Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : topperverhaal: SUPERMAROKKAAN

Pagina's : [1] 2

Sanae-01
21-12-2002, 13:58

In een stadje venlo, leefde eens een marokkaanse man die Achmed heette. Achmed was maar een simpele fabrieksarbeider. Op een dag liep Ached van zijn werk naar huis en zag een rode diamantachtige steen op de grond liggen. Hij raapte de steen op want hij vond hem mooi en misschien was ie zelfs geld waard. Toen ging hij naar huis en at wat brood en ging slapen. Het fabriekswerk was zwaar en Achmed was moe. Hij was de steen helemaal vergeten. Toen droomde hij over de marokkaanse winkel Tekbir waar Achmed altijd zijn boodschappen deed. Hij droomde dat de winkel werd overvallen en hij hoorde een stem die zei dat hij de winkel moest redden en de steen mee moest nemen. Achmed was ineens klaarwakker het was drie uur s'avonds. Hij rende naar de helbeek en zag tot zijn verbazing twee TURKEN die de deur aan het openbreken waren. Hij wist dat Ali de eigenaar van de winkel op vakantie was. Hij wou ze tegenhouden maar hoe ? Toen kreeg achmed een idee als hij iets scherps vond kon hij de autobanden l;eksteken en zou hij de politie bellen en konden ze niet vluchten. Hij zocht naar iets scherps maar kon niks vinden toen herinnerdse hij zich de steen. Hij pakte de steen uit zijn zak en ineens was er een hoek scherp hij maakte de banden lek wat tot zijn verbazing heel gemakkelijk ging. Toen rende hij naar de telefooncel en belde de politie. Toen de politie kwam sprongen de turken in de auto om te vluchten. Dat lukte helaas niet door achmed. De volgende dag met grote letters in de krant: marokkaan weerhoudt turken ervan om diefstal te plegen. achmed keek trots en wist dat hij gedaan had wat hij moest doen.

Sanae-01
21-12-2002, 15:26
???????????

Glimlachje
22-12-2002, 00:10
is het een waar gebeurt verhaal??????

masrawy
22-12-2002, 00:20
ooh.. ik dacht dat er in de krant stond: marokkaan maakt zich schuldig aan vandalisme :D

sabryn
30-12-2002, 13:30

Origineel gepost door masrawy ooh.. ik dacht dat er in de krant stond: marokkaan maakt zich schuldig aan vandalisme :D misschien las je het wel verkeerd en stond er: MASRAWY MAAKT ZICH SCHULDIG AAN DIEFSTAL

sabryn
30-12-2002, 13:31
en trouwens: jij moet niet DACHTEN maar DENKEN... ik weet wel dat het moeilijk voor je is maar probeer het maar

elya
30-12-2002, 13:40
Ik snap er niks meer van

masrawy
30-12-2002, 21:30
Origineel gepost door sabryn en trouwens: jij moet niet DACHTEN maar DENKEN... ik weet wel dat het moeilijk voor je is maar probeer het maar ooooh jaaaa.. komt die geit me even leren hoe ik moet schrijven :D

sabryn
30-12-2002, 22:41
ik kan je ook leren hoe je moet melken??

masrawy
30-12-2002, 22:42
Origineel gepost door sabryn ik kan je ook leren hoe je moet melken?? als berggeit weet je wel hoe dat moet hè

Sanae-01
25-01-2003, 13:33
geen ruzie maken maar wat vinden jullie van het verhaal.

missysaloua01
25-01-2003, 13:47
ik kan het niet meer volgen je verhaal is mislukt missyberkane17 er word alleen over geruzied en niet afgemaakt

sabryn
25-01-2003, 18:40
volgens mij is dit geen waargebeurd verhaal maar een sprookje

Hamida
25-01-2003, 18:44
ik zou het moeten weten als het waargebeurd zou zijn en ik heb hier echt absoluut niets van gehoord, dus ik geloof er niets van effe nog een vraagje..... wat is er met die steen gebeurd?? en was hij iets waardd?? bousa

masrawy
25-01-2003, 19:17

Origineel gepost door sabryn volgens mij is dit geen waargebeurd verhaal maar een sprookje ben je daar helemaal zelf op gekomen??????? :D

Pagina's : [1] 2