Bekijk originele versie : Marokkaanse sexuele revolutie?
brownie74
22-11-2010, 22:01
Vroeger gingen de meeste topics hier over vreemdgaande mannen en af en toe over vrouwen.
daarnaast kwam je ook topics tegen over ongewenste zwangerschappen en abortus.
hier zaten dan ook een paar leuke leden zoals selma,pussylicious en lovely as s,sharmuta_ana,HP,harem master,icetea,mmohameddd,...etc die dan grappige provocerende topics openden over rollenspelen,blinddoek en zweepjes....etc
dingen die mss stout waren maar wel binnen de grenzen waren voor mij
het was alleszins een leuke hoekje
nu heb je hier van die zieke geesten met hun shemale,flikker,plas en poep s e x en dingen die voor mij echt over de grens zijn van het toelaatbare
zijn de normen en waarden op s e xueel gebied zo snel gedaald?
IceTea35
22-11-2010, 23:08
Tijden veranderen helaas...
brownie74
22-11-2010, 23:30
ben het volledig met je eens, marokkanen kennen geen schaamte meer!
het is niet de schaamte die me dwarszit maar dat iemand op zich wilt laten kakken of met een omgebouwde vent de koffer wilt induiken.
Disputatio
23-11-2010, 11:53
het is niet de schaamte die me dwarszit maar dat iemand op zich wilt laten kakken of met een omgebouwde vent de koffer wilt induiken.
Ik snap niet echt wat er mis is als anderen dat willen. Ikzelf vind het ook een ranzige gedachte, maar hey wie ben ik om te bepalen wat anderen lekker moeten vinden.
Salutem
tjaaa interesses verschillen nou eenmaal:maf:
Mensen hebben verschillende fantasieen de ene iets extremer dan de andere, maar dat gepoep en plas das wel heeeel extreem aan het worden wie word daar nou opgewonden van? brrr zieke gedachten:maf:
Anoniempje25
23-11-2010, 12:11
Ja het was hier toen vele leuker, stout maar leuk, nu loop ik weg van dit hoekje, enge freaky shit dat je hier leest
brownie74
23-11-2010, 13:10
Ja het was hier toen vele leuker, stout maar leuk, nu loop ik weg van dit hoekje, enge freaky shit dat je hier leest
ze bezorgen zelfs freaky een slechte naam:hihi:
IceTea35
23-11-2010, 14:17
tjaaa interesses verschillen nou eenmaal:maf:
Mensen hebben verschillende fantasieen de ene iets extremer dan de andere, maar dat gepoep en plas das wel heeeel extreem aan het worden wie word daar nou opgewonden van? brrr zieke gedachten:maf:
Idd. :(
Soufyan_EL
23-11-2010, 16:41
Pubers en hormonen..duh...:rolleyes:
snoepje28
23-11-2010, 17:38
laatst sprak ik een man die vertelde dat hij het heerlijk vindt wanneer een vrouw een vinger in ze kontgat stopt en er aan likt..walgelijk gewoon
brownie74
23-11-2010, 17:43
laatst sprak ik een man die vertelde dat hij het heerlijk vindt wanneer een vrouw een vinger in ze kontgat stopt en er aan likt..walgelijk gewoon
wat dacht je van iemand die s e x met een omgebouwde man geen h omo s ex noemt en me ervan wou overtuigen dat ik de geschifte was en hij de normale man:hihi:
snoepje28
23-11-2010, 17:47
wat dacht je van iemand die s e x met een omgebouwde man geen h omo s ex noemt en me ervan wou overtuigen dat ik de geschifte was en hij de normale man:hihi:
waar gaat deze wereld naar toe,jah hij vond mij ook raar omdat ik het walgelijk vond...het zijn meestal homos die niet uit de kast durven te komen
IceTea35
23-11-2010, 20:17
waar gaat deze wereld naar toe,jah hij vond mij ook raar omdat ik het walgelijk vond...het zijn meestal homos die niet uit de kast durven te komen
Ik moest even slikken toen ik dit las...
http://www.mensworld.be/grow/taboes/male-g-spot/
snoepje28
23-11-2010, 20:21
Ik moest even slikken toen ik dit las...
http://www.mensworld.be/grow/taboes/male-g-spot/
haha hele uitleg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.