Bekijk originele versie : Met spoed op zoek naar nummers van anacheed bandjes!!!!!
Salaam waleikum.....
Ik ben dringend op zoek naar nummers van zo veel mogelijk anacheed bandjes!!!
Zouden jullie die hier aub willen plaatsen?
Alvast bedankt.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( :( :( :( :( Echt helemaal niemand??????
Het is echt heel dringend!!!
:confused:
Mysticalia
08-09-2004, 08:48
er staan genoeg op de forum hoor. typ het woordje in bij 'zoeken' en je krijgt wel een lijstje denk ik :confused:
UmmNaasiruddeen
08-09-2004, 09:11
Salaam alaykoem
Attawba 0614149808
Wasalaam
Ladyamersfoort
08-09-2004, 09:49
Er is een anashidband in denhaag. als ik jou was zal ik ze niet nemen. Ze zijn heel goed maar ze stoppen om de 5 min. supper irritant!!! Mocht je een telefoon nummer krijgen van iemand, ik waarschuw je. Het zijn opzich wel aardige meisje maar maak eerst goede afspraken voordat ze komen.
Ze zijn nooit goed voorbereid. Ze komen naar een bruidfeest terwijl ze dachten dat het een geboortefeest was. Je moet ze ook nog eens ophalen en wegbrengen. Dus pas op!!! Ander is je hele dag naar de klote!!!!
UmmNaasiruddeen
08-09-2004, 17:10
Origineel gepost door Ladyamersfoort
Er is een anashidband in denhaag. als ik jou was zal ik ze niet nemen. Ze zijn heel goed maar ze stoppen om de 5 min. supper irritant!!! Mocht je een telefoon nummer krijgen van iemand, ik waarschuw je. Het zijn opzich wel aardige meisje maar maak eerst goede afspraken voordat ze komen.
Ze zijn nooit goed voorbereid. Ze komen naar een bruidfeest terwijl ze dachten dat het een geboortefeest was. Je moet ze ook nog eens ophalen en wegbrengen. Dus pas op!!! Ander is je hele dag naar de klote!!!!
Salaam alaykoem,
Goed zijn ze zeker ;) vertel zuster hoevaak heb je ze meegemaakt??
Wasalaam
babybruidje
08-09-2004, 17:11
Origineel gepost door Sistaaa
Salaam alaykoem,
Goed zijn ze zeker ;) vertel zuster hoevaak heb je ze meegemaakt??
Wasalaam
hihih laat me raden jij bent er 1 van ;)
UmmNaasiruddeen
08-09-2004, 17:12
Jaaaaaaaaa
UmmNaasiruddeen
08-09-2004, 17:15
he babybruidje heb jij ons niet voor je bruiloft genomen??
babybruidje
08-09-2004, 17:18
jahhh volgens mij wel ja en jij bent? S of iemand anders uit de macha Allah groep?
UmmNaasiruddeen
08-09-2004, 17:19
S en schat schrikt niet van de negatieve reactie's het word een TOP bruiloft inchALLAH....
babybruidje
12-09-2004, 14:55
dank je lieverd!!!! insha Allah ik heb er echt zin in
UmmNaasiruddeen
13-09-2004, 10:20
Origineel gepost door liefmeiske
Salaam3alaikoum warahamtoelah wa barakatoe,
Wij hebben de band 2 maanden geleden op mijn zus de bruiloft gehad. Ze kwamen inderdaad ietsjes te laat als je het over de groep a tawba had maar ik zal ze eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwig dankbaar zijn voor de top feest die ze mijn zus hebben bezorgd, wollah ze zijn echt cool ik hoorde eerst ook allemaal praatjes over hen .. na sorry maar ons feest was een top feest en daar hebben zij met de wil van Allah swt voor gezorgd.
Mijn broer gaat binnenkort trouwen en helaas zijn ze op die dag al bezet dus ik ben ook opzoek naar een goede anasheedband dus mochten jullie info hebben...graag inshaAllah
salaam3alaikoum
Jazaki lahoe gayran :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.