Bekijk originele versie : Balen!!!!!!
Noer3inetie
21-12-2002, 15:07
selem mensen, :)
Hoe is het met jullie?? ik hoop goed.. maar ff mijn titel nader uitleggen. Ik hoorde net dat mijn broers niet naar maroc gaan en mijn broertje ook niet(gezin van 6 kinderen), mijn zus krijgt geen 6 weken vrij. mijn vader die kan niet alleen 2 maroc rijden dus moet hij vliegen. Mijn mama wilt tegen papsie zeggen dat hij alleen moet gaan naar maroc boehoeeeeeeeee ik wil ook............. :(
als we dit jaar niet gaan dan ben ik al 2 jaar niet geweest en dat hou ik echt niet vol. dus ik zei dan gaan we met zijn 5en vliegen 2 maroc. ewa dat wordt sparen voor moi mensen. wie van jullie gaat er ook vliegen deze zomer?? :cool: ? en wie van jullie niet?? let me know(in case ik tog moet blijven hier) :(
ma3eselema, :zwaai:
Noertje
Noer3inetie
21-12-2002, 16:23
nou ja zeg niemand die naar maroc gaat of niemand die hier blijft?? gaan jullie allemaal naar china oele???
AngeliNora
21-12-2002, 16:25
Ik ga voorlopig lang niet meer naar Marokko.I HATE IT.
Ik ben deze zomer geweest en daarvoor was ik ook 3 jaartjes niet geweest dus ik had er heel erg zin in.Maar nee hoor.Ik zou vandaag eigelijk ook naar Marokko gaan met me broer,maar das helaas niet doorgegaan.Ik zou voor een weekje gaan. Maar goed ik blijf voorlopig 4 jaar hierzo.Voor mij geen MAROC meer.
KuZzz Nora
Atlasleeuw
21-12-2002, 16:25
Ja halloooooooooooooo, als die tijd is aangekomen dan zien we wel of we gaan of niet.........insha'Allah
C_OUJDIA
21-12-2002, 16:27
Sinds me geboorte ben ik elke zomer naar marokko geweest op 1 keer na,was het niet met de auto dan gingen we wel vliegen maar deze zomer denk ik dat ik in Nederland blijf me Ma is er nog niet helemaal uit zij beslist altijd op het laatste moment (mei)
Maar ik hoop voor je dat je gaat en als je gaat vliegen sterkte met Royal Air Maroc :D
Atlasleeuw
21-12-2002, 16:27
Origineel gepost door AngeliNora
Ik ga voorlopig lang niet meer naar Marokko.I HATE IT.
Ik ben deze zomer geweest en daarvoor was ik ook 3 jaartjes niet geweest dus ik had er heel erg zin in.Maar nee hoor.Ik zou vandaag eigelijk ook naar Marokko gaan met me broer,maar das helaas niet doorgegaan.Ik zou voor een weekje gaan. Maar goed ik blijf voorlopig 4 jaar hierzo.Voor mij geen MAROC meer.
KuZzz Nora
Als je gaat, moet je naar mooie en onbedorven plekken gaan......maar ja als je naar de grote steden gaat.......word je geeeeeeeeeeek.....vooral als je een dame bent......iedereen fluit je na of wil met je trouwen om naar hollanda te komen.
naoual_tangawia
21-12-2002, 16:58
Origineel gepost door atlasleeuw188
Als je gaat, moet je naar mooie en onbedorven plekken gaan......maar ja als je naar de grote steden gaat.......word je geeeeeeeeeeek.....vooral als je een dame bent......iedereen fluit je na of wil met je trouwen om naar hollanda te komen.
ahahaha....wallah je hebt gelijk! vreselijk ze willen ons maar niet met rust laten met hun mooie praatjes...ze snappen maar niet dat we geinteresseerd zijn....maar ook veel nederlandse jongens zijn volgens mij zichzelf niet in de zomer :rolleyes:
De meeste hebben zeker geen moeite om op een meid af te stappen terwijl ze dat in NL toch minder snel zouden doen.......
maar ik ga inschallah naar marokko deze zomer....ieder jaar
TANGER HERE I COME.....en natuurlijk veel andere steden bezoeken!
Noer3inetie
21-12-2002, 17:02
Ja halloooooooooooooo, als die tijd is aangekomen dan zien we wel of we gaan of niet.........insha'Allah
nou ja zeg kan het nog beleefder??????
:zwaai:
Noer3inetie
21-12-2002, 17:03
Origineel gepost door C_OUJDIA
Sinds me geboorte ben ik elke zomer naar marokko geweest op 1 keer na,was het niet met de auto dan gingen we wel vliegen maar deze zomer denk ik dat ik in Nederland blijf me Ma is er nog niet helemaal uit zij beslist altijd op het laatste moment (mei)
Maar ik hoop voor je dat je gaat en als je gaat vliegen sterkte met Royal Air Maroc :D
thanx ik zie je daar wel insha allah :D
Noer3inetie
21-12-2002, 17:04
:D
maghrabia82
21-12-2002, 17:06
Ach ja moet je nagaan hoe saai het hier is mensen denken nu al aan marokko......
Noer3inetie
21-12-2002, 17:09
ja vandaar ik verheug me nu al een jaar erop......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.