Bekijk originele versie : eier dieet! die shit werkt!!!
hallo mensen,
Ik weet dat het heeeel slecht voor je is maar als je in een week 5kilo wilt afvallen, neem dan een eier dieet.. zie link http://www.dietenlijst.nl/dieten/eierdieet/
ik heb het zelf ook gedaan maar ik ben na 5 dagen gestopt ik ben 4 kilo afgevallen, dat was voor mij voldoende. ik at 6 eieren per dag met heel veel groente en onbeperkt komkommer en tomaat.
mohiem geen koolhydraten!! dus heb je een bruiloft binnenkort of wil je voor een bepaalt feest dag je buikje weg dan is dit een aanrader!
ma3a salama
ps: ik heb in deze dagen ook gesport en heb me heel slapjes gevoelen, en begin er alsjeblieft niet aan als je een te hoog cholestorol hebt!
_dolfijntje_
26-11-2010, 12:01
ik moet 8 kilo kwijt, maar zag je ook echt verschil na die week?
ik moet 8 kilo kwijt, maar zag je ook echt verschil na die week?
Jaaah zeker, vooral op de weegschaal. maar je moet je echt eraan houden en die 4 dagen volhouden. als je ook maar 1 boterham eet verpest je je helen dieet.
maar zo'n dieet is goed voor korte termijn, als je je eetpatroon niet aan past na dit dieet dan kom je het snel weer bij, als jij graag 8 kilo wilt afvallen dan raad ik een 1500 kcal dieet aan, mijn moeder doet dat nu en zij valt per 2 weken 2.5 kilo af. dus dan houd je het ook langer vol!!
Ma3a salama dunyaa
jeweetzelluff
27-11-2010, 14:15
hallo mensen,
Ik weet dat het heeeel slecht voor je is maar als je in een week 5kilo wilt afvallen, neem dan een eier dieet.. zie link http://www.dietenlijst.nl/dieten/eierdieet/
ik heb het zelf ook gedaan maar ik ben na 5 dagen gestopt ik ben 4 kilo afgevallen, dat was voor mij voldoende. ik at 6 eieren per dag met heel veel groente en onbeperkt komkommer en tomaat.
mohiem geen koolhydraten!! dus heb je een bruiloft binnenkort of wil je voor een bepaalt feest dag je buikje weg dan is dit een aanrader!
ma3a salama
ps: ik heb in deze dagen ook gesport en heb me heel slapjes gevoelen, en begin er alsjeblieft niet aan als je een te hoog cholestorol hebt!
hallo , moet het eitje gekookt worden...? of gebakken...?
alvast bedankt..
X
hallo , moet het eitje gekookt worden...? of gebakken...?
alvast bedankt..
X
maakt niet uit, ik zou zeggen, wissel het lekker af, maar gebruik beperkt boter/olie. ik maakte er altijd een lekker salade van waar goed vol van raakte..
graag gedaan X
Moedertje2
29-11-2010, 18:09
ik ben vandaag begonnen . Tot nu toe lukt het nog goed........
Hoop zo dat het me gaat lukken !!!!
moslima_z
29-11-2010, 18:15
Ga het ook proberen, ben benieuwd!
Moedertje2
29-11-2010, 18:50
ik weet alleen niet hoe ik bijvoorbeeld die kool en bleekselderij zou kunnen klaar maken?
faadje_F
29-11-2010, 19:24
ben benieuwd ik ga ook maares aan beginne moet nog overgebleven zwangerschaps vetrolletjes weg hebben
ik ben vandaag begonnen . Tot nu toe lukt het nog goed........
Hoop zo dat het me gaat lukken !!!!
het gaat je lukken houd vol! en geloof me het belangrijkste van alles is je motivatie en discipline, eerste dag is leuk, maar na 3-4 dagen heb je de neiging om toch even dat chocolaatje te snoepen want achja ik heb toch men best gedaan. NEEEEEEEEEEEE daar gaan we de fout in. blijf consequent en je boekt resultaat!! succes! xxx
Ga het ook proberen, ben benieuwd!
Succes inchAllah gaat het je lukken!! blijf aub consequent, en niet snoepen!!
(K)
CHARMINGWOMAN
29-11-2010, 21:59
Perfect, dit ga ik ook 1 weekje doen en dan weer heel rustig opbouwen en gezond verder eten en dan weer na een paar weken 1weekje volhouden.
Ik begin er insha'Allah woensdag mee, want ik heb geen eieren meer in huis. :banana:
ik weet alleen niet hoe ik bijvoorbeeld die kool en bleekselderij zou kunnen klaar maken?
zal ik eens kort en krachtig vertellen wat ik deed:
ik at dus altijd 6 eieren pdag, 2 in ochtend, 2 mee naar school, en 2 avond eten. dus ik at 2 in de ochtend met wat komkommer stukjes en tomaat stukjes ( die mag je onbeperkt) en het liefst met thee zonder suiker.
in de middag at ik 2 eieren met halve krop sla, komkommer en tomaat, heel zo veel mogelijk water halve liter ong dronk ik, eentje rond 12:00 en eentje rond 15:00)
In de avond deed ik meestal veel sla weer met komkommer en tomaat en ik deed om de dag 200 gram groente ipv sla, beetje afwisseling volgens mij mag je ook 1 dag vlees hebben en een of 2 dagen vis.
(GEEN BROOD OF KOOLHYDRATEN!!)
tip! als je echt honger hebt en je kunt niet meer, neem dan een appel of een mandarijntje, laat de bananen staan en ga geen 3 appels per dag eten!!
MUST: niet snoepen!
DOn't: iedere dag wegen!
ps: zit je in een dip en voelt het alsof het niet werkt, kijk dan in de spiegel, herinner jezelf hoe moooi je al bent en dat je al ver genoeg gekomen bent! inchAllah zal Allah jullie dromen waarmaken, zet door, als je je best doet bereik je alles!
voor meer vragen of een steuntje in de rug, reageer of pm me!!(K)
ben benieuwd ik ga ook maares aan beginne moet nog overgebleven zwangerschaps vetrolletjes weg hebben
success, en volhoudenn!!!(L)
Perfect, dit ga ik ook 1 weekje doen en dan weer heel rustig opbouwen en gezond verder eten en dan weer na een paar weken 1weekje volhouden.
Ik begin er insha'Allah woensdag mee, want ik heb geen eieren meer in huis. :banana:
inchAllah superrr! join the club! als je hulp nodig hebt! ik help je graag en geef graag advies, ik ben nu ook in behandeling bij een diƫtist...
maar vergeet niet die eiren dieet is niet echt het gezondste wat je kunt doen sgat, denk aan je cholestorol. dit mag je volgens mij een keer per 3 maanden doen ofzo, weet niet zeker zou je even moeten na checken!
Succes(L)
ps; whahahah ik deed het met mn zusje we hadden in 5 dagen 60 eiren op!! hahah slangennnnn:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.