Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Bedrieger...

Pagina's : [1] 2

BentFes
06-09-2004, 20:55

Lieve Bedrieger, Ik dacht net even aan je en begon met deze brief. Ik zal hem jou niet opsturen, ik wil alleen even mijn hart luchten. Ik heb je in geen tijden meer gezien. Ik heb je lang niet meer herkend. Ook al ben je dicht bij me, zie ik je gezicht niet. Bedrieger, hoelang geleden is het, dat wij een normaal gesprek hebben gevoerd? Hoelang geleden is het, dat je mij in je armen hebt genomen? Waarom ben je er nu niet? Nu ik je nodig heb. Nu wanneer ik mijn evenwicht bijna verlies. Waarom was je er niet, om mijn tranen weg te kussen? Waarom was je er niet, om mijn gebroken hartje aan elkaar vast te lijmen? Jij hebt deze gecreëerd, maar hebt er verder nooit meer wat aan gedaan. Bedrieger, ik mis je zo. Ook al sprak jij die lieve woorden, gemeend waren ze niet. Ook al ontkende je, onschuld zag ik niet. Ik schaam me voor jou, Bedrieger, dat geef ik toe. Je hebt tegen mij gelogen en jezelf voor de gek gehouden. Wat jij hebt gedaan, kan ik je niet vergeven en vergeten zal ik nooit, omdat ik voor jou mijn jeugd heb vergooit. Ik heb mijn leuke dagen achter gelaten en mijn poppen en speelgoed ook verlaten. Ik werd te vroeg oud, niet genoten van mijn kinderjaren. Ik moest luisteren naar moeilijke woorden en naar ruziënde ouders staren. Ik moest huilende moeders bekijken en gebroken kinderen zien, was dit de ideale jeugd? Ik moest nederlagen accepteren en elk probleem propte ik in mijn hart, ik dacht aan iedereen, totdat ik mezelf vergat. En nu? Nu ik ouder ben en alles ben gaan accepteren, moet ik mijn nog huilende hart negeren. Bedrieger, je hebt me kapot gemaakt! Je hebt mijn ziel kunnen breken. Bedrieger, ik hoop je nooit meer te hoeven zien. Je hebt me laten huilen, totdat mijn ogen pijn deden. Mentaal heb je me kapot gemaakt. Bedrieger, ik haat je! Hoor je me?! Ik haat je, Bedrieger...

thement_return
06-09-2004, 21:06
:huil: Waarom is iedereen de laatste tijd zo verdrietig. Waarom kan niemand meer lachen. Jawel je lacht wel van buiten maar van binnen huil je. Waarom :(

mister_ano
06-09-2004, 21:48
Origineel gepost door thement_return :huil: Waarom is iedereen de laatste tijd zo verdrietig. Waarom kan niemand meer lachen. Jawel je lacht wel van buiten maar van binnen huil je. Waarom :( Omdat iedereen de laatste tijd minder waarde hecht aan de regels van Allah swt. Echte geluk en liefde is alleen bij Allah te ontvangen nergens anders,Hij swt is diegene die je sterk houdt in tijden als er iets naars gebeurt.Hij swt is ons hoop. Hij swt is de Barmahrtige. Volg Zijn swt pad en niemand die je kan misleiden.Hij swt is ons licht. Maar waarom lopen wij graag in het duister?

Secret_girl
06-09-2004, 21:57
Origineel gepost door mister_ano Omdat iedereen de laatste tijd minder waarde hecht aan de regels van Allah swt. Echte geluk en liefde is alleen bij Allah te ontvangen nergens anders,Hij swt is diegene die je sterk houdt in tijden als er iets naars gebeurt.Hij swt is ons hoop. Hij swt is de Barmahrtige. Volg Zijn swt pad en niemand die je kan misleiden.Hij swt is ons licht. Maar waarom lopen wij graag in het duister? Je haalt me de woorden uit de mond. :hoedaf:

mister_ano
06-09-2004, 22:00

Origineel gepost door Secret_girl Je haalt me de woorden uit de mond. :hoedaf: Ik hoop dat je je tanden gepoetst hebt.

ilhamAlhoceima
06-09-2004, 22:03
Na slechte tijden komen goede tijden wees sterk

BentFes
06-09-2004, 22:10
Origineel gepost door mister_ano Omdat iedereen de laatste tijd minder waarde hecht aan de regels van Allah swt. Echte geluk en liefde is alleen bij Allah te ontvangen nergens anders,Hij swt is diegene die je sterk houdt in tijden als er iets naars gebeurt.Hij swt is ons hoop. Hij swt is de Barmahrtige. Volg Zijn swt pad en niemand die je kan misleiden.Hij swt is ons licht. Maar waarom lopen wij graag in het duister? goed gezegd :goedzo:

BentFes
06-09-2004, 22:19
Origineel gepost door thement_return :huil: Waarom is iedereen de laatste tijd zo verdrietig. Waarom kan niemand meer lachen. Jawel je lacht wel van buiten maar van binnen huil je. Waarom :( :(

LaMorena
06-09-2004, 22:21
Origineel gepost door mister_ano Omdat iedereen de laatste tijd minder waarde hecht aan de regels van Allah swt. Echte geluk en liefde is alleen bij Allah te ontvangen nergens anders,Hij swt is diegene die je sterk houdt in tijden als er iets naars gebeurt.Hij swt is ons hoop. Hij swt is de Barmahrtige. Volg Zijn swt pad en niemand die je kan misleiden.Hij swt is ons licht. Maar waarom lopen wij graag in het duister? Echt een mooie reactie. En meid, wat jou overkomen is, echt vreselijk als ik dat zo lees. Ik wens je heel veel sterkte en vertrouw op Allah swt. Dan komt insh'allah alles goed.

Secret_girl
06-09-2004, 22:27
Origineel gepost door mister_ano Ik hoop dat je je tanden gepoetst hebt. :watte?: Waar slaat dat op? Of ben ik weeeeer traag van begrip?

mister_ano
06-09-2004, 22:34
Origineel gepost door Secret_girl :watte?: Waar slaat dat op? Of ben ik weeeeer traag van begrip? woorden uit je mond.

Secret_girl
06-09-2004, 22:44
Origineel gepost door mister_ano woorden uit je mond. :D What ever! ik begrijp em niet!!!!

mister_ano
06-09-2004, 22:48
Origineel gepost door Secret_girl :D What ever! ik begrijp em niet!!!! geeft niet er zal een dag komen dat je hem zal begrijpen...ooit als je groot bent. :eek:

Secret_girl
06-09-2004, 22:51
anyway ik ga nu slapen moet morgen vroeg op. Salamoe halikoem!

Secret_girl
06-09-2004, 22:53

Is niet grappig met andere woorden ik ben een klein kindje wedden dat je me avatar hebt bekeken! Ohhhhhh ik begrijp em trouwens, je moet me niet onderschatten jongetje!

Pagina's : [1] 2