Bekijk originele versie : Nieuws
C_OUJDIA
21-12-2002, 15:53
Kijken er hier mensen naar het nieuws van Marokko.
elke keer als ik het zie lach ik me KApoeeet. hahahaaha
vooral als er een man het nieuws brengt echt net of zijn leven ervan af hangt.en dan ze3ma interssant doen door regelmatig op het papier dat op tafel ligt te kijken en om te slaan.
En de vrouwen het make-up dat ze op hebben lijkt net of een klein kind het heeft opgebracht.hahahahaa :hihi:
de verslaggevers praten zonder ff adem te laten. Ze3ma nieuws brengen hahaha.
graag hoor ik jullie mening hierover
:zwaai:
AngeliNora
21-12-2002, 15:58
Nou ik kijk er heel soms naar als me moeder het toevallig op heeft.
Maar wat mij opvalt dat ze HEEL VEEL make-up op hebben.Zo een lipliner en afschuwelijek rode lippestift.
Maar je heb wel gelijk.HAHAHAHA.
Ik vind het garppig wanneer ze berberse/Soussa/Spaans nieuws uitbrengen,dat is zo lachen man.
C_OUJDIA
21-12-2002, 15:58
Niemand die kijkt :confused:
C_OUJDIA
21-12-2002, 15:59
Vergeet frans niet ahhahaha :lol:
C_OUJDIA
21-12-2002, 16:10
Geen nieuwskijkers onder ons
niet dat ik het begrijp of zo ik zit soms gewoon met ma naar de sateliet te kijken om ff afstand te doen van de pc en dan komt het nieuws en dan ik echt lachen hahahhaha :lol:
SweetRose
21-12-2002, 16:13
hih ja ik kijk mee als bv. mijn ouders het aant zien zijn...zo rond acht uur onze tijd..als ik mij ni vergis...
zehma in de ramadan hadden die vrouwen een djelaba en een hoofddoek aan en nu weten ze nog niet eens wat dat is :(
en wie ik zeker ni kan hebben das die weervrouw..met haar korte haren..jakkes
Ik vind de Spaanse versie altijd GRAPPIg................die mensen praten snel.....:jeweetog:
C_OUJDIA
21-12-2002, 16:17
Die stevige weervrouw bedoel die met van die strakke broeken en korte truitjes in carnavals kleuren :D
SweetRose
21-12-2002, 16:21
Origineel gepost door C_OUJDIA
Die stevige weervrouw bedoel die met van die strakke broeken en korte truitjes in carnavals kleuren :D
:lol:
ja inderdaad..iwaa ze moeten toch mooi zijn hé :D
C_OUJDIA
21-12-2002, 16:29
:lol: ze3ma fasion met de mode mee gaan hahahahaha :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.