Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen en organizeren.

LZN
21-12-2002, 19:58

Waarom zijn Marokkanen zo slecht georganizeerd in deze samenleving. Waarom zijn er weinig marokkanen die ons goed kunnen vertegenwoordigen als het gaat om het verkrijgen van bepaalde islamitische organisaties en moskeeen en om de slechte mensen onder ons doen te vergeten..

Tnawie
21-12-2002, 20:00
we hebben geen descepline mee gekregen

Tnawie
21-12-2002, 20:03
Origineel gepost door Super_Marokkaan die man op je avatar is een goede man geweest... :p Heb je z'n speeches beluisterd op de site van de AEL? :cool: is hij jamal 3abd Anasr :confused:

maghrabia82
21-12-2002, 20:11
als we daar een antwoord op konde geven dan waren we al een stuk verder...

camjo
21-12-2002, 20:47

Origineel gepost door elmarocani Waarom zijn Marokkanen zo slecht georganizeerd in deze samenleving. Waarom zijn er weinig marokkanen die ons goed kunnen vertegenwoordigen als het gaat om het verkrijgen van bepaalde islamitische organisaties en moskeeen en om de slechte mensen onder ons doen te vergeten. Een goed vraag.. Ik denk dat het komt omdat de Marokkaanen zelf onderling nogal van mening verschillen over het hoe en wat..zeker wanneer ze uit verschillende locaties in Marokko afkomstig zijn.. En dan komt er nog bij..dat de zogezegde organisaties niet écht betrouwbaar overkomen..de ene org. heeft een link met Marokko..de ander is meer op subsidies uit dan op zoek naar oplossingen op dringende vraagstukken..weer een ander spreekt of vertegenwoordigd maar een deel van een Marokkaanse gemeeschap, omdat deze deel zich wil afzonderen t.o.v. andere delen..enz..enz.. En dan heb ik het nog niet over..de bekwaamheid van de organisatoren..laat staan over hun wedijver met collegas, amateurisme enz....ik kan nog verder gaan..maar doe ik niet.. Dit is mijn mening hierover..dus er is veel werk aan de winkel..om het op een proffesionele , verantwoordelijke en volwassene manier te organiseren..

Itsjustme
14-01-2003, 13:19
marokkanen en organiseren hmmmmmmmm gaat dat samen :D:D:D

Soutje
14-01-2003, 13:23
Origineel gepost door elmarocani Waarom zijn Marokkanen zo slecht georganizeerd in deze samenleving. Waarom zijn er weinig marokkanen die ons goed kunnen vertegenwoordigen als het gaat om het verkrijgen van bepaalde islamitische organisaties en moskeeen en om de slechte mensen onder ons doen te vergeten. Omdat we niet kunnen spellen, want het is discipline.

Itsjustme
14-01-2003, 14:18
en niet organizeren :D:D

MarocStar
14-01-2003, 15:59
Mensen die hoog opgeleid zijn en goede baan hebben kunnen weldegelijk goed organiseren. Alleen je hebt ook een hele grote groep werklozen(tussen aanhalingstekens) en criminelen die niet of nooit de moeite hebben willen nemen om te studeren.