Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand mij helpen?

samieie
21-11-2010, 21:38

Oke, ik heb een probleem met mijn xd- kaart van mijn olympus camera. Het zit namelijk zo, als ik mijn kaartje in me laptop stop dan kan ik mijn foto's er niet op terug vinden. Wel word er aan me gevraagd of ik het kaartje wil formateren... Nou ben ik via google al tal van programma's tegen gekomen waardoor ik mijn foto's kan herstellen alleen na het downloaden van zulke programma's kan ik me foto's wel terug zien, maar als ik ze dan wil opslaan vragen ze naar een product key die ik kan kopen via hun site. Nou is mijn vraag of er iemand een link heeft van een herstel programma die betrouwbaar is waarvan ik gratis gebruik van kan maken. Mijn dank ik groot!:goedzo:

Rongo
21-11-2010, 21:47
Oke, ik heb een probleem met mijn xd- kaart van mijn olympus camera. Het zit namelijk zo, als ik mijn kaartje in me laptop stop dan kan ik mijn foto's er niet op terug vinden. Wel word er aan me gevraagd of ik het kaartje wil formateren... Nou ben ik via google al tal van programma's tegen gekomen waardoor ik mijn foto's kan herstellen alleen na het downloaden van zulke programma's kan ik me foto's wel terug zien, maar als ik ze dan wil opslaan vragen ze naar een product key die ik kan kopen via hun site. Nou is mijn vraag of er iemand een link heeft van een herstel programma die betrouwbaar is waarvan ik gratis gebruik van kan maken. Mijn dank ik groot!:goedzo: Recuva (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Recuva+bestandsherstel) haalt verloren fotobestanden terug. Het is gratis. :)

samieie
21-11-2010, 22:30
Hey rongo, bedankt voor de link. Ik heb het gedownload en het programma meteen gestart en nadat hij mijn sd kaart heeft doorgezocht heeft hij wel een aantal foto's terug gevonden maaar dat waren toevallig allemaal foto's die ik ooit verwijderd had op mijn camera. Maar de foto's die ik wel wil heeft hij niet hersteld, en terwijl die andere programma's wel alla foto's lieten zien ipv alleen de gewiste bestanden. Kan jij me hiermee verder helpen?

Rongo
21-11-2010, 22:38
Hey rongo, bedankt voor de link. Ik heb het gedownload en het programma meteen gestart en nadat hij mijn sd kaart heeft doorgezocht heeft hij wel een aantal foto's terug gevonden maaar dat waren toevallig allemaal foto's die ik ooit verwijderd had op mijn camera. Maar de foto's die ik wel wil heeft hij niet hersteld, en terwijl die andere programma's wel alla foto's lieten zien ipv alleen de gewiste bestanden. Kan jij me hiermee verder helpen? Je zou het met een andere PC kunnen proberen. Maar wel een merkwaardig probleem en volgens mij moet het wel op te lossen zijn, maar ik weet niet of hier genoeg mensen zijn die weten hoe. Je zou je kunnen registreren op de grootste gratis computerhelpdesk van Nederland Helpmij.nl (http://www.helpmij.nl/forum/). Ik denk dat je daar je vraag moet stellen bij Software of bij Fotografie. Vermeld wel je type Windows.

ILI_Amazigh
21-11-2010, 23:09

Oke, ik heb een probleem met mijn xd- kaart van mijn olympus camera. Het zit namelijk zo, als ik mijn kaartje in me laptop stop dan kan ik mijn foto's er niet op terug vinden. Wel word er aan me gevraagd of ik het kaartje wil formateren... Nou ben ik via google al tal van programma's tegen gekomen waardoor ik mijn foto's kan herstellen alleen na het downloaden van zulke programma's kan ik me foto's wel terug zien, maar als ik ze dan wil opslaan vragen ze naar een product key die ik kan kopen via hun site. Nou is mijn vraag of er iemand een link heeft van een herstel programma die betrouwbaar is waarvan ik gratis gebruik van kan maken. Mijn dank ik groot!:goedzo: Je pc wil die kaart formateren omdat hij de indeling niet begrijpt gok ik. In alle gevallen moet je die kaart nooit formatteren want vanaf dat moment gooit hij er alles af. Probeer het op een andere computer te openen of als je een kabeltje hebt, de kaart vanuit je camera proberen te openen.

samieie
22-11-2010, 23:09
Bedankt, voor de tips ik ga ze morgen ff uit proberen.