Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand ervaring met tattoe's?

Pagina's : [1] 2

sweetlady2010
25-11-2010, 20:09

Wie heeft er hier een tattoe? Zo ja, waar heb je die en heb je er spijt van? Weet iemand ook hoe het zit met weg laten laseren of iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb namelijk al aantal jaartjes een tattoe waar ik verschrikkelijk spijt van heb, gelukkig is die voor anderen niet zichtbaar maar word er zelf wel steeds mee geconfronteerd als ik het zie...:( Ik heb de naam van een ex (eerste liefde) laten tattoëren, toen de relatie over was en ik een nieuwe vriend kreeg stoorde hij zich er best wel aan (ook wel begrijpelijk). Ik ben daarom toen nog een x naar een tattoe-zaak geweest en heb eroverheen laten tattoëren, gelukkig was het niet een lange naam en kun je die naam die meer zien/lezen maar ik zit wel opgescheept met 3 lelijke roosjes:jammer: :confused: Het behoort gewoon tot me verleden en wil er heel graag vanaf:o

brownie74
25-11-2010, 21:04
Wie heeft er hier een tattoe? Zo ja, waar heb je die en heb je er spijt van? Weet iemand ook hoe het zit met weg laten laseren of iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb namelijk al aantal jaartjes een tattoe waar ik verschrikkelijk spijt van heb, gelukkig is die voor anderen niet zichtbaar maar word er zelf wel steeds mee geconfronteerd als ik het zie...:( Ik heb de naam van een ex (eerste liefde) laten tattoëren, toen de relatie over was en ik een nieuwe vriend kreeg stoorde hij zich er best wel aan (ook wel begrijpelijk). Ik ben daarom toen nog een x naar een tattoe-zaak geweest en heb eroverheen laten tattoëren, gelukkig was het niet een lange naam en kun je die naam die meer zien/lezen maar ik zit wel opgescheept met 3 lelijke roosjes:jammer: :confused: Het behoort gewoon tot me verleden en wil er heel graag vanaf:o http://www.medischforum.nl/onderwerp/5940 blijkbaar heb je 5 a 8 behandelingen nodig van ongeveer 10 minuten met 5 weken tussen elke behandeling door. kostprijs 95 euro per keer en je mag in die periode je tattoo niet met de zon in aanraking laten komen.

MissTaza
25-11-2010, 21:15
nou ik heb er een gehad toen ik ook jong was, maar ik heb het weggelasert. Ik was jong, dom en een puber. Maar ik heb het in rotterdam zuidplein weg laten laseren. Het koste mij 75 euro per keer, ik ben hmdl niet dom geweest om de naam van iemand er op te zetten. Ik moest wel 12x gaan. Ik wil je wel zeggen dat het erg pijn doet, je moet dan emla creme bij je huisarts halen. Helaas krijgen we spijt pas achteraf. Je mag 1x per 6 weken gaan, omdat je huid moet herstellen. Ik was ook een aantal jaren geleden ermee begonnen en subhanallah de laatste x was me man meegegaan en de eerst volgende maand trouwakte getekend. Ik voelde me wel echt kapot voorschut omdat ik op den duur, de loop der jaren een hijaab ben gaan dragen.

sweetlady2010
28-11-2010, 18:19
http://www.medischforum.nl/onderwerp/5940 blijkbaar heb je 5 a 8 behandelingen nodig van ongeveer 10 minuten met 5 weken tussen elke behandeling door. kostprijs 95 euro per keer en je mag in die periode je tattoo niet met de zon in aanraking laten komen. Hey sweety erg bedankt voor je reactie en de info:goedzo: Gelukkig zit de tattoo bij mij op een plek waar de zon niet schijnt, dus daar zou ik dan geen problemen mee krijgen:rolleyes:

sweetlady2010
28-11-2010, 18:22

nou ik heb er een gehad toen ik ook jong was, maar ik heb het weggelasert. Ik was jong, dom en een puber. Maar ik heb het in rotterdam zuidplein weg laten laseren. Het koste mij 75 euro per keer, ik ben hmdl niet dom geweest om de naam van iemand er op te zetten. Ik moest wel 12x gaan. Ik wil je wel zeggen dat het erg pijn doet, je moet dan emla creme bij je huisarts halen. Helaas krijgen we spijt pas achteraf. Je mag 1x per 6 weken gaan, omdat je huid moet herstellen. Ik was ook een aantal jaren geleden ermee begonnen en subhanallah de laatste x was me man meegegaan en de eerst volgende maand trouwakte getekend. Ik voelde me wel echt kapot voorschut omdat ik op den duur, de loop der jaren een hijaab ben gaan dragen. Hey meid, Jij ook bedankt voor de info, ik zie dat het hier wat goedkoper is, op zich maakt het me echt niet uit wat het kost, als het maar goed gebeurd:o Ik zie ook erg tegen de pijn op maar het is dan gewoon niet anders gewoon doorbijten...:( En meid nog even dit.. een tattoo zetten is altijd verkeerd/dom ongeacht wat je laat Tattoëren:hadj: En idd achteraf komt altijd de spijt:( Maar ben blij voor je dat jij het in ieder geval achter de rug hebt, nu ik nog !!

