Bekijk originele versie : 'Ik wil zo graag afvallen, maar het lukt me maar niet.'
Ambitieus
26-11-2010, 22:26
Je hebt regelmatig een poging gedaan om af te vallen, maar je viel telkens weer terug. Soms hield je het een week vol, soms zelfs een paar weken, maar de kilo's zaten er zo weer aan. Ach, ik geef het op en leg me erbij neer dat ik gewoon niet de slankste ben..
Komt dit je bekend voor?
Laten we hier dan meteen een eind aan maken!!
Want ondanks dat je zo vaak roept 'Ach, ik ben blij met hoe ik ben.'
Hoe vaak is dit waar? Wees eerlijk tegen jezelf? Ben je blij met je zelfbeeld?
Je streefgewicht bereiken (op een gezonde manier) maakt je zelfverzekerder, gelukkiger en soms een ander mens. Ik ben er zo 1, ik heb zoveel pogingen gedaan om af te vallen, maar het lukte me maar gewoon niet. Als ik een kilootje of 3 kwijt was en mensen dat opmerkten, mocht dat voor mij weer een reden zijn om weer van alles naar binnen te werken.
Wie gaat de afvalstrijd met mij aan? En rekent voorgoed af met de overtollige kilo's?
JebliaRiffia
27-11-2010, 00:04
Hierr is er een!!!!!:banana:
soumaya613
27-11-2010, 13:59
Ik wil heel graag mee doen met jou..
Groetjes Soumaya
soumaya613
27-11-2010, 14:03
wanneer gewichten doorgeven?
Je hebt regelmatig een poging gedaan om af te vallen, maar je viel telkens weer terug. Soms hield je het een week vol, soms zelfs een paar weken, maar de kilo's zaten er zo weer aan. Ach, ik geef het op en leg me erbij neer dat ik gewoon niet de slankste ben..
Komt dit je bekend voor?
Laten we hier dan meteen een eind aan maken!!
Want ondanks dat je zo vaak roept 'Ach, ik ben blij met hoe ik ben.'
Hoe vaak is dit waar? Wees eerlijk tegen jezelf? Ben je blij met je zelfbeeld?
Je streefgewicht bereiken (op een gezonde manier) maakt je zelfverzekerder, gelukkiger en soms een ander mens. Ik ben er zo 1, ik heb zoveel pogingen gedaan om af te vallen, maar het lukte me maar gewoon niet. Als ik een kilootje of 3 kwijt was en mensen dat opmerkten, mocht dat voor mij weer een reden zijn om weer van alles naar binnen te werken.
Wie gaat de afvalstrijd met mij aan? En rekent voorgoed af met de overtollige kilo's?
Als het niet wil lukken is "ambitieus" geen juiste nickname.:D
Ik doe mee!! Hoe gaan jullie het aanpakken?
Leylaa_17
27-11-2010, 23:09
Ik doe mee! Wil 5 kilootjes kwijt!
alhob_3adab
28-11-2010, 19:04
Ik doe ook mee, wil 9 kg kwijt
mamalief2009
29-11-2010, 15:35
ik wil ook 10kg kwijt!!!!!!!! Heb er ook geen discipline voor!
Shkoendahafiek.
29-11-2010, 16:52
Hier eentje.
chita_love
29-11-2010, 20:07
ik doe ook mee, ik wil er 5 kil af
CHARMINGWOMAN
29-11-2010, 22:04
Geloof mij, ik ben al 4jaar bezig en ik vecht nog steeds.
Val ik af, kom ik weer aan en steeds weer en steeds meer.
Ik word er gewoon depressief van.
Ik doe mee insha'Allahhhhhhhhhhhhh!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.