Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Hadj,insshallah

BENTGHATAR
21-12-2002, 15:14

Salaam mensen, De bedevaart is 1 van de 5 zuilen van de islam. Ik ga niet vragen wie er van plan is om naartoe te gaan, want iedereen is van plan om daar naartoe te gaan, inshallah Maar wat ik wel zou willen weten. Wanneer ben jij van plan om naar Hadj te gaan.?? Denk je van als ik oud ben en al mijn kinderen het huis uit zijn, of wil je er zelf zo snel mogelijk naartoe gaan lals je genoeg geld bezit om de reis naar Hadj te maken. Ik hoop inshallah dat jullie allemaal de kans krijgen om deze pelgrimstocht te maken Sokran http://www.abu-bakr.de/images/mekka.gif

Dida
21-12-2002, 15:15
ik zou echt dolgraag inscha'allah willen als ik net getrouwd ben ofso..!!

BENTGHATAR
21-12-2002, 15:18
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ik zou echt dolgraag inscha'allah willen als ik net getrouwd ben ofso..!! Inshallah a gti Inshallah zal Allah(swt) jouw deze kans geven.

Atlasleeuw
21-12-2002, 15:18
Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam mensen, De bedevaart is 1 van de 5 zuilen van de islam. Ik ga niet vragen wie er van plan is om naartoe te gaan, want iedereen is van plan om daar naartoe te gaan, inshallah Maar wat ik wel zou willen weten. Wanneer ben jij van plan om naar Hadj te gaan.?? Denk je van als ik oud ben en al mijn kinderen het huis uit zijn, of wil je er zelf zo snel mogelijk naartoe gaan lals je genoeg geld bezit om de reis naar Hadj te maken. Ik hoop inshallah dat jullie allemaal de kans krijgen om deze pelgrimstocht te maken Sokran http://www.abu-bakr.de/images/mekka.gif Als je de middelen ervoor hebt..........waarom dan uitstellen?? De meeste mensen zeggen, ja als ik oud ben...........dan kunnen ze nu lekker doen wat ze willen enzo........en tegen die tijd gaan ze zogenaamd hun zonden wassen..........jaaaaaaaaaaa daaaaaag wie zo denkt is verkeerd bezig !!!! Allah ziet en weet alles !!

_MaJesTeiT_
21-12-2002, 15:25

Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam mensen, De bedevaart is 1 van de 5 zuilen van de islam. Ik ga niet vragen wie er van plan is om naartoe te gaan, want iedereen is van plan om daar naartoe te gaan, inshallah Maar wat ik wel zou willen weten. Wanneer ben jij van plan om naar Hadj te gaan.?? Denk je van als ik oud ben en al mijn kinderen het huis uit zijn, of wil je er zelf zo snel mogelijk naartoe gaan lals je genoeg geld bezit om de reis naar Hadj te maken. Ik hoop inshallah dat jullie allemaal de kans krijgen om deze pelgrimstocht te maken Sokran http://www.abu-bakr.de/images/mekka.gif Salem meid, Als ik echt heel rijk was, dan zou ik er nu naar toe gaan, want ik wil er heel graag naar toe Inschagelah.. Ik denk, dat ik er over 2 jaar naar toe zal gaan of eerder misschien....ben dan klaar met mijn studie en heb denk ik veel geld gespaard...... Hoe dan ook, ik ga wel Inschagelah, maar voordat ik getrouwd ben, lijkt me erg leuk en bijzonder om daar heen te gaan op jonge leeftijd Inschagelah.... Moge Allah ons helpen en steunen in alles wat we Hem vragen en Moge Allah onze wensen en dromen uitkomen Inschagelah.. Groetjes Saida ;)

emsoem
21-12-2002, 15:34
ischallah als ik er geld en zin voor heb... =emsoem=

BENTGHATAR
21-12-2002, 21:20
Inshallah mensen............. Ishallaah zullen wij allemaal over het geld beschikken, om naar Mekka te gaan.

sweet_honnepon
21-12-2002, 21:22
Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam mensen, De bedevaart is 1 van de 5 zuilen van de islam. Ik ga niet vragen wie er van plan is om naartoe te gaan, want iedereen is van plan om daar naartoe te gaan, inshallah Maar wat ik wel zou willen weten. Wanneer ben jij van plan om naar Hadj te gaan.?? Denk je van als ik oud ben en al mijn kinderen het huis uit zijn, of wil je er zelf zo snel mogelijk naartoe gaan lals je genoeg geld bezit om de reis naar Hadj te maken. Ik hoop inshallah dat jullie allemaal de kans krijgen om deze pelgrimstocht te maken Sokran http://www.abu-bakr.de/images/mekka.gif als ik voldoende weet over de islaam, en ik weet dat ik er voor klaar ben dan zal ik naar mekka gaan..en natuurlijk als ik daar het geld voor heb