Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie ben je: player/geplayed/geslagen/????

Pagina's : [1] 2

mercedias80
21-12-2002, 19:56

he mensen!! Vraagje aan allen; Wie ben je? -player -geplayed -geslagen -dood -nerd -identiteitscrisis.... wie ben ik??? please hellup me!! -stoer en Ghatar (deze kan ik alleen maar zijn, hahah)deze optie is niet for ya guys!! Om als eerst antwoord te geven omschrijven de laatste woorden mij het best: stoer en Ghatar. En nu jullie!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Tnawie
21-12-2002, 19:58
geplayed :p

sweet_honnepon
21-12-2002, 20:07
Origineel gepost door mercedias80 he mensen!! Vraagje aan allen; Wie ben je? -player -geplayed -geslagen -dood -nerd -identiteitscrisis.... wie ben ik??? please hellup me!! -stoer en Ghatar (deze kan ik alleen maar zijn, hahah)deze optie is niet for ya guys!! Om als eerst antwoord te geven omschrijven de laatste woorden mij het best: stoer en Ghatar. En nu jullie!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: is het niet WAT ben je.?? :confused: ik ben volgens mij de nerd :D

Onslaught
21-12-2002, 20:11
HAHAHAH NOU SORRY IK BEN EEN GNTLEMEN, DIE ECHT UIT MARS KOMT GELOOF ME IK BEN THE MAN WITH THE MASTERPLAN

saila
21-12-2002, 20:13

hahaha ik ben nog nooit geplayd ik heb alleen iemand geplayd :stout: maar dat was lang geleden :D :P nasira:zwaai:

Onslaught
21-12-2002, 20:51
hahaha jij ook abdelhay:D

Najib26
21-12-2002, 21:03
Ik ben een praktiserende moslim. Misschien valt dat voor jou onder nerd, so be it :) Beter dat dan haramdingen doen :zwaai:

sweet_honnepon
21-12-2002, 21:05
Origineel gepost door Najib26 Ik ben een praktiserende moslim. Misschien valt dat voor jou onder nerd, so be it :) Beter dat dan haramdingen doen :zwaai: dat was de beste antwoord :goedzo:

Samiratoen
21-12-2002, 21:12
ik ben UNIEK one of a kind xx

narcis
21-12-2002, 21:31
Origineel gepost door Onslaught HAHAHAH NOU SORRY IK BEN EEN GNTLEMEN, DIE ECHT UIT MARS KOMT GELOOF ME IK BEN THE MAN WITH THE MASTERPLAN Sinds wanneer komen saiyans van mars domme sukkel:zweep: your stupid,stupid,stupid!!! :jammer: (ps: ik ben er weer om je te plagen :zwaai: :D :D )

mercedias80
21-12-2002, 21:39
Origineel gepost door Najib26 Ik ben een praktiserende moslim. Misschien valt dat voor jou onder nerd, so be it :) Beter dat dan haramdingen doen :zwaai: Nee, jongen!! dat valt niet onder de categorie Nerd, maar onder de categorie:ik ben goed bezig!! Go on boy!! groetjes :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Onslaught
21-12-2002, 21:58
Origineel gepost door narcis Sinds wanneer komen saiyans van mars domme sukkel:zweep: your stupid,stupid,stupid!!! :jammer: (ps: ik ben er weer om je te plagen :zwaai: :D :D ) ne je snap me neit dat was een antwoord als mezelf, dus neit als onslaught of vegeta gekkie

mercedias80
21-12-2002, 22:07
Origineel gepost door sweet_honnepon is het niet WAT ben je.?? :confused: ik ben volgens mij de nerd :D Ewa, safi!! Als mijn vraag begon met wat ben je, zou ik hem niet kunnen afmaken met, geslagen/etc. Compris!! Meid, ik heb bewust voor Wie ben je gekozen, omdat ik naar een beschrijving refereer!! Snap je???? bijdehandje!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

narcis
21-12-2002, 22:17
Origineel gepost door Onslaught ne je snap me neit dat was een antwoord als mezelf, dus neit als onslaught of vegeta gekkie wil je me vertellen dat je geen echte saiyan bent :huil:?????? en ik dacht nog echt dat ze bestonden :jammer:

mercedias80
21-12-2002, 22:23

Origineel gepost door Kadir Ik ben een geplayde player die geslagen werd door de meisje toen ze uitvond dat ik haar playde, en die me daarna dood maakte, waardoor ik een Player-Geest werd:hihi: Wowowoowow!! jij bent dus eigenlijk een geest die op revenge uit is!! People watch out for tha playerGhost!! hahahhahahha :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Pagina's : [1] 2