Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek en bidden...

Pagina's : [1] 2

tatata_matata
07-09-2004, 16:15

Ik vraag me weleens af...of onze broeders of zusters wel bidden...ik heb vriendinnen die hoofddoek dragen...maar die niet bidden...de bedoeling is toch..dat als je hoofddoek of geen hoofddoek draagt verplicht bent om te bidden ....volgens de Islam..... :confused: of niet soms....en dit geldt ook voor de heren.... Liefs Tata

Mysticalia
07-09-2004, 16:17
Is dit weer zo'n onderzoekje? :D

LaMorena
07-09-2004, 16:20
Elke Moslim moet bidden. Vorige keer zei iemand tegen mij: we moeten wel bidden, dat is het enige wat ons scheidt van de kufar.

Imani_casa
07-09-2004, 16:23
Nou dan ben ik blijkbaar toch een uitzondering, want ik draag een hoofddoek en bid.

tatata_matata
07-09-2004, 16:23

Origineel gepost door Mysticalia Is dit weer zo'n onderzoekje? :D Misschien...of durf je niet meer te reageren...hihi :D

tatata_matata
07-09-2004, 16:24
Origineel gepost door LaMorena Elke Moslim moet bidden. Vorige keer zei iemand tegen mij: we moeten wel bidden, dat is het enige wat ons scheidt van de kufar. Gelijk heb je...maar toch doen veel dat niet...ik snap echt niet waarom...

Imani_casa
07-09-2004, 16:25
Origineel gepost door LaMorena Elke Moslim moet bidden. Vorige keer zei iemand tegen mij: we moeten wel bidden, dat is het enige wat ons scheidt van de kufar. Die persoon heeft helemaal gelijk!

LaMorena
07-09-2004, 16:26
Origineel gepost door tatata_matata Gelijk heb je...maar toch doen veel dat niet...ik snap echt niet waarom... Het grappige is dat je het ook niet HOEFT te snappen. Het is jouw zorg niet en jouw probleem niet. Jij moet je bezighouden met jezelf en zorgen dat je de beste Moslima wordt die je kunt zijn. Je kunt mensen aanspreken op het feit dat ze niet bidden, dat is je plicht als Moslima maar voor de rest, kun je niks doen. Hou je niet bezig met wat andere mensen doen.

tatata_matata
07-09-2004, 16:35
Origineel gepost door LaMorena Het grappige is dat je het ook niet HOEFT te snappen. Het is jouw zorg niet en jouw probleem niet. Jij moet je bezighouden met jezelf en zorgen dat je de beste Moslima wordt die je kunt zijn. Je kunt mensen aanspreken op het feit dat ze niet bidden, dat is je plicht als Moslima maar voor de rest, kun je niks doen. Hou je niet bezig met wat andere mensen doen. Ik ben ook bezig met mezelf...en met anderen...anders was ik niet voor niks met deze Topic begonnen..snappie meissie.....

Mysticalia
07-09-2004, 16:44
Origineel gepost door tatata_matata Misschien...of durf je niet meer te reageren...hihi :D Heb nochtans niet gereageerd op je testjes :o dus bij deze :D nee ik reageer nie :D Ik help graag maar enkel als iemand echt hulpbehoevend is, zulke testen zijn niet aan mij besteed :D succes nog ;)

tatata_matata
07-09-2004, 16:46
Origineel gepost door Mysticalia Heb nochtans niet gereageerd op je testjes :o dus bij deze :D nee ik reageer nie :D Ik help graag maar enkel als iemand echt hulpbehoevend is, zulke testen zijn niet aan mij besteed :D succes nog ;) Dan wens ik je veel succes verder...... :rolleyes:

romansia
07-09-2004, 16:56
hey ik draag hoofdoek en bid k bedoel dat is toch logisch of niet?

Endless
07-09-2004, 17:30
Sowieso hoort iedereen te bidden. Als een dame hijaab draagt en dan niet bid? Dan vindt ik er iets niet kloppen, het kan zijn dat ze gedwongen is de hijaab te dragen dat is ook sowieso fout. Maar draagt ze de hijaab uit haar eigen wil, en dan nog steeds niet bidden? Absurd.

miss_chaimae
07-09-2004, 17:34
Origineel gepost door Imani_casa Nou dan ben ik blijkbaar toch een uitzondering, want ik draag een hoofddoek en bid. Hier nog zo een uitzondering..:hihi: Chaimae..

tatata_matata
08-09-2004, 09:54

Origineel gepost door miss_chaimae Hier nog zo een uitzondering..:hihi: Chaimae.. :D

Pagina's : [1] 2