Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als een marokkaan zegt dat hij homo's haat..

Pagina's : [1] 2 3

Juistem
07-09-2004, 12:06

Omdat wat ze doen haram is. Waarom haten ze zichzelf of anderen niet die haram-relaties aangaan? Dat is toch ook haram? :confused:

Juistem
07-09-2004, 12:10
Origineel gepost door chebbafatima weet je wat jij moet doen je moet je bek houden en naar nederland.nl gaan. :haha: Zielige bi!tch :D

maribie_4_live
07-09-2004, 12:22
He vrienden, Ik ben het best wel eens met wat je probeert te zeggen. Maar als je na gaat dan zie je mensen niet eens meer denken aan het feit dat het wel haram is of niet. Wat er tegen woordig gebeurt is geen woorden voor . Inshalah ja3foe 3liena rabia (swt) Mensen denk ergens goed over na voor dat het te laat is... latersss

Juistem
07-09-2004, 12:56
Origineel gepost door Me_Biatch ga naar www.ikbenkaasachtigeniklulmaarwatuitmenek.nl sorry moet even de biatch uit gaan hangen, anders gaat mijn reputatie eraan:moe: :rolleyes: Niet eens waard om op te reageren.

SweetLadyD
07-09-2004, 12:58

Origineel gepost door Juistem Omdat wat ze doen haram is. Waarom haten ze zichzelf of anderen niet die haram-relaties aangaan? Dat is toch ook haram? :confused: wat is volgens jou HAram :confused:

Juistem
07-09-2004, 12:59
Origineel gepost door SweetLadyD wat is volgens jou HAram :confused: Ehm relaties je weet wel afspreken zoenen sexen :rolleyes:

SweetLadyD
07-09-2004, 13:00
duuuuuh maar wat is haram geef mij de juiste zin wat in de koran staat

Juistem
07-09-2004, 13:01
Origineel gepost door SweetLadyD duuuuuh maar wat is haram geef mij de juiste zin wat in de koran staat :confused: :rolleyes: moet ik een zin in de Qoraan gaan zoeken waarin staat wat haram is? Verboden weet je wel, niet dus :rolleyes:

SweetLadyD
07-09-2004, 13:01
ben je een nederlander of een marokaanse

Juistem
07-09-2004, 13:02
Origineel gepost door SweetLadyD ben je een nederlander of een marokaanse Een Nederlandse Marokkaanse helaas.

SweetLadyD
07-09-2004, 13:03
Origineel gepost door Juistem :confused: :rolleyes: moet ik een zin in de Qoraan gaan zoeken waarin staat wat haram is? Verboden weet je wel, niet dus :rolleyes: is het zo moeilijk om te gaan zeggen allles wat allah heeft verbode en sex is niet haram als je je maagdelijkheid bewaart voor je in je huwelijk

LaMorena
07-09-2004, 16:34
Origineel gepost door SweetLadyD is het zo moeilijk om te gaan zeggen allles wat allah heeft verbode en sex is niet haram als je je maagdelijkheid bewaart voor je in je huwelijk Hmm dus jij denkt dat een relatie wel mag, zolang er maar niet genakt wordt? Dan ben je volgens mij wel uniek. Ik ben veel aan het lezen over de Islam maar dit unieke uitgangspunt ben ik nog niet tegengekomen, heb je misschien bewijs voor wat je nu zegt?

izathas
07-09-2004, 16:36
Origineel gepost door chebbafatima weet je wat jij moet doen je moet je bek houden en naar nederland.nl gaan. :p

Juistem
08-09-2004, 11:42
Origineel gepost door SweetLadyD is het zo moeilijk om te gaan zeggen allles wat allah heeft verbode en sex is niet haram als je je maagdelijkheid bewaart voor je in je huwelijk Leer Nederlands :)

ieffies
08-09-2004, 12:02

Origineel gepost door SweetLadyD is het zo moeilijk om te gaan zeggen allles wat allah heeft verbode en sex is niet haram als je je maagdelijkheid bewaart voor je in je huwelijk Dit is effe zelf door Sweetlady als Niet-haraam gekwalificeerd. Zij heeft daar de machten en bevoegdheid voor. Sweetlady voor je iets roept denk ik toch dat ej je bronnen eerst moet raadplegen: Je bronnen zijn: Koran en hadieth. Groet.

Pagina's : [1] 2 3