Bekijk originele versie : Sex in de ISLAM????
Moslimjongens zijn vaak erg duidelijk. Ze willen trouwen met een moslimmeisje dat nog maagd is, dat is het grootste ideaal. Seks hoort bij het huwelijk. Zowel jongen als meisje moeten als maagd het huwelijk
ingaan. Met elkaar naar bed gaan voor het huwelijk is dus verboden. Dit staat allemaal in de Koran. De Koran leert zuiverheid en reinheid.
Als je je houdt aan de voorschriften dan heb je geen problemen. Omdat we in de Nederlandse cultuur vaak open en vrij met seks omgaan, is het voor veel moslimjongens verleidelijk met een meisje naar bed te gaan voor het huwelijk. Vaak zijn dit juist geen moslimmeisjes, omdat zij weten dat maagd zijn heel belangrijk is. Aangezien veel jongens nogal eens opscheppen over hun 'bed-prestaties' willen moslimjongens niet achterblijven. Het niet-maagd-zijn bij jongens is natuurlijk ook goed te verbergen.
Toch is het maagd-zijn van meisjes wel erg belangrijk. Als een meisje geen maagd meer is, dan kwetst zij de familie.
:jammer:
Ik heb dit op een nederlandse site gevonden dus die vooroordelen mogen wegvallen... :rolleyes:
Origineel gepost door helleau
IS TOCH ZO
de inhoud bedoel je?? ja.... :( spijtig genoeg...
Velen proberen dit alsnog te ontkennen...
Nounousa
21-12-2002, 18:01
inderdaad
PerfectTangawia
21-12-2002, 18:03
Origineel gepost door Zina17
de inhoud bedoel je?? ja.... :( spijtig genoeg...
Velen proberen dit alsnog te ontkennen...
dat vind ik namelijk ook.. ben het met je eens.. WAAROM..????
TANGAWIA
maghrabia82
21-12-2002, 18:05
Aangezien veel jongens nogal eens opscheppen over hun 'bed-prestaties' willen moslimjongens niet achterblijven. Het niet-maagd-zijn bij jongens is natuurlijk ook goed te verbergen.
Toch is het maagd-zijn van meisjes wel erg belangrijk. Als een meisje geen maagd meer is, dan kwetst zij de familie.
:rolleyes:
Klopt......Wel jammer dat er moslimjongens zijn die niet willen achterblijven en toch maar met een meisje naar bed gaan....Maar volgens mij is dat niet de enige reden ......
Nounousa
21-12-2002, 18:08
Origineel gepost door maghrabia82
Klopt......Wel jammer dat er moslimjongens zijn die niet willen achterblijven en toch maar met een meisje naar bed gaan....Maar volgens mij is dat niet de enige reden ......
voor jongens is het denk IK moeilijker om de hormonen te bedwingen
Origineel gepost door Hindje
voor jongens is het denk IK moeilijker om de hormonen te bedwingen
ik denk dat de mannen en vrouwen gelijk staan op dat gebied....
Uit wat leidt je dat af? :D
maghrabia82
21-12-2002, 18:11
Ja dat denk ik ook zina.......maar mannen gaan er gewoon makkelijker mee om omdat je het toch niet kunt bewijzen bij een jongen......onzin eigenlijk maar ja............
Nounousa
21-12-2002, 18:12
uit de personen die ik in mijn eigen omgeving zie!!
jongens krijgen meer vrijheid en krijgen dus ook eerder de kans...:(
Ja dat denk ik ook zina.......maar mannen gaan er gewoon makkelijker mee om omdat je het toch niet kunt bewijzen bij een jongen......onzin eigenlijk maar ja............
ik denk het ook dat dat de belangrijkste factor is;je kunt aan een jongen niet zien of hij nog maagd is of niet maar als ze willen trouwen EISEN ze een maagd:jammer:
Nounousa
21-12-2002, 18:14
bewijzen??? tegenover wie moet je het bewijzen dan??
ALLAH (SWT) ziet toch ALLES, HIJ weet het al en inshallah zullen de personen die zich er niet aan houden gestraft worden!!!!
toch?
uit de personen die ik in mijn eigen omgeving zie!!
jongens krijgen meer vrijheid en krijgen dus ook eerder de kans...:(
vrijheid speelt daar geen rol bij denk ik :( want het wil niet zeggen dat omdat een meisje niet buiten mag dat ze nog maagd is he.... ;) Zij kunnen ook gemakkelijk de kans krijgen om...
ALLAH (SWT) ziet toch ALLES, HIJ weet het al en inshallah zullen de personen die zich er niet aan houden gestraft worden!!!!
toch?
denk dan eens aan die achterlijke marokkaanse traditities waarbij het meisje het lakentje aan haar schoonfamilie moet laten zien!!!Ik ken veel van die verhalen hoor!! :rolleyes:
camiliaa
21-12-2002, 18:19
de reden waarom sex voor het huwelijk niet mag is niet alleen grotendeels gebaseerd op eer, waardigheid en zo maar ook op ziektes...tfoe ik wil er niet eens bij nadenken hoeveel van die sexverslaafden elkaar besmetten en wie is uitduidelijk de DICK :auw: de dames die nog wel maagd zijn!!!! dus ladies be carefull laat je mannetje maar eerst een aids test afleggen voordat jij je leven aan hem toewijd!! en dat wat kan er neit bewezen worden; je maagdelijkheid??!! de enige waar jij verantwoording aan schuldig bent, kom je vanzelf wel tegen op Judgement Day :engel:
maghrabia82
21-12-2002, 18:20
toch?
Ja je hebt gelijk maar ik bedoel hier op aarde jongen kan het gewoon doen kan toch niet bewezen worden......maar zoals jij zei allah(swt)ziet alles en later zullen ze zich moeten verantwoorden voor hun daden.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.