Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb je hier wel eens bij nagedacht?

Rosanna
21-12-2002, 17:08

Oke.. Stel je hebt een goed of slecht leven geleefd.. en dan kom je dus in de hemel of hel... EN DAN?! Dus je bent daar voor altijd.. er is geen toekomst.. het is gewoon voor ALTIJD echt f¨cking ALTIJD!!! ONEINDIG!! ik word zo gek als ik daar over nadenk... denken jullie dat ook wel eens? of geloven jullie dat na een aantal jaren je ziel wordt verbrand ofzo? :zwaai:

Rosanna
21-12-2002, 17:11
Niemand die hier wel eens over denkt??

Saiyan
21-12-2002, 17:16
Ja ik wel, maar het is zo dat je nu op de proef wordt gesteld. Doe je het goed ga je naar de hemel en zal je daar voor altijd blijven. Doe je het slecht dan zal je voor altijd verbranden in de hel...:zwaai:

Rosanna
21-12-2002, 17:17
Nee, je snapt me niet.. het maakt nu ff niet uit waar je komt.. maar dat je daar dan voor ALTIJD blijft... ALTIJD ALTIJD ALTIJD!!!!!! dat maakt mij gek.. ik wil ooit een keer echt WEG zijn snap je

EMIEN
21-12-2002, 17:19

Origineel gepost door Rosanna Nee, je snapt me niet.. het maakt nu ff niet uit waar je komt.. maar dat je daar dan voor ALTIJD blijft... ALTIJD ALTIJD ALTIJD!!!!!! dat maakt mij gek.. ik wil ooit een keer echt WEG zijn snap je Kijk nu heft de mens tijdbesef..............en mens word ouwer.... Als ziel in de hemel zal die wordn ontnomen...........denk ik.........je zal gewoon er niet aan denken.......... In de hel weet ik het niet.... :zwaai:

Saiyan
21-12-2002, 17:22
Origineel gepost door EMIEN Kijk nu heft de mens tijdbesef..............en mens word ouwer.... Als ziel in de hemel zal die wordn ontnomen...........denk ik.........je zal gewoon er niet aan denken.......... In de hel weet ik het niet.... :zwaai: juist ja. Het tijdsbesef gaat weg. De tijd speelt geen rol meer en dat geldt ook als je in de hel komt...Voor altijd zal je daar blijven. Hoewel ik heb gehoord dat je na 349439857459 jaar in de hel misschien nog in de hemel terecht kan komen...

Rosanna
21-12-2002, 17:22
Dus je denkt dat we het normaal vinden op dat moment? Maar aghhhhhhhhh IK KAN ER NIET TEGEN!!!!!!!! :toink: :toink: :schreeuw: :schreeuw: :maf2: :maf:

EMIEN
21-12-2002, 17:23
Origineel gepost door Rosanna Dus je denkt dat we het normaal vinden op dat moment? Maar aghhhhhhhhh IK KAN ER NIET TEGEN!!!!!!!! :toink: :toink: :schreeuw: :schreeuw: :maf2: :maf: Komt omdat je nu een mens bent......................dan alleen een ziel.... :zwaai:

Rosanna
21-12-2002, 17:25
snif... Ik hoop het ... snif... :(

House
21-12-2002, 17:26
Origineel gepost door Rosanna Nee, je snapt me niet.. het maakt nu ff niet uit waar je komt.. maar dat je daar dan voor ALTIJD blijft... ALTIJD ALTIJD ALTIJD!!!!!! dat maakt mij gek.. ik wil ooit een keer echt WEG zijn snap je Ik weet nu niet of je uit ontwetendheid spreekt of niet, maar in de hemel (insha allah) heb je allerlei mogelijkheden, je mag alles wensen wat je wil, dit aardse leven is niets vergeleken met het hiernamaals. Dus Rosanna als je eenmaal in de hemel terecht komt, dan wil je er zelfs ook nooit meer uit. Wa allahoe a3lem.

Saiyan
21-12-2002, 17:26
Origineel gepost door Rosanna snif... Ik hoop het ... snif... :( Nu is het de bedoeling dat je er wel over nadenkt, maar laat er geen nachten en dagen verloren gaan door alleen daar aan te denken...

Rosanna
21-12-2002, 17:36
Nee hahaha zo erg is het ook weer niet hoor!! hahaha maar thx ben al een beetje gerust gesteld

Saiyan
21-12-2002, 17:37
Origineel gepost door Rosanna Nee hahaha zo erg is het ook weer niet hoor!! hahaha maar thx ben al een beetje gerust gesteld :goedzo:

SweetRose
21-12-2002, 17:37
hehe deze topic hebbe we nog ni gehad :D