Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen!

lelalaila
06-09-2004, 11:36

hallo lieve mensen, ik vroeg me af hoe het is om als arabische meisje met een berberse jongen te trouwen!!! hoe ga je communiceren met zijn familie, wie o wie weet hoe ik dat moet aanpakken!!! en zijn er nog meer verschillen!!!!!? hij woont ver van mij in marokko! hoe doe je dat? beslama :zwaai:

Mysticalia
06-09-2004, 12:01
En hoe doe je het omgekeerde? met arabisch sprekende te trouwen ;) In het begin zal het wennen zijn, maar na verloop van tijd pik je zelf wat berberse woordjes op (zo doe ik het tenminste met mn ahum-arabisch). Ben nog niet getrouwd, maar mn aanstaande en zn familie is arabisch sprekend en ik spreek geeen woord arabisch. maar ben het nu aan het leren met een vriendin. ze leert het me gewoon een beetje :) De verschillen neem je er gewoon bij, dat maakt je juist rijker toch? :) Allah ikemmel bighier inshAllah

lelalaila
06-09-2004, 12:06
Origineel gepost door Mysticalia En hoe doe je het omgekeerde? met arabisch sprekende te trouwen ;) In het begin zal het wennen zijn, maar na verloop van tijd pik je zelf wat berberse woordjes op (zo doe ik het tenminste met mn ahum-arabisch). Ben nog niet getrouwd, maar mn aanstaande en zn familie is arabisch sprekend en ik spreek geeen woord arabisch. maar ben het nu aan het leren met een vriendin. ze leert het me gewoon een beetje :) De verschillen neem je er gewoon bij, dat maakt je juist rijker toch? :) Allah ikemmel bighier inshAllah hey dat is waar! het is best wel moeilijk, mijn familie van mijn vaderse kant is berbers maar die kunnen wel arabisch praten behalve me oma, ik versta het wel hoor!!! maar ik wens je veel suc6 en natuurlijk een mooi leven toe met je aanstaande!!! beslama :zwaai:

Mysticalia
06-09-2004, 12:15
Origineel gepost door lelalaila hey dat is waar! het is best wel moeilijk, mijn familie van mijn vaderse kant is berbers maar die kunnen wel arabisch praten behalve me oma, ik versta het wel hoor!!! maar ik wens je veel suc6 en natuurlijk een mooi leven toe met je aanstaande!!! beslama :zwaai: Shoukran :o :o Jij ook! Allah ikemmel bighier inshAllah!! Als je het al verstaat, is het al een stap in de goede richting ;) Komt wel goed hoor inshAllah :o :zwaai:

maro
06-09-2004, 12:16

Ik zou het god niet weten geen ervaring

babybruidje
06-09-2004, 13:10
ik versta de familie van mijn man ook niet..maar ja wanneer je op de weg van Allah swt bevind komt alles goed insha Allah...

lelalaila
07-09-2004, 12:09
sokran voor je reactie meid!!!! alles komt goed!!! insha allah :zwaai: :zwaai: lelalaila

Independence
07-09-2004, 17:46
Dat is voor mij een reden om niet met een arabier te trouwen, dus doe ik het ook niet.

SuperSabra
08-09-2004, 08:37
Origineel gepost door lelalaila hallo lieve mensen, ik vroeg me af hoe het is om als arabische meisje met een berberse jongen te trouwen!!! hoe ga je communiceren met zijn familie, wie o wie weet hoe ik dat moet aanpakken!!! en zijn er nog meer verschillen!!!!!? hij woont ver van mij in marokko! hoe doe je dat? beslama :zwaai: :moe: