Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : samenleven

new
06-09-2004, 21:00

is niet zo simpel als het lijkt het vergt veel van een persoon en hier beginnen de wrijvingen als je altijd vrij bent geweest en het doen en laten en je bent nu getrouwd ewa dan moet je nu rekening houden met je huwelijkspartner doe je dat niet en je wil vrij blijven zoals vroeger dan wordt het moeilijk ook al zal je partner geen bezwaar hebben de problemen zijn voor het lange termijn :) :zwaai:

Habibinur
06-09-2004, 21:03
Mhh, Met die vraag kamp ik ook al een tijdje!!! Mijn verloofde is heel relaxed en we stappen ook samen (geen discotheken ofzo) maar wel naar dans avonden, concerten enzo. soms ben ik bang dat ie veranderd als we getrouwd zijn en inshallah zal dat niet gebeuren. Ik vind dat je weleens met je vriendinnen de stad in moet kunnen gaan en af en toe met vriendinnen wat moet gaan kunnen drinken. Het leven wat ik nu leid zal wel anders worden maar zal me zeker niet alles laten ontzeggen!!! Korte kleding zal ik zeker niet dragen en elke dag met vriendinnen weg gaan ook niet maar 24 uur thuis zitten HELL NO!

Secret_girl
06-09-2004, 21:26
Ja vooral als hij ongehuwde vrienden heeft. Ik wil mijn toekomstige echgenoot wel vertrouwen. Maar Satan zou er voor zorgen dat het aan me zal vreten, dat ie weg is en wat hij wel niet allemaal dan aan het doen is.

MocrowGirlBella
06-09-2004, 21:54
Helemaal met je eens :goedzo:

SsiSta
06-09-2004, 22:29

Trouwen is er om het leven gemakkelijker te maken. Je bent nooit vrij, vrij. Altijd moet je wel rekening houden met mensen, met je Deen. Nu wel meer dan ooit en meer verantwoordelijkheden, maar of het problemen oplevert heb je zelf in de hand. Als je vrij wilt blijven als vroeger, en dat weet je zeker. Moet je niet trouwen, hoewel het huwelijk een zegening is voor de mensen en erg belangrijk; Het is de helft van je geloof!

hivisu
06-09-2004, 23:51
ja man.

mazhar
08-09-2004, 13:25
is normaal toch als je'n persoon kent, en die persoon maakt je boos, dan ga je naar huis, punt uit, maar als je met iemand samenwoont (getrouwd) dan zit je er mee, je moet geduld hebben, de ene keer heb jij geduld de andere keer heeft je partner geduld zolang er genoeg gepraat wordt en naar elkaar geluisterd wordt kan het niet mis gaan :zwaai:

NietTeDissen
08-09-2004, 14:50
Origineel gepost door new is niet zo simpel als het lijkt het vergt veel van een persoon en hier beginnen de wrijvingen als je altijd vrij bent geweest en het doen en laten en je bent nu getrouwd ewa dan moet je nu rekening houden met je huwelijkspartner doe je dat niet en je wil vrij blijven zoals vroeger dan wordt het moeilijk ook al zal je partner geen bezwaar hebben de problemen zijn voor het lange termijn :) :zwaai: je hebt er zoveel verstand van!:romance:

NadiaBorgerhout
08-09-2004, 14:53
jaaa mazhar heeft al 3 huwelijken achter de rug tog mazhar ? wuahahahah :banana: laterssss

NietTeDissen
08-09-2004, 15:17
ewa ja..dan kan ik wel begrijpen hahahahahahahaha:ego: