Bekijk originele versie : Israel Europa?
Ik had het vandaag op mijn werk met collega's over Israel. Ze zeiden tegen me dat israel bij Europa hoort en misschien over een tijd ook bij de EU zal horen.
Israel doet immers ook mee met het Eurovisie Songfestival.
Hoort Israel bij Europa??? Ik zelf dacht van niet namelijk...
Israel zal niet bij Europa horen, Europa zal bij Israel horen..
JudgmentDaY
06-09-2004, 19:24
Israel wurmt zich overal door.
FAITHLESS
06-09-2004, 19:25
Origineel gepost door Naizah
Ik had het vandaag op mijn werk met collega's over Israel. Ze zeiden tegen me dat israel bij Europa hoort en misschien over een tijd ook bij de EU zal horen.
Israel doet immers ook mee met het Eurovisie Songfestival.
Hoort Israel bij Europa??? Ik zelf dacht van niet namelijk...
Israel hoort zeker niet bij Europa , maar gezien de verhoudingen onderling kun je wel enige conclusie trekken .
Ik denk dat Israel mede door het verleden niet eens bij europa hoeft te horen om steun te krijgen in welke opzicht dan ook .
Dat blijkt namelijk ook uit de economische verdragen die zogenaamd zijn gesloten met Israel met betrekking tot het schenden van de mensenrechten. Daar staat onder andere in dat Israel eventueel door Europa economisch geboycot zou kunnen worden als Israel de mensenrechten van de Palestijnen niet zou respecteren.
Nou tot op de dag van vandaag is daar nooit sprake van geweest en zal ook niet in de nabije toekomst gebeuren.
Onder andere de SP in de Tweede Kamer heeft dat meerde malen in de Kamer en het Europesche Parlement ten gehore gebracht , maar zoals gewoonlijk is Europa bang voor maatregelen uit de VS .
Dus mijn conclusie is dat Israel niet bij de Europa wil horen en het waarschijnlijk niet nodig acht om deel uit te maken van Europa . Wel is sprake geweest in de Kneset ( Israelische Parlement ) om een aanvraag in te dienen .
Ze doen zelfs mee met het EK
Origineel gepost door Karrar
Ze doen zelfs mee met het EK
Het Europees zit ze in het bloed, of beter gezegd hun bloed zit in Europa..
FAITHLESS
06-09-2004, 20:16
Origineel gepost door Benkiro
Het Europees zit ze in het bloed, of beter gezegd hun bloed zit in Europa..
SAD ;) BUT TRUTH !!!!
Die joden maken wel een weggetje om erbij te horen...je weet wel hoe ze zijn...ze krijgen het voorelkaar om bij europa te komen via amerika
maar ze horen er niet bij...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.