Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hekel...

SamiaGirl
21-12-2002, 20:23

Aan wat kan je je het meeste ergeren??? :kwaad: :zwaai: Sam

Nounousa
21-12-2002, 20:24
liegen

sweet_honnepon
21-12-2002, 20:26
domme vragen

Toufik19
21-12-2002, 20:26
roddelen,dan voel ik de haat zo in mij opborrelen

SamiaGirl
21-12-2002, 20:27

Waar ik zelf een erge hekel aan heb zijn die vieze neuspeuterende mensen,tfooeee :kwaad: Ik kan me ook ergeren aan de die marokkaanse trutjes (sorry voor me taalgebruik :D )die denken dat ze ze3ma modern zijn Wake up girls :kwaad:

Onslaught
21-12-2002, 20:27
liegens, voor me gaan denken, en dat je vrouwen slaat, :kwaad:

Lady-F
21-12-2002, 21:05
waar ik echt een hekel aan heb is roddelen en als je iemand in vertrouwen neemt en dan vertelt die gene het toch door en ja zoals je zei die marokkaanse trutjes

JuStAmOsLiMa
21-12-2002, 21:12
Origineel gepost door sweet_honnepon domme vragen Sweet.,...Er bestaan geen domme vragen.. Stel je hebt, een persoon, die nooit gerekent heeft, maar jij wel. En hij vraagt wat 1 en 1 is. IS dat dom? Die persoon weet het toch niet? Maar toch erger je aan hem en zegt " Wat is dat nou voor een domme vraag? "" Er bestaan geen domme vragen! :zwaai:

Samiratoen
21-12-2002, 21:14
Ik heb nergens een hekel aan. Als iets me gaat irriteren negeer ik het :lekkerpuh:

sweet_honnepon
21-12-2002, 21:18
Origineel gepost door JuStAmOsLiMa Sweet.,...Er bestaan geen domme vragen.. Stel je hebt, een persoon, die nooit gerekent heeft, maar jij wel. En hij vraagt wat 1 en 1 is. IS dat dom? Die persoon weet het toch niet? Maar toch erger je aan hem en zegt " Wat is dat nou voor een domme vraag? "" Er bestaan geen domme vragen! :zwaai: nou, die vragen ergeren me niet hoor, maar als een persoon iets al weet en het je nog een keer expres gaat vragen..bijvoorbeeld: heet je echt honnepon? dan denk ik toch wel hallo...dat heb ik je toch net gezegd..dat irriteert me dus

Nounousa
21-12-2002, 21:18
Origineel gepost door JuStAmOsLiMa Sweet.,...Er bestaan geen domme vragen.. Stel je hebt, een persoon, die nooit gerekent heeft, maar jij wel. En hij vraagt wat 1 en 1 is. IS dat dom? Die persoon weet het toch niet? Maar toch erger je aan hem en zegt " Wat is dat nou voor een domme vraag? "" Er bestaan geen domme vragen! :zwaai: JUISTEM!! Alleen domme antwoorden :p ( no affence )