Bekijk originele versie : Terugkeer-golf..............!!
Atlasleeuw
21-12-2002, 14:27
Ja een ware terugkeer-golf hier op het forum, ikzelf keerde vorige week en ik zag ook elmarocani van de week opduiken en net las ik leeuwenhart zijn topic, dat hij ook terug was en zo zijn er meer mensen..........tja het zal wel met de feest/vakantiedagen te maken hebben........... :D
Laten we er wat leuks van maken......... :zwaai:
het liefst was ik hier weg maar het lukt niet !!!!! :(
Atlasleeuw
21-12-2002, 14:41
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
het liefst was ik hier weg maar het lukt niet !!!!! :(
hahahaha tja dan moet je je pc uit het raam sodemieteren........ :rolleyes:
ja dagggggggggggggggggg..ditis een nieuwe pc..en deze pc is niet alleen van mij hoor..! :(
Atlasleeuw
21-12-2002, 14:44
ja dagggggggggggggggggg..ditis een nieuwe pc..en deze pc is niet alleen van mij hoor..! :(
Nou haal hem weg uit je kamer.........of laat je broer/zus er een wachtwoord opzetten kom je er lekker niet meer in......
de pc zit niet in me kamer..en iedereen heeft zijn eigen naam en wachtwoord op de pc..dus dat zal ook niet lukken..
BENTGHATAR
21-12-2002, 14:53
Rachida,
Ik kan jouw computer gaan hacken ,en dan kom je er niet meer in.
Wil je dat???:D
Origineel gepost door BENTGHATAR
Rachida,
Ik kan jouw computer gaan hacken ,en dan kom je er niet meer in.
Wil je dat???:D
wajooooow..he doe normaal man..:D..ik wil nog wel gewoon me huiswerk kunnen maken me mail checken..ik wil gewoon weg van deze verrote site das al..:)
BENTGHATAR
21-12-2002, 14:59
wajooooow..he doe normaal man..:D..ik wil nog wel gewoon me huiswerk kunnen maken me mail checken..ik wil gewoon weg van deze verrote site das al..:)
Rachida
je mail kan je wanneer je naar de bibliotheek gaat effe checken.
En "huiswerk".nou jaaaaaah daar zeg ik maar niks over ;) :D
Rachida
je mail kan je wanneer je naar de bibliotheek gaat effe checken.
En "huiswerk".nou jaaaaaah daar zeg ik maar niks over ;) :D
wat wat wat BIBLIOTHEEK????????????? daar kom ik niet meer sinds ik internet heb :) ...wat in de bib zit is hier ook te vinden..
ene ja ik doe wel me HUISWERK!!!!!!!!!!!!!!!
BENTGHATAR
21-12-2002, 15:03
wat wat wat BIBLIOTHEEK????????????? daar kom ik niet meer sinds ik internet heb :) ...wat in de bib zit is hier ook te vinden..
ene ja ik doe wel me HUISWERK!!!!!!!!!!!!!!!
Nou okee dan maar
Omdat jij je huiswerk op de computer maakt ( en waar ik ERG trots op ben) zal ik jouw computer niet hacken
:blauwkus:
Atlasleeuw
21-12-2002, 15:15
Nou okee dan maar
Omdat jij je huiswerk op de computer maakt ( en waar ik ERG trots op ben) zal ik jouw computer niet hacken
:blauwkus:
"huiswerk" ??
aaaaaaah de goede oude tijd................wij hadden helemaal geen computers.......wij werkten met pen en papier........dat bevorderde ook de creativiteit............bijvoorbeeld mijn broertje nu, hij kan niet eens een huis tekenen........ik kon al op mijn derde al relatief mooi tekenen...... :rolleyes:
hahaha..jeetje..maar de PC is ontzettend handiG voor huiswerk..je kan informatie kopieren op word zetten..en het gaat gewoon sneller dan met de hand..enne lekker snel typen enz..gaaaaaaaat supersnel..
BENTGHATAR
21-12-2002, 21:32
Dat is wel waar leeuw........
Als mensen tegenwoordigeen werkstuk nodig heeft, dan hoeven ze maar 1 site te bezoeken en vinden al 10tallen werkstukken.
Gelukkig behoor ik tot deze mensen:D
Origineel gepost door atlasleeuw188
Ja een ware terugkeer-golf hier op het forum, ikzelf keerde vorige week en ik zag ook elmarocani van de week opduiken en net las ik leeuwenhart zijn topic, dat hij ook terug was en zo zijn er meer mensen..........tja het zal wel met de feest/vakantiedagen te maken hebben........... :D
Laten we er wat leuks van maken......... :zwaai:
Leeuwenhart? Waar? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.