vrouw/man...
En wie is er getrouwd zonder liefde dat pas later kwam?? ze zeggen dat als je getrouwd ben dan je van elkaar gaat houden zoals je van je ouders broers gaat houden klopt dit??
En dat de liefde verdwijnt?? getrouwde vrouwen of mannen graag jullie reacties's
Kijk... liefde verdwijnt niet... alleen lijkt het zo... omdat je al een tijdje met elkaar bent en het gewent bent lijkt het alleen zo.. dat onderschatten mensen erg..
ja kan toch niet zeggen.. dat er niet meer zoveel liefde als in het begin..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.