samraaa
28-11-2010, 18:36
nou ik heb er een gehad toen ik ook jong was, maar ik heb het weggelasert. Ik was jong, dom en een puber. Maar ik heb het in rotterdam zuidplein weg laten laseren. Het koste mij 75 euro per keer, ik ben hmdl niet dom geweest om de naam van iemand er op te zetten. Ik moest wel 12x gaan. Ik wil je wel zeggen dat het erg pijn doet, je moet dan emla creme bij je huisarts halen. Helaas krijgen we spijt pas achteraf. Je mag 1x per 6 weken gaan, omdat je huid moet herstellen. Ik was ook een aantal jaren geleden ermee begonnen en subhanallah de laatste x was me man meegegaan en de eerst volgende maand trouwakte getekend. Ik voelde me wel echt kapot voorschut omdat ik op den duur, de loop der jaren een hijaab ben gaan dragen. Heel erg typerend voor marokkaanse wijven, eerst uitleven de ho uithangen dan in eens hjaab gaan dragen en de schone schijn op nahouden.:maf: :hihi:

donnaguy
28-11-2010, 20:36
Heel erg typerend voor marokkaanse wijven, eerst uitleven de ho uithangen dan in eens hjaab gaan dragen en de schone schijn op nahouden.:maf: :hihi: En tot wie behoor jij dan, ook tot de 'typische Marokkaanse wijf'???

Kamal070
29-11-2010, 03:14
Daarom heb ik de naam van mijn moeder getatoeerd. Je moeder blijft altijd, van je partner weet je het niet...

Tet0uania89
29-11-2010, 08:16
Hey sweety erg bedankt voor je reactie en de info:goedzo: Gelukkig zit de tattoo bij mij op een plek waar de zon niet schijnt, dus daar zou ik dan geen problemen mee krijgen:rolleyes: met andere woorden '' je tatoo zit of op je kut of op je kont''

Tet0uania89
29-11-2010, 08:17
Daarom heb ik de naam van mijn moeder getatoeerd. Je moeder blijft altijd, van je partner weet je het niet... maakt dat het minder erg? dat je de naam van je moeder zet?

brownie74
29-11-2010, 09:49
met andere woorden '' je tatoo zit of op je kut of op je kont'' zijn dat de enige lichaamsdelen die bij jou bedekt zijn? Ikzelf knap af op tatoos,rokers,alcohol drinkers,....etc maar mensen nodeloos gaan provoceren of neersabelen als hij/zij in een zwakkere positie ligt is niet eervol. Mensen maken fouten,de ene al wat groter dan de andere Onze religie zegt dat er maar 1 iemand ons kan beoordelen. Je kan hierin alleen maar groeien en gooi je hassanat niet weg

Tet0uania89
29-11-2010, 09:59
zijn dat de enige lichaamsdelen die bij jou bedekt zijn? Ikzelf knap af op tatoos,rokers,alcohol drinkers,....etc maar mensen nodeloos gaan provoceren of neersabelen als hij/zij in een zwakkere positie ligt is niet eervol. Mensen maken fouten,de ene al wat groter dan de andere Onze religie zegt dat er maar 1 iemand ons kan beoordelen. Je kan hierin alleen maar groeien en gooi je hassanat niet weg ik oordeel niet! de naam van je moeder zetten maakt het niet minder erg dat een tatoo niet toegestaan is en je kan wel zeggen van ja dit en at is ook haram dat weet ik wel maar daar heb ik het niet over want dat weet diegenen zelf ook wel heb het gwn over '' de naam van je moeder zetten'' maakt het niet minder erg!

brownie74
29-11-2010, 10:04
ik oordeel niet! de naam van je moeder zetten maakt het niet minder erg dat een tatoo niet toegestaan is en je kan wel zeggen van ja dit en at is ook haram dat weet ik wel maar daar heb ik het niet over want dat weet diegenen zelf ook wel heb het gwn over '' de naam van je moeder zetten'' maakt het niet minder erg! Ik had het over je voorgaande reactie waarbij je naar de locatie van de tattoo aan het hengelen was maar tegelijkertijd suggereerde dat het wel de schaamstreek moest zijn. de vraag was trouwens hoe je ze het best kan verwijderen. het is te laat om suggesties te geven, ze wilt ze namelijk zelf verwijderen.

Tet0uania89
29-11-2010, 10:16
Ik had het over je voorgaande reactie waarbij je naar de locatie van de tattoo aan het hengelen was maar tegelijkertijd suggereerde dat het wel de schaamstreek moest zijn. de vraag was trouwens hoe je ze het best kan verwijderen. het is te laat om suggesties te geven, ze wilt ze namelijk zelf verwijderen. ze zegt tog het zit op een plek die niet zichtbaar is? nou dan ga ik dat automatisch denken

brownie74
29-11-2010, 10:54

ze zegt tog het zit op een plek die niet zichtbaar is? nou dan ga ik dat automatisch denken rug en buik zijn bijvoorbeeld ook lichaamsdelen die je niet elke dag aan de zon blootstelt.

Pagina's : [1] 2