Bekijk originele versie : Haat tegenover de politiek, Bush, Blair, en Sharon
Bij velen heerst er een enorme haat tegenover de politiek, Bush, Blair, en Sharon.
terecht of onterecht?.
Origineel gepost door Laylla
Bij velen heerst er een enorme haat tegenover de politiek, Bush, Blair, en Sharon.
terecht of onterecht?
pfff,
wat een stomme vraag!
hoe durf je naast de mogelijkheifd 'terecht' nog de andere mogelijkheid te zetten??
natuurlijk is dat terecht!
de misdaden die deze twee monsters tegen de mensheid hebben gepleegd, staan op een hoger niveau dan dat van alle misdadigers op de aardbol,
deze twee (bush de aap en sharon het dikke monstertje) verdienen het om gedood te worden, het is 1 van mijn wensen om ooit deze mooie daad te mogen doen (insha'Allah)
:)
Origineel gepost door AceChilla Q
ja maar de denkbeelden zijn bijna hetzelfde.
Ook Nederland zal meedoen aan een oorlog om het Iraakse volk te bevrijden.
Ook Nederland helpt mee in de oorlog tegen het terrorisme.
Waarom haten jullie ons dan niet,
Of haten jullie ons ook maar zeggen jullie het niet?
Wazzup :cool:
Nederland en andere kleine landjes zijn het niet waard om gehaat te worden. Zij lopen toch achter het machtigste land. Stel dat morgen één van de arabische landen de macht overneemt, dan zijn deze kleine landjes de eerste die bij hun komt aankloppen.
:zwaai:
Waarom haten jullie ons dan niet,
Of haten jullie ons ook maar zeggen jullie het niet?
ja man.. even serieus.. ik zit elke keer in m`n broek te schijten gewoon als er `n nederlander langsloopt.. stel je voor wat die zou zeggen als hij wist wat er allemaal in m`n hoofd afspeelt.. maar gelukkig hebben ze me nog niet aangevallen :D
maar ik heb zo`n gevoel (waarom weet ik niet) dat jij op die 3de optie hebt gestemd Ace.. dus jij vind dat wat sharon doet allemaal eigenlijk voor de palestijnen doet ofzo?? hij bedoelt `t niet om ze allemaal uit te moorden?? wil je me dat even uitleggen ajb..
O het is ace weer.
Gut o gut o gut.
Even voor de duidelijkheid:"Jullie-is meervoud".
Wie bedoel je met jullie???
En wie bedoel je met ons????
Als je met ons bedoelt het deel van de Nederlandse bevolking die de midden-oosten kwesties en het midden-oosten beleid van Bush zien als iets goeds, dan heb je inderdaad gelijk.
Dan zou het kloppen dat als je met jullie het deel van de moslims bedoelt die de bush politiek zien als iets slechts dat jullie-ons haten.
Snap je het een beetje???
Ga iets lezen ofzo, en kom dan weer terug.
tetouanPlaya
26-12-2002, 15:27
het iraakse VOlk wil niet bevrijd worden en vooral niet door AMERIKA!!!!!!!! saddam is geliefd bij de z'n Volk!!!!!!!
Origineel gepost door Laylla
terecht of onterecht?
En terecht dankzij hun ziet de wereld er nu zo uit. :vlammen: Dat ze eeuwig in de hel mogen branden.
Bahjaouia
26-12-2002, 22:36
De palestijnen denken er nog genuanceerden over dan de meeste marokkanen hier in Nederland.
Ik word eigenlijk een beetje ziek van al die haatdragende berichten.
Daar schiet je helemaal niets mee op, je zou zeggen dat moslims in Nederland iets genuanceerder zouden denken omdat we hier van een afstand naar de problemen kunnen kijken. Maar dit is helaas niet het geval.
Haten jullie Blair nu ook al, waarom Jan Peter Balkenende dan niet.
De denkbeelden zijn bijna hetzelfde.
waarom sluit je je ogen dan niet? of beter............meld je aan bij een andere site......of nog beter.........ga in een ander land wonen.....
enne hoe bedoel je van een afstand? De moslims hier in Nederland worden toch constant betrokken bij wat er in andere landen gebeurt? Of ben je dat vergeten? 11 september....aanslag op amerika, vermoedelijk zijn het moslims die dit gedaan hebben (nog steeds geen bewijs...maar ja) in holland worden opeens alle moslims vies aangekeken en aangevallen, zowel lichamelijk als woordelijk..........dus wat bedoel je met afstand?
Origineel gepost door verwijderd
op wat is dit domme stuk gebasseerd op fantasie zeker of heb je het afgelope nacht gedroomd, je ziet ze vliegen jij laat me raden dit maakt george W konthoofd de wereld wijs of niet!!!
:lol:
je ziet ze vliegen.. haha :hihi:
Origineel gepost door armie
Een klein stukje uit het laatste nieuws van 23/12, met nog meer vriendelijks van de geliefde saddam.
Voor jou als vriend van saddam natuurlijk weer leugens.
Zware slag.
De terreur van de president leidde ook tot een breuk in zijn eigen familie.
Twee schoonzoons van saddam vluchten in 1995 naar Jordanië, uit angst voor de nietsontziende dictator, die eerder al verscheidene familieleden liet ombrengen.
Ze namen hun vrouwen, dochters van saddam en de hele familie mee.
Meer nog dan de oorlogen en nederlagen, was dit de zwaarste slag die saddam ooit te verduren kreeg.
Na intens telefoonverkeer en massale beloften vanwege saddam stemde de familie erin toe terug te keren.
"Er zal hen niets overkomen" zei de dictator. Eénmaal terug werden beide schoonzonen afgeslacht.
Tegen één van zijn biografen vertelde saddam ooit "Ik trek het me niet aan wat de mensen van mij denken. Als ze me maar nog herinneren binnen 500 jaar"
Vlad de spietser , daar wordt ook nu nog over gesproken, omwille van zijn uitzonderlijke wreedheid.
In elk geval, mensen die bewondering hebben voor zulk een creatuur, bewijzen hoe laag ze zijn of dat ze totaal onwetend zijn.
Ik zou geen van beide willen zijn.
hmmm... jammer dat ze hier in `t nieuws nix schrijven van wat sharon doet.. anders had ik je ook zo 3000 verhalen kunnen schrijven..
En blijf jij maar achter bush en die varkens van hem aanrennen.. en hun bewonderen.. bewijst maar weer hoe jij laag JIJ bent
Origineel gepost door verwijderd
zijn zwagers waren informanten van amerika ze gaven informatie van sadam aan amerika ze mogen blij zijn dat ze zijn opgehangen als ik sadam was dan had ik ze heel hun leven gemarteld en uiteindelijk zou ik ze in stukjes hakken en naar GEORGE W KONTHOOFD opsturen
veraders verdienen niks meer en niks minder dan de pijnlijke dood
maar je weet.. joodse media hier.. halen alleen wat in hun voordeel is.. zodat ze alleen maar zieliger lijken..
En die stomme kazen geloven `t nog ook.. :rolleyes: denken dat ze alles weten terwijl ze geen sh*t weten in feite!!
C_warrior
27-12-2002, 16:54
Ik haat Hun
REdenS??????
Kijk maar wat ze doen met de mensen en de wereld
Stelletje Mothter fockers Zjin het ook
Ik heb een onwijze hekel aan president Bush, maar niet vanuit Islamitisch oogpunt. Ik heb gewoon een enorme hekel aan de enorme arrogante houding van Amerika ten opzichte van de rest van de wereld. Ze mogen dan misschien wel het machtigste land ter wereld zijn, maar van 'de sterksten helpern de zwaksten' hebben ze volgens mij nog nooit gehoord. Altijd moeten ze maar weer showen hoe machtig ze wel niet zijn. Ze besteden qua geld maar 0.1 procent aan ontwikkelingshulp terwijl Europa 0.7 procent besteed. De aanslagen in New York hadden nooit mogen gebeuren. Maar het WTC was wel de bron van alle arrogantie. Ik hoorde op t.v een keer een Amerikaanse vrouw zeggen over de heropbouw van het WTC dat ze weer net zo sterk zullen worden als ze waren. Dat wijf heeft blijkbaar echt niet door hoe arrogant Amerika zich gedraagt. Bush en Blair kunnen beter samen indiaantje gaan spelen in plaats van de hele wereld op z'n kop te zetten. En over premier Sharon weet ik te weinig om een mening te hebben.
Bahjaouia
27-12-2002, 21:22
Origineel gepost door armie
En hier hebben we de volgende met een iq van 0.05.
Varkens hadden we al, en konthoofd is een nieuwe uitlating van hoog intellectueel niveau.
Maar te hopen dat jullie de doorsnee Marokkaan niet vertegenwoordigen, zou wel zeer triest zijn.
Maar ik denk het niet, jullie behoren tot de klasse die steeds op straat rondliepen en spijtig genoeg wat lessen hebben overgeslagen , daardoor geen werk kan vinden en dat op zijn beurt weer doorschuift naar de Nederlandse bevolking en naar Bush konthoofd en zijn varkens..
Adieu simplicité..... :zwaai:
bazzz 3elliek.....jij hebt een hoog IQ.....tuurlijk.....dat maak ik echt op uit jouw reply's.....in plaats van je te verplaatsen in andere situaties, blijf je hangen in je eigen wereldje......en waarom behoren ze gelijk tot die klasse? Omdat ze geen ja en amen zeggen op hetgeen jij zegt? DAT is pas triest.....maar dat zag je zelf ook wel in......je hebt toch zo'n hoog IQ? Tezzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.