Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb je het gevoel dat je iets mist in je leven???

BentDagilia
21-12-2002, 19:57

Salaammalikoum allemaal... Ik ken veel mensen die op het eerste gezicht geluk uit stralen en waarvan ik denk dat ze zo sterk in hun schoenen staan dat ze de hele wereld aan kunnen. Maar dat is slechts een performance... In feite zijn ze niet zo gelukkig als men beweert en staan ze niet zo sterk in hun schoenen maar ze doen zich zo voor omdat ze zo willen zijn. Ze missen iets in hun leven waardoor ze doen alsof. Maar als je diep in de ogen kijk van zulke mensen dan zie je dat ze helemaal niet gelukkig zijn. Naarmate je ze leert kennen kom je erachter dat ze wat missen in hun leven. Iets dat hun compleet moet maken. Ze weten wel wat ze willen maar op de een of ander manier is het HARD TO FIND of gewoon niet te vinden ( als iemand bijvoorbeeld dood is ). Iedereen heeft ooit wel het gevoel gehad of heeft het nog steeds dat hij of zij iets mist in zijn leven... Iets dat je het gevoel geeft dat je incompleet bent maar als je het hebt dan weet je zeker dat je leven niet meer stuk kan... Mijn vraag is dus gewoon Wat denken jullie te missen in jullie leven... en denken jullie het ooit te vinden... Het lijkt me echt erg als je het nooit zal kunnen vinden dan zal je je hele leven moeten doen alsof je Compleet bent dit betekent automoatich dat je je zelf hierdoor niet kan zijn... Bent Dagilia :zwaai:

Onslaught
21-12-2002, 19:58
ikw as 2 maanden compleet, maar ik mis in me leven zoveel, maar ik zoek aleen bgrip en leifde, meer niet, en allah steun natuurlijk

mercedias80
22-12-2002, 14:42
Origineel gepost door Onslaught ikw as 2 maanden compleet, maar ik mis in me leven zoveel, maar ik zoek aleen bgrip en leifde, meer niet, en allah steun natuurlijk Ik mis dat (hierboven ) plus wat $$ om een auto te kopen!! Sinds ik mijn auto heb weggedaan is het leven een stuk saaier geworden. Als ik nou zon polo of VW golf 4 had, zou mijn gemis verdwijnen!!! groetjes moi :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

saila
22-12-2002, 14:44
eeey....ik heb de laatste tijd ook dat ik wat is in mijn leven ik heb alles maar toch.... heb ik het gevoel dat ik wat mis.........

Onslaught
22-12-2002, 14:46

Origineel gepost door mercedias80 Ik mis dat (hierboven ) plus wat $$ om een auto te kopen!! Sinds ik mijn auto heb weggedaan is het leven een stuk saaier geworden. Als ik nou zon polo of VW golf 4 had, zou mijn gemis verdwijnen!!! groetjes moi :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: hahahahah gek die van mij is geen matrailischith gekkie, maar ik snap je wel, aleen ik meen het,:(

SweetRose
22-12-2002, 14:48
Ik mis alleen ZekerHeid in mijn Leven...

Liloesh
22-12-2002, 14:49
ik mis JUSTICE...

mercedias80
22-12-2002, 14:51
Origineel gepost door Onslaught hahahahah gek die van mij is geen matrailischith gekkie, maar ik snap je wel, aleen ik meen het,:( Geld zou eventueel mijn pijn verzachten.. snap je?? Maar het een sluit het ander niet uit!! laters :zwaai: :zwaai: :zwaai:

-Reda-
22-12-2002, 14:51
ik mis MC LADY BEE in mn leven...:(:verdriet::D

Socky
22-12-2002, 14:54
Zodra je de juiste vindt zal het gevoel anders zijn!Als jij iemand hebt die altijd klaar voor je staat en om je geeft netals hoe jij om hem geeft, dan kan je niet zoveel missen!Je ziet relaties waarin de een altijd klaar staat voor de ander en andersom niet

mercedias80
22-12-2002, 14:57
Origineel gepost door Socky Zodra je de juiste vindt zal het gevoel anders zijn!Als jij iemand hebt die altijd klaar voor je staat en om je geeft netals hoe jij om hem geeft, dan kan je niet zoveel missen!Je ziet relaties waarin de een altijd klaar staat voor de ander en andersom niet Ik dacht vroeger ook altijd dat het leven zo in elkaar zat>.. maar ben er achter gekomen dat het Not het geval is.... Voor elkaar klaarstaan is verleden tijd..... groetjes moi..... :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Socky
22-12-2002, 14:59
Ja klopt!Je kan tegenwoordig op niemand meer rekenen!Je moet altijd bouwen en vertouwen op jezelf!Dat is jammer.Ik geef je wel gelijk

mercedias80
22-12-2002, 15:12
Origineel gepost door Socky Ja klopt!Je kan tegenwoordig op niemand meer rekenen!Je moet altijd bouwen en vertouwen op jezelf!Dat is jammer.Ik geef je wel gelijk ja, de wereld wordt steeds egoistischer!! :kwaad: :kwaad: :kwaad:

-Reda-
22-12-2002, 15:13
Origineel gepost door Kadir Een Donertje zou nu wel lekker zijn, dus dat si wat ik mis in mijn leven:D :lol: of niet:D