Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het jaar 2002

Pagina's : [1] 2

sweet_honnepon
21-12-2002, 19:19

nou het jaar 2002 is bijna om. en de vraag die ik ga stellen heb ik nog niet gezien hier op marokko.nl dus ga ik het maar doen... hoe was het jaar 2002 bij jullie, welke slechte dingen hebben jullie meegemaakt en wat voor goede dingen.. :zwaai:

NoreJihan
21-12-2002, 19:23
Origineel gepost door sweet_honnepon nou het jaar 2002 is bijna om. en de vraag die ik ga stellen heb ik nog niet gezien hier op marokko.nl dus ga ik het maar doen... hoe was het jaar 2002 bij jullie, welke slechte dingen hebben jullie meegemaakt en wat voor goede dingen.. :zwaai: K ben in hethaar 2002 heel erg veranderd (positief)

Onslaught
21-12-2002, 19:26
vor mij is 2002 jaaar een jar die geen jaar was, heb alels meegemaakt, van lefde tot ziekte:( zucht

sweet_honnepon
21-12-2002, 19:31
Origineel gepost door NoreJihan K ben in hethaar 2002 heel erg veranderd (positief) je bent zeker van de drugs af ;)

al_hamka
21-12-2002, 23:22

Hmmm interessante vraag :) Goede dingen: - Ik heb een hele leuke vakantie gehad - Was een leuk rwiena-jaar - Heb een leuke tijden met vrienden/vriendinnen beleefd - Veel liefde gegeven/ontvangen Slechte dingen: - Veel problemos gehad - Veel pijn gehad - Veel fouten gemaakt :D En tot slot wil ik effe Kenitriya bedanken voor al haar hulp :) Thanx meid :goedzo: ** SouSou **

EMIEN
21-12-2002, 23:28
Origineel gepost door al_hamka Hmmm interessante vraag :) Goede dingen: - Ik heb een hele leuke vakantie gehad - Was een leuk rwiena-jaar - Heb een leuke tijden met vrienden/vriendinnen beleefd - Veel liefde gegeven/ontvangen Slechte dingen: - Veel problemos gehad - Veel pijn gehad - Veel fouten gemaakt :D En tot slot wil ik effe Kenitriya bedanken voor al haar hulp :) Thanx meid :goedzo: ** SouSou ** Enne ikke.............................................. .....??? El hamka: WIE BEN JIJ??? EMIEN: je neefje??? el hamka: owja............ El hamka: maar jij hebt niets gedaan voor mij.... Emien:.....owja................eigenluk is dat wel zo ....... el hamka: ja Emien: ok el hamka: ok ZO nu heb ik ons tijd bespaart.......:D:D:D:D

BENTGHATAR
21-12-2002, 23:29
goede dingen: Ik ben me meer gaan verdiepen in de islam Leuke tijd gehad met familie en vrienden slechte dingen 2 familieleden overleden Vader was erg ziek. en nog wat

Letizia
21-12-2002, 23:30
ik heb ook veel momenten gehad die me zo gelukkig maakten. Ik ben dankbaar dat ik mijn school heb gehaald, dankbaar dat ik gezond ben gebleven en geen ziekte heb gekregen, dankbaar dat ik mijn huidge vriend heb leren kennen, dankbaar dat ik dingen van mezelf heb leren kennen die ik niet wist dat ik ze had nl. geduld. dankbaar dat ik een hele leuke tijd heb gehad in Sicilie, en dankbaar dat ik daar m'n familie heb gezien. Ik ben zelfs dankbaar voor de momenten die me pijn deden, het heeft me sterker gemaakt en ik weet nu dat je sterk in je schoenen moet staan in dit leven. Dankbaar dat ik dit mocht plaatsen en dat jullie het hebben gelezen. Heel gelukkig nieuwjaar alvast toegewenst ! liefs

al_hamka
21-12-2002, 23:35
Origineel gepost door EMIEN Enne ikke.............................................. .....??? El hamka: WIE BEN JIJ??? EMIEN: je neefje??? el hamka: owja............ El hamka: maar jij hebt niets gedaan voor mij.... Emien:.....owja................eigenluk is dat wel zo ....... el hamka: ja Emien: ok el hamka: ok ZO nu heb ik ons tijd bespaart.......:D:D:D:D Ouffff zo zie je maar weer dat die gestoordheid gewoon in de familie zit :D Meer hoef ik niet te vertellen neem ik aan :p Love yah ;) Ennuhh Thanxxxxxxxx :D ** SouSou **

femme_ahrilla
21-12-2002, 23:49
hee, bijna iedereen heeft zijn/ haar avatar gechanged!

al_hamka
21-12-2002, 23:54
Yepzz... ik kreeg een beetje genoeg van die andere :D ** SouSou ** :rolleyes:

zoofijn
22-12-2002, 00:00
alleen maar leuke dingen gedaan en mee gemaakt op vakantie geweest en daarna heb ik rijbewijs gehaalt en weer daarna heb ik een autoje gekocht heel veel pleizer in het nieuw jaar allemaal 2003

NoreJihan
22-12-2002, 00:20
Origineel gepost door sweet_honnepon je bent zeker van de drugs af ;) nee Ik ben me meer gaan verdiepen in de islam :zwaai:

femme_ahrilla
22-12-2002, 00:21
Origineel gepost door al_hamka Yepzz... ik kreeg een beetje genoeg van die andere :D ** SouSou ** :rolleyes: me2!

Toufik19
22-12-2002, 00:30

het is zeer dom om het jaar per jaar te bekijken.verstandige mensen bekijken het dag per dag.

Pagina's : [1] 